0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری‮‬ ‫

معرفی، خرید و دانلود کتاب تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری‮‬ ‫

درباره تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری‮‬ ‫

دیتا یا داده در دنیای امروز جزو با ارزشترین دارایی سازمان‌ها به حساب می آید. با نگاه کردن به شرکت های بزرگ جهان در بخش تکنولوژی مانند گوگل و فیسبوک متوجه می‌شویم که بیشترین تمرکز آن‌ها برای رسیدن به درآمدهای نجومی، جمع آوری دیتا است. شرکت‌های بزرگ جهان می‌دانند که با تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی بهتری طراحی کنند، محصول بهتری به مشتری خود ارائه کنند و در نتیجه درآمد بهتری کسب کنند. کتاب تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی، کارآفرینی و نوآوری به بررسی تجزیه و تحلیل دیتاها در کسب و کار می‌پردازد. البته لازم به ذکر است که همانطور که از نام کتاب قابل تشخیص است، نویسنده‌ تمرکز بر تحلیل داده‌ها در حوزه بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری دارد. این کتاب در دسته‌ بندی آموزش قرار می‌گیردو توسط شهیرا العافی و مونیر کهال نوشته شده است. 

مونیر کهال را بیشتر بشناسیم

آقای مونیر کهال یک فعال درحوزه‌ی کسب وکارهای نوین است که در رشته فلسفه از دانشگاه  Surrey انگلستان فارغ التحصیل شده است. او تحقیقات زیادی درباره کسب وکارها از منظرهای مختلف کرده و کتاب « تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی ، کارآفرینی و نوآوری» یکی از مهم‌ترین تحقیقات مونیر به حساب می آید. مونیر کهال در مقطع کارشناسی در رشته MBA تحصیل کرده است. تحصیل در رشته MBA باعث شد ایده‌ اولیه‌ی این کتاب به ذهن آقای مونیر کهال خطور کند. کتاب تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری یک شروع بسیار خوب برای افرادی است که می‌خواهد تصمیمات کسب وکارشان را با استفاده دیتاها بگیرند. دیتا محور بودن فرهنگی است که این روزها در بسیاری از کسب وکارها و ازجمله استارتاپ‌ها به چشم می‌خورد. تجزیه و تحلیل دیتاها در بازاریابی به ما کمک می‌کند با هزینه‌ی کم‌‌تر بتوانیم کمپین های بازاریابی موفق‌تری داشته باشیم. همچنین برای جذب مشتری‌ها هزینه کم‌تری کنیم. 

چرا باید کتاب تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی، کارآفرینی و نوآوری را بخوانیم

دنیای امروز پر است از داده‌هایی که توسط ابزارهای مختلف تولید می‌شوند و هرکس که بتواند بهتر از این دیتاها استفاده کند، سود بهتری کسب خواهد کرد. شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و فیسبوک هسته‌ی اصلی کسب وکارهای خود را در جمع آوری و تحلیل دیتاها قرار داده‌اند. این شرکت‌ها می‌دانند که باید تصمیم‌گیری‌های کسب وکارشان بر اساس دیتاهایی که از کاربرانشان دارند، باشد. زیرا تصمیم‌گیری بر اساس دیتا احتمال شکست را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و قبل از انجام فعالیتی می‌توان از فرصت‌ها و تهدیدهای آن فعالیت آگاه بود. کتاب «تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی ، کارآفرینی و نوآوری» یک راهنمای بسیار خوب برای مدیرانی است که می‌خواهند نوع  تفکر داده محوری را وارد بدنه‌ی کسب وکارشان کنند. در این کتاب نویسنده ما را با شاخص‌های کلیدی (KPI) کسب و کارها آشنا می‌کند. همچنین می‌آموزیم که چگونه شاخص‌های مختلف را اندازه‌گیری کنیم و همچنین چگونه با دیتاهای به دست آمده تصمیمات کلیدی بگیریم. خواندن این کتاب همچنین می‌تواند برای علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ هم بسیار کاربردی باشد زیرا بسیاری از KPIهای پر کاربرد در دیجیتال مارکتینگ مانند: ARPU و MRR در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل آخر کتاب نویسنده به توضیح ایجاد KPI با تفکر SMART می‌پردازد که می‌تواند تضمین کننده‌ی قابل اندازه‌گیری بودن، قابل اجرا بودن، مرتبط بودن و محدود بودن به زمان باشد. 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

نیاز به فراغت میتواند به معنای تلاش برای به کمال رساندن این اوقات برای مصرف کننده باشد. به همین دلیل باور عموم این است که مصرف کنندگان به دنبال حداکثر ویژگیهایی هستند که نیازها و انتظارات آنها را برآورده می.کند. مدلهای مختلف تجربه صرف غذا سعی میکنند توضیحی درباره عواملی ارائه دهند که مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری شده برای انتخاب یک رستوران خاص ممکن است آنها را ارزیابی کنند در ،واقع، تحقیقات انجام بر روی تجربه غذا خوردن تلاش کرده است تا اهمیت نسبی عواملی را که مصرف کنندگان در نظر میگیرند مشخص کند زیرا ممکن است بر تصمیم آنها تأثیر بگذارد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب

کتاب تجزیه و تحلیل داده‌ها دربازاریابی، کارآفرینی و نوآوری یک شروع خوب برای ورود به دنیای تجزیه و تحلیل دیتاهای کسب و کارها است. هنگام مطالعه‌ی این کتاب خواننده با اصطلاحات کسب وکارها آشنا می‌شود. کسب وکارهای نوین تلاش می‌کنند که بخش زیادی از تصمیمات خود را بر اساس داده‌ها اتخاذ کنند. همین موضوع باعث شده است که اندازه‌گیری و تحلیل دیتاها موضوع بسیار مهمی باشد. این کتاب برای افرادی که دارای یک کسب وکار آنلاین (استارتاپ) هستند می‌تواند بسیار کاربردی باشد. پس از مطالعه کتاب می‌آموزیم که چگونه هزینه هر مشتری بالقوه را محاسبه کنیم یا اینکه متوجه می‌شویم که درآمد تکراری ماهانه چیست و چرا یک معیار بسیار مهم برای کسب وکار ما می‌تواند باشد. این کتاب می‌تواند برای صاحبان استارتاپ‌ها، دانشجویان رشته‌های بازاریابی و علاقه‌مندان به تحلیل دیتای کسب وکارها بسیار کاربردی باشد. در ادامه چند عنوان کتاب دیگر که می‌تواند در کنار مطالعه‌ی کتاب تجزیه و تحلیل داده‌ها دربازاریابی ، کارآفرینی و نوآوری مفید باشند، معرفی می‌شود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۵ مگابایت
تعداد صفحات
305 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۱۰:۰۰
نویسندهمونیر کهال
نویسنده دوم شهیرا العالفی‮‬ ‫
مترجمامیرعلی رمدانی
مترجم دومامیرمحمد رمدانی
مترجم سومامیررضا تجلی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Data analytics in marketing, entrepreneurship and innovation
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۵ مگابایت
۳۰۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
92,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری‮‬ ‫
تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری‮‬ ‫
مونیر کهال
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
92,300
تومان