0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه های کلاسیک، قصر آبی جلد 11

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه های کلاسیک، قصر آبی جلد 11

جلد یازدهم
ناشر:
نشر افق
درباره مجموعه های کلاسیک، قصر آبی جلد 11
این رمان جذاب داستان زندگی دختری است که تصمیم می‌گیرد یک سال باقیمانده‌ی عمرش را مطابق میل خودش بگذراند. او با مردی ازدواج می‌کند که در شهر چندان خوشنام نیست اما عشق رنگ زندگی آنها را تغییر می‌دهد. والنسی دختر جوانی است که از چارچوب‌های خشک و سنتی خانواده خسته شده و می‌فهمد که چیزی به پایان زندگی‌اش نمانده. او تصمیم می‌گیرد خانواده‌ی سخت‌گیر و خشکش را ترک کند و عشقی بی‌پروا را تجربه کند. والنسی دختر جوانی است که از چارچوب‌های خشک و سنتی خانواده خسته شده و می‌فهمد که چیزی به پایان زندگی‌اش نمانده. او تصمیم می‌گیرد خانواده‌ی سخت‌گیر و خشکش را ترک کند و عشقی بی‌پروا را تجربه کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
432 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۴:۰۰
نویسنده لوسی ماد مونتگومری
مترجم مریم حاجی علیرضا
ناشرنشر افق
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Blue Castle
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
125,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۷۶ مگابایت
۴۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 49 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
آرامش‌بخش 🌱 (6)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

یکی از رمان های عاشقانه کلاسیک با داستانی متفاوت که مطمئنا خوشتون میاد😍 عاشقانه ای شیرین داره و به ما دخترا فهموند که همیشه مطلقا خانواده حرف درست رو نمیزنن،ممکنه بچه هاشونو سرکوب کنن و کنترل زندگی شون رو به دست بگیرن. داستان درباره ی دختری که شجاعت به خرج داد و بی پروا به دنبال عشقی آزادنه رفت... داستان طوریه که شاید خیلی از دخترها بخوان همچین عشقی رو تجربه کنن💙 زمانی که این کتاب رو میخوندم حقیقتا ذهنم خیلی درگیر شد بخاطر کوته فکر بودن خانواده والنسی و سرکوب کردنا و اذیت کردنشون و بی ارزش نشون دادن والنسی ولی به یه جایی رسید داستان که به کل عوض شد و...

3

خب من این کتابو کامل و با دقّت خوندم . آخراش دیگه جذابیت و کشش قبلو نداشت و خیلی ناگهانی ، تموم شد . از خوندنش پشیمون نیستم . شاید بعداً دوباره بخونمش . در کُل خوب و قشنگ بود ولی آخرش ، به جذابیت اوّلش نبود . توی پرانتز بگم ، چقدر خوب شد که توی تخفیف آخر هفته فیدیبو با قیمت خیلی خیلی پایین خریدمش وگرنه باید نسخه چاپی همین کتابو ، دویست و هفتاد هزار تومن میخریدم . ممنونم فیدیبوی عزیز.

5

خیلی زیبا بود. من خیلی وقت بود که علاقه‌ام رو نسبت به کتاب خوندن از دست داده بودم ولی با این کتاب دوباره علاقه مند شدم. ماجرایی نو و قشنگی داشت. اینکه والنسی تونست زندگی‌ای که می‌خواست رو در دل اون همه محدودیت بسازه خیلی تحسین برانگیز بود.😻

5

اوایل کتاب ۱۰۰ صفحه خوندم همش به زور ادامه شو میخوندم حس میکردم اتفاق جالبی نمیفته ، ولی اواسط کتاب جوری این کتاب قشنگ و قشنگ تر میشد که توی یه شب ۳۰۰ صفحه باقی مونده رو خوندم و تمومش کردم ، پایانی دلچسب و زیبا داره و از اون دسته کتاباس که همیشه یادت میمونه :))

5

حتما بخونید، عشق داستان خیلی شیرین و زیبا بود. یه داستان کاملا رئال بدون فانتزی های احمقانه. به شخصه با کارکتر اصلی کتاب بشدت همزاد پنداری کردم و از سیر داستان لذت بردم. دلم میخواد دوباره بخونمش.

4

چون فکر می کردم با داستانی از نوع جین آستینی رو به رو میشم، پایین تر از حد انتظارم از آب دراومد ولی باز هم خیلی خوب بود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب زیبایی و دوست داشتنی بود، گاهی یه اتفاقاتی توی زندگی مون رخ می ده که به ما می فهمونه نباید زیاد دنیا رو سخت گرفت...

5
انگیزه‌بخش 🚀
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

خیلی خیلی زیبا بود هر چند می شد تا حدودی حدس زد اخر داستان چی می شه ولی واقعا قصه ای نو داشت، من که خیلی لذت بردم

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

قصه جذابی داشت ترجمه هم عالی بود. حتما پیشنهاد میکنم به کسایی که رمان دوست دارن.

5

خیلی قشنگ بود. کاش منم ی روز همچین عشقی رو تجربه کنم...

نمایش 14 نقد دیگر
4.4
(49)
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
135,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه عاشقانه های کلاسیک
شامل 14 عنوان کتاب
مجموعه های کلاسیک، قصر آبی جلد 11
مجموعه های کلاسیک، قصر آبی جلد 11
جلد یازدهم
نشر افق
4.4
(49)
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
135,000
تومان