0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
و من دوستت دارم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی و من دوستت دارم

نویسنده:
فردریک بکمن
ناشر:
نشر نون
درباره و من دوستت دارم
- درباره‌ی کتاب: و من دوستت دارم که در انگلیسی با نام «the deal of the lifetime» شناخته می‌شود سال ۲۰۱۷ به زبان سوئدی منتشر شد و به‌سرعت به انگلیسی و پس‌ازآن به زبان‌های دیگر برگردانده شد. این کتاب با مقدمه‌ای از فردریک بکمن آغازشده است که در آن درباره‌ی چاپ این داستان نوشته است. بر اساس گفته‌های خودش، بکمن و من دوستت دارم را یک‌شبه کمی پیش از کریسمس ۲۰۱۶ نوشته است. این داسان در روزنامه‌ی محلی هلسینگبوری، شهر زادگاه نویسنده منتشر شد. تمام مکان‌هایی که نامشان در داستان آمده واقعی‌اند و در این شهر قرار دارند. او دراین‌باره گفته است: «این داستان فقط احساس من نسبت به مرگ و عشق در آن شب در کنار تخت همسر و فرزندانم نیست، بلکه درباره‌ی زادگاهم نیز هست.» کتاب راوی اول‌شخص نوشته‌شده است و در حقیقت نامه‌ای است که پدری برای فرزندش نوشته است. کتاب پر از تصویرسازی‌های رنگی است که حس و حال خوبی به مخاطب می‌دهد و همان ظرافت به‌خصوص قلم بکمن در بقیه‌ی کتاب‌هایش را دارد. - خلاصه داستان: داستان و من دوستت دارم داستان مرد بسیار مشهور و سرمایه‌داری است که به خاطر ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری است. او در بیمارستان با دخترکی ۵ ساله روبه‌رو می‌شود که او هم مبتلا به سرطان است. دخترک عروسک کوچکی به نام «خردوش» دارد و بیشتر وقتش را با آن می‌گذارد. او عاشق مداد شمعی است. روزها با آن‌ها نقاشی می‎‌کشد و شب‌ها سعی می‌کند صندلی کنار تختش را رنگ قرمز بزند. مرد راوی داستان دائماً مرگ را اطراف خودش می‌بیند، از بچگی می‌دیده، در زمان مرگ تمام عزیزانش و حالا هم می‌بیند. او از مرگ می‌خواهد که او را با خود نبرد. مرد تمام احساسش نسبت به این لحظات، نسبت به دخترک، عروسکش و حرف‌هایشان را در نامه توضیح می‌دهد. او داسان زندگی خودش، این‌که چگونه به آدم موفقی تبدیل‌شده و خودخواهی‌هایش را توضیح می‌دهد. این نامه حرف‌هایی است که او هرگز با پسرش نزده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
44.۷۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۵:۱۲
نویسندهفردریک بکمن
مترجمالهام رعایی
راویحامد فعال
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴.۷۸ مگابایت
۰۱:۰۵:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان لطیف و دلنوازیه در ستایش دوست داشتن. دوست داشتن یا عشق به این دلیل زیبا و مورد ستایش نویسنده‌ست که انسان رو متوجه کسی غیر از خودش می‌کنه. برای کسی که یک عمر فقط برای خودش زندگی کرده و همه چیز و همه کس رو برای خودش خواسته، گذشتن از بزرگترین سرمایه‌ش یعنی زندگیش بخاطر دیگران یک پرش بلند یا پرواز محسوب میشه هر چند ظاهر امر شبیه شیرجه رفتن در اعماق یک دریای تاریک باشه‌. اجرای حامد فعال هم شیرینی این داستان کوتاه رو دوچندان کرده.

5

آنچه در ازای یک زندگی باید قربانی کنیم! ... کتابی کوچک؛ اما ارزشمند و سرشار از نکات قابل تامل! و اجرا و خوانِشی فوق‌العاده و قدرتمند و اثرگذار.

5

کتاب واقعا خوب و در عین حال که متن روانی داشت و سرزنشگر نبود نکات اخلاقی خوبی داشت و راوی هم عالی به اجرا در اورده بودش

5

راوی عالی بود، متن کتاب قابل تامل هست، اگه همینجوری گوش بدید انگار یه داستان سادس ، اما اگه به مفاهیمش دقیق بشید نکات خوبی داره

5

این دومین کتاب بود که از این نویسنده گوش کردم. رویکرد انسان مدار و توجه به پتانسیل وجودی زنان و کودکان در هر دو کتاب مشهود بود

4

این نویسنده مخاطبش روح و روان آدمه و میخواد بیدارش کنه توی مردی به نام اوه هم همینطور بود دوست داشتم کتابشو

5
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
گیرا 🧲

حقیقتا آقای حامد فعال بهترین روایتگره، زیبایی کتابها رو چندبرابر میکنه

4

داستان کوتاه ولی بسیار زیبا بیان شده. اجرا هم بسیار خوب بود

5

بسیار جذاب و قابل تامل بود گویش هم عالی ممنون

5

داستان قابل تاملی هست. بدون شک ارزش خواندن داره

نمایش 6 نقد دیگر
4.1
(26)
تلخ ☕️ (1)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
و من دوستت دارم
و من دوستت دارم
فردریک بکمن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
و من دوستت دارم
و من دوستت دارم
فردریک بکمن
نشر نون
4.1
(26)
تلخ ☕️ (1)
45,000
تومان