0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتمادسازی برای فروش بیشتر

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعتمادسازی برای فروش بیشتر

درباره اعتمادسازی برای فروش بیشتر
اعتماد سازی بخش مهمی از زندگی هر یک از ما هست و درصد بالایی از زمانمان را صرف اعتمادسازی می کنیم. اعتماد یک مفهوم چند بعدی است و ابعاد متفاوتی دارد. در متون مختلف معانی متفاوتی برای اعتماد عنوان شده است.اعتماد شامل معانی از قبیل: اطمینان، قابلیت پیش بینی، توانمندی، شایستگی، تخصص، خیرخواهی، مدیریت باز، علاقه، پذیرش، واقعیت و... است. رایج ترین تعریف دانشمندان درباره ی اعتماد، این است که: اعتماد را به اعتقاد داشتن دیگران، تعریف می کنند. زیرا برای رسیدن به خواسته های خود، به دیگران وابسته هستیم. اعتماد پدیده ای پویا است که به کنش مقابل و عامل های مختلفی وابسته است که می توانند در ساخت طرحی از اعتماد، موثر باشند. در تعریف اعتماد بین فردی باید به سه عنصر توجه کرد: پیامدهای شناختی بالقوه، وابستگی و احساس امنیت. فروشندگی یکی از پردرآمدترین شغل ها است. مهم بودن فروش از چشم هیچ سازمان و شرکتی پوشیده نیست، چه بسا اگر که ما تبلیغات ‌۳۶۰ درجه هم انجام دهیم ولی در زمینه فروش تبحر لازم را نداشته باشیم نمی توانیم به سود واقعی با درصد بالا دست پیدا کنیم. یکی از عوامل موثر در افزایش میزان فروش ایجاد حس اعتماد در مشتریان است. در این کتاب به روش های اعتماد سازی موثر در فروش و تکنیک های دیگر فروش، می پردازیم و سعی بر این داشتم تا از تجربیات کاری گذشته و نظرات خود نیز، استفاده کنم و اصطلاحات مدیریتی کمی استفاده کنم تا برای عموم قابل درک و مطالعه باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
126 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۲:۰۰
نویسندهمهشید افشارفر
ناشرانتشارات سنجش و دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
78,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۱ مگابایت
۱۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بنظرم خیلی نکات کاربردی و مفیدی گفته شده بود که نیاز واقعی همه ی کسب و کار ها هست و با زبان بسیار شیوا نوشته شده بود. اون بخش از کتاب که درباره محبوب و منفور بود افراد سرشناس نوشته شده بود و تاثیر حضورشون و فصل سوم کتاب برام خیلی تاثیرگذار بود و جزو کتاب های فیوریتم قرارش دادم تا دوباره بخونمش .

5

خیلی عالی بود واقعا کتابی هست که بنظرم باید چندبار خوندش و راه حل های جالبی داده بود و دسته بندی مشتریان و مدیران و کارمندان و راه حل های برخورد با هر دسته و راه حل های برخورد با افراد عصبانی خیلی جالب بود. در کل از خوندن این کتاب لذت بردم و استفاده کردم

4.3
(3)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتمادسازی برای فروش بیشتر
اعتمادسازی برای فروش بیشتر
مهشید افشارفر
انتشارات سنجش و دانش
4.3
(3)
40,000
تومان