0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تحلیل رفتار مصرف کننده

معرفی، خرید و دانلود کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده

نویسنده:
اندرو اسمیت
درباره تحلیل رفتار مصرف کننده

کتاب تحلیل رفتار مصرف‌کننده به قلم اندرو اسمیت در خصوص رفتار مشتریان برای علم بازاریابی جدید ارائه می‌شود. این اثر یکی از کتب کلیدی است که در آن مسائل، تحقیقات و مفاهیم ضروری برای حرکت در مسیر جدیدی از علم  را مورد بحث قرار می‌دهد.

این مفاهیم عموما شامل کلان‌داده‌ها، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی نیز هستند. کتاب فوق نشان‌مان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از بینش مبتنی بر داده‌ها  استفاده کنیم و آن‌ را با بینش حاصل از تحقیقات موجود برای آگاهی از تصمیم‌گیری‌های دانش‌محور، ادغام کنیم. این اثر یک دیدگاه کاربردی و مدیریتی دارد و با اتکا به آن، ضمن کاوش در تحقیقات گسترده آکادمیک در مورد مصرف‌کنندگان، از نگاه و نقطه‌نظری تازه و نوین به موضوع نگاه می‌کند. در این اثر نمونه‌های قابل دسترس، سناریو‌ها و نمایش‌های مختلف وجود دارد و مجموعه گسترده‌ای از آثار مرتبط را به یک کلیت کاربردی، منسجم و ویرایش‌شده تبدیل می‌کند. این اثر پس از معرفی و تبیین تز خود، به نتیجه‌گیری مفصل و قابل تطبیقی می‌رسد.

در کتاب فوق خلاصه بی‌نظیری از طیف وسیعی از تحقیقات اجتماعی و رفتاری است که در آن بینش بازار دیجیتال وجود دارد. این اثر بر فرض مهمی استوار شده است، آن‌هم این‌که انقلاب دیجیتال در چند دهه گذشته تحقق یافته است و امروزه ما با پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن در سراسر جهان مواجهیم که بر مدیریت، بازاریابی و فروش تاثیر می‌گذارد.

این کتاب توسط «امیررضا تجلی»، «امیرعلی رمدانی» و «امیرمحمد رمدانی» به فارسی برگردانده شده و شرکت چاپ و نشر بازرگانی، آن را منتشر کرده است.

درباره اندرو اسمیت، نویسنده کتاب

نویسنده این کتاب پروفسور اندرو اسمیت (Andrew Smith) بوده که در حال حاضر مدیر N/Lab در مدرسه بازرگانی دانشگاه ناتینگهام‌ در انگلستان است‌ و در آن‌جا به تحلیل رفتار مصرف‌کننده می‌پردازد. پروفسور اندرو عضو موسسه the horizon است که بر تحقیقات در حوزه اقتصاد دیجیتال تمرکز می‌کند‌. پروفسور اسمیت مقالات گوناگونی در مورد رفتار مصرف‌کننده منتشر کرده است. این نویسنده و محقق پروژه‌های مهم و بسیاری را با مراکز و پژوهشکده‌های مهم نظیر شورای تحقیقات انگلستان، بنیاد بیل و ملیندا گیتس، اتحادیه اروپا، دفتر معاملات عادلانه و نوآوری بریتانیا و مراکز دیگری کار کرده است‌. این پروژه‌ها شامل چندین شرکت چندملیتی و سازمان‌های غیرانتفاعی و غیر دولتی است‌.

سه دلیل مهم برای مطالعه کتاب تحلیل رفتار مصرف‌کننده

اگر علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با مدیریت و تبلیغات هستید، این کتاب برایتان بسیار مناسب خواهد بود‌. کتاب فوق تلاش دارد تا یافته‌های جدید در حوزه اجتماعی را با قواعد مرتبط مارکتینگ پیوند دهد. این اثر برای کارآموزان بازاریابی، مسئولان تحقیقات بازار در کمپانی‌ها و مدیران مارکتینگ شرکت‌ها بسیار مهم و ضروری است و به آن‌ها دید جدیدی نسیت به مشتریان و طرف عرضه می‌دهد‌.

  • در این کتاب برخی از قواعد متداول بازاریابی را یاد می‌گیرید
  • با استفاده از نکات این کتاب می‌توانید هزینه‌های بازاریابی شرکت‌تان را به میزان قابل قبولی کاهش دهید و فروش خود را بیشتر کنید
  • دانشجویان رشته‌های مدیریت نیز می‌توانند از این کتاب به‌عنوان یک منبع دانشگاهی استفاده کنند

در بخشی از کتاب تحلیل رفتار مصرف‌کننده می‌خوانیم

جمع‌آوری و ثبت انواع داده (داده‌های شاخص مبادله‌ای و سایر رفتارها يا داده‌های شفاهی و کتبی) نظرات شخصی مصرف‌کنندگان هرگز آسان نبوده است. این داده‌ها دارای پتانسیل موفقیت بدیهی بوده و نادیده گرفتن آنها تصمیم نادرستی است. جریان داده‌ها همواره می‌تواند غنی‌تر شود. Amazon Echo يا Google Home و فناوری اینترنت اشیا، راه آینده را نشان می‌دهند. امروزه بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشریت، پنجره‌هایی بر افکار و رفتار ما وجود دارد. اکنون ما یک کتابخانه از کلان داده‌ها در مورد همه‌چیز و همه افراد داریم. در ظاهر تلفن همراه یا رایانه لوحی (تبلت) برای راحتی شما وجود دارد تا به شما در زندگی کمک کند؛ درست است. اما اين ابزارها همچنین به مردم می‌گویند که شما چه کار می‌کنید، کجا هستید، چه می‌خرید، چه کسانی را می‌شناسید و بسیاری چیزهای دیگر، و این وظایف را بی‌وقفه و مستمر انجام می‌دهند. گوگل یک شرکت مدیریت داده است که پول خود را از ارتباطات بازاریابی هدفمند به‌دست می‌آورد؛ گوگل این اطلاعات را به سایر سازمان‌ها می‌فروشد. نماد اقتصاد جدید همین است؛ شرکت‌ها خدماتی را به صورت «رایگان» به شما ارائه می‌شوند و «هزینه» آن با اطلاعات شخصی شما پرداخت می‌شود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تحلیل رفتار مصرف‌کننده

اگر از خواندن کتاب فوق لذت بردید و به بازاریابی دیجیتال علاقه‌مند هستید‌، خواندن آثار زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
329 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۸:۰۰
نویسندهاندرو اسمیت
مترجمامیرعلی رمدانی
مترجم دومامیرمحمد رمدانی
مترجم سومامیررضا تجلی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Consumer behaviour and analytics, ۲۰۲۰‭.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
104,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۶۶ مگابایت
۳۲۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
101,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تحلیل رفتار مصرف کننده
تحلیل رفتار مصرف کننده
اندرو اسمیت
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
101,400
تومان