0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای ورود به بازار قزاقستان

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان

همراه با معرفی پروژه های سرمایه گذاری
نویسنده:
حسن ولی بیگی
درباره راهنمای ورود به بازار قزاقستان

اگر می‌خواهید قزاقستان را بهتر بشناسید، اگر می‌خواهید تجارت‌تان را به منطقه قلب قاره اوراسیا بکشانید، اگر می‌خواهید با ظرفیت‌ها و زمینه‌های تجارت با قزاقستان و راه‌های ورود به بازار این کشور آشنا شوید، کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان بهترین گزینه برای شماست. نویسنده در این کتاب قزاقستان را به عنوان پلی بین آسیا و اروپا معرفی می کند. اگر به‌دنبال تنوع در بازارهای صادراتی خود و ورود به یک بازار رقابتی و نوظهور هستید، به دلیل مزیت مکان جغرافیایی قزاقستان ، این کشور سکوی مرکزی مناسب برای ورود به بازارهای روبه‌رشد نزدیک با حجم جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر محسوب می‌شود.

قزاقستان در چند دهه اخیر شاهد کمک‌ها و سرمایه‌گذاری‌های فراوان مستقیم فرامنطقه‌ای بوده است. این کشور به عنوان قطب لجستیک به دلیل موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی نیز شناخته می شود.

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش قرار دارد. این کتاب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و با نویسندگی «حسن ولی بیگی» از سوی انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی در سال 1400 منتشر شد که نسخه‌ی الکترونیک آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 141 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 15 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید.

معرفی نویسنده

حسن ولی بیگی یکی از فعالان حوزه‌ی تجارت و سرمایه گذاری در ایران است. او کارشناس کارشناس مسائل اقتصادی در ایران بوده و بیشتر عمرش را به‌عنوان مدرس گذرانده و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی است. ولی بیگی در زمینه تألیف و ترجمه هم فعال است که در ادامه به آثار به‌جامانده از او اشاره می‌کنیم:

چرا باید کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان را بخوانیم؟

 قوانین و مقررات تجارت و سرمایه‌گذاری در هر کشوری تفاوت های خاص خود را دارد. در این کتاب شما با شبکه‌های توزیع، وارد‌کنندگان، تامین‌کنندگان و روش‌های بازاریابی و تبلیغات در کشور قزاقزستان آشنا خواهید شد. همچنین با خواندن این کتاب می توانید اطلاعات لازم در خصوص بنادر، گمرکات، سازمان مالیاتی، اداره ثبت شرکت‌ها، وزارت صنعت و تجارت، نظام بانکی، سازمان استاندارد، مناطق ویژه اقتصادی و تجاری، تشکل‌های اقتصادی و اتاق‌های بازرگانی و.... را به دست آورید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

همکاری تجاری با قزاقستان، سکوی پرتاب مناسبی برای ورود به بازار رو به رشد اتحادیه اقتصادی متشکل از قزاقستان، روسیه، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان با حجم جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر برای سرمایه‌گذار ایجاد می‌کند و این جمعیت، آنقدر مناسب هست که عقل سلیم به پذیرش این سرمایه‌گذاری ترغیب شود.

علاوه بر این، قزاقستان نهمین کشور بزرگ دنیا از لحاظ غنای منابع طبیعی است. این جمهوری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت، زغال، مس، روی، کروم و … است. در زمینه استخراج اورانیوم رتبه نخست را دارد و در صدر فهرست صادرکنندگان گندم در دنیا قرار دارد. به این موضوع، تولید ناخالص ملی ۲.۲ تریلیون دلاری قزاقستان و برنامه صنعتی‌سازی و متنوع‌سازی اقتصادی این کشور را نیز اضافه کنید تا ارزش این بازار، بیش از پیش نمایان شود.

این کتاب نوشته شده توسط وزیر سرمایه‌گذاری و توسعه قزاقستان، بهترین منبع برای افرادی است که قصد ورود به این بازار و سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند زیرا اطلاعات تماس ده‌ها ارگان و شرکت مهم تجاری این کشور نیز آمده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه در قزاقزستان اشاره دارد ارائه می‌دهد و موقعیت اینن کشور را از لحاظ ظرفیت، وسعت و سهم در اقتصاد جهانی بررسی می کند. سوال‌های زیادی درمورد زوایا و دامنه و اثرات این کشور در تجارت جهانی و بازار سرمایه گذاری وجود داشته که کتاب راهنمای ورود به بازار قزاقستان به تمامی آن‌ها پاسخ می‌دهد.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
141 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۲:۰۰
نویسنده حسن ولی بیگی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
57,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۵۴ مگابایت
۱۴۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
63,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای ورود به بازار قزاقستان
راهنمای ورود به بازار قزاقستان
همراه با معرفی پروژه های سرمایه گذاری
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
63,700
تومان