0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
و تنها باد می داند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب و تنها باد می داند

نویسنده:
ایمی هارمن
ناشر:
نشر نون
درباره و تنها باد می داند
«و تنها باد می‌داند» «ایمی هارمن» مترجم: مرجان حمیدی نشر نون «ایمی هارمن» نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی است که آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است. او کودکی‌اش را در مزارع گندم و با خواندن کتاب و بازی با خواهر و برادرش گذرانده و شم خوبی برای داستان‌های جذاب دارد. هارمن در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت جایزۀ پولیتزر شده است و کتاب‌های او همواره در فهرست پرفروش‌های وال‌استریت ژورنال، یواس‌‌ای تودی و نیویورک تایمز هستند. «و تنها باد می‌داند» رمانی فراموش‌ناشدنی از عشق و سفر در زمان است. آنه گلهر که با داستان‌های مسحورکنندۀ پدربزرگش دربارۀ ایرلند زندگی کرده راهی خانۀ کودکی او می‌شود تا خاکسترش را آنجا به آب بسپارد، اما با هجوم خاطرات و گذشته‌ای که از آن بی‌خبر است به زمان دیگری کشانده می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۵ مگابایت
تعداد صفحات
416 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۲:۰۰
نویسندهایمی هارمن
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۵ مگابایت
۴۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی بسیار بسیار عالی و دلنشین و تاثیرگذار ،که برایمان نشان می دهد، تاریخ بشریت بارها و بارها،تکرار می شود،و بسیاری انسانهای بزرگ و فرهیخته،کشته می شوند تا فقط عده ای ثابت کنند،که برتر از دیگران هستند و فقط زندگی حق ایشان است،و اگر کسی مخالف نظراتشان بود،پس بایستی کشته شود.....و در این میانه ی جنگ،عشقی زیبا،شکوفا می شود،که پراز دلدادگی و گذشت است.....تم داستان و انتخاب موضوع و ترجمه،همگی فوق العاده زیبا بودند،ای کاش راهی داشتم تا از نویسنده داستان هم تشکر ویژه ای انجام دهم

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

یک داستان عاشقانه و تاریخی. در عین اینکه این دو تا بهم ربط دارند ولی وجه تاریخی اش که در مورد مبارزات مردم ایرلند بود ، گوشه کوچکی از داستان عاشقانه را پر می کند. شیوه روایت داستان جالب بود. آخرش دیگه زیادی تخیلی میشد . فکر کنم نویسنده خیلی دوست داشت که همه چیز به خوبی و خوشی تمام بشه. در مجموع از خواندنش پشیمان نمی شوید.

4

عالی بود، اوایل کتاب خیلی گنگ و کند پیش می‌رفت ولی ناگهان چنان اتفاق جالبی رخ داد و داستان جذابیتی گرفت که به سختی می‌شد آن را کنار گذاشت، فقط کمی پایانش زیادی رویا در رویا شد وگرنه کتابی بسیار قوی و واقعا خواندنی بود. ترجمه هم خیلی خوب بود.

4
سرگرم‌کننده 🧩

بنظرم اگر وارد مقوله جهان موازی و مفاهیم تخیلی نمیشد و مثل بقیه کتاب‌های این سبکی دنیای قدیم و جدید رو با هم در فصول جداگانه پیش می‌برد منطقی تر میشد، با توجه به تم تاریخی کتاب یک روند حقیقی و منطقی مناسبتر بود بنظرم.

5

اگه نخونین چیز زیادی رو از دست دادین! پس حتما هرچه زودتر شروعش کنین! ازون کتاب هاییه که هیچ وقت فراموشش نمیکنین! عالیه عالی

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

خیلی دوستش داشتم. با عشق گوش خواندم. . اما ن از سیاست که در همه جا کثیف و آلوده است و امان از عشق که همیشه زیباست.

3

عاشقانه ای فانتزی ترکیب شده با تاریخ معاصر ایرلند

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

قشنگ بود🥹

4.3
(17)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
و تنها باد می داند
٪50
و تنها باد می داند
ایمی هارمن
نشر نون
4.3
(17)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
59,000
٪50
29,500
تومان