0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
177 باور آدم حسابی ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 177 باور آدم حسابی ها

ناشر:
سماوا
درباره 177 باور آدم حسابی ها
ثروتمند شدن شدن مختص یک سری آدم خوش شانس و مشخص نیست. در همین رابطه، آقای استیو سیبولد، در کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی‌ها عنوان می کند: دستیابی به موفقیت در جذب پول و سرمایه، فرق چندانی با موفقیت در کارهای دیگری همچون تصمیم برای کاهش وزن، تبدیل شدن به یک ستاره ورزشی و غیره ندارد. از این رو، هر کسی می‌تواند چنین رویایی را برای خود محقق کند و به یکی از ثروتمندان جهان تبدیل شود. اما این هدف در مرحله اول با افکار، عقاید و همچنین تصمیم‌های هر فرد در زندگی بستگی دارد. بنابراین، اهمیت انتخاب و تصمیم های درست به گونه‌ای‌ست که می‌تواند شما را از فردی با درآمد متوسط و پایین، به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کند. اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده و به دنبال کشف چنین انتخاب‌هایی در افراد ثروتمند جهان هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب حاضر را گوش کنید. نظر لو وود/ مدیر کسب و کار جانسون و جانسون در خصوص کتاب: به نظر من این کتاب تغییردهنده زندگی و رهایی‌بخش است. من الان یک زندگی عالی داردم. استیو سی‌بولد استادی است که به افراد آموزش می‌دهد به چه چیزهایی برای برنده شدن نیاز دارند. - بخشی از کتاب: "هر شخص بر طبق آگاهی کنونی خود رفتار می‌کند "کارلوس مارین. آدم حسابی‌ها آنقدر سطح آگاهی خود را افزایش داده‌اند که می‌دانندهمیشه یک سطح بالاتر نیز وجود دارد. غالب مردم این بینش را دارند که آرامش داشتن در کنار افراد یا جایی که در آن زندگی می‌کنند، برایشان شادی به همراه می‌آورد. آدم حسابی‌ها، بر این باورند که شادی یعنی یادگیری، رشد و تغییر. دانش هرگز برای آدم حسابی‌ها تمام نمی‌شود. آن‌ها هر چقدرم بیاموزند، بیشتر متوجه می‌شوند که چقدر نمی‌دانند. درحالی که آماتورها در پی آسایش ذهنی هستند، آدم حسابی‌ها بر این باورند که آسایش ذهنی یعنی مرگ پیشرفت. آنان با این عبارت روزگار سپری می‌کنند. "تو یا بزرگ می‌شوی یا می‌میری، در دنیا ایستایی وجود ندارد". مانند کودکی که همیشه می‌پرسد "چرا؟"، آدم حسابی‌ها همواره از دیگر آدم حسابی‌ها سوالاتی را می‌پرسند تا دربارۀ ایده‌های قدیمی به نظرات جدیدی دست یابند. رشد ذهنی مداوم آن‌ها، اعتقاد آن‌ها به وجود سطحی بالاتر از آگاهی ذهنی را تقویت می‌کند که موجب موفق‌تر شدن، راضی‌تر شدن و خوشحال‌تر شدن آن‌ها می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
671.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۱۲:۳۹
نویسندهاستیو سیبولد
مترجم کیارش عباس زاده
مترجم دوم پروانه حیدر قزوینی
راوی مهدی علی پور
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۷۱.۹۷ مگابایت
۱۲:۱۲:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب سودمندیه.توی ۱۷۷ قسمتی که گفته شده ۱۷۷ تا کتاب سودمند دیگه معرفی شده.احتیاج به چند بار شنیدن داره تا ملکه ذهن بشه.صدای گوینده هم نرماله و موسیقی انتخابی هم انرژی بخشه.من به چند نفر از عزیزانم هدیه ش دادم و به هرکسی که بخواد یک کتاب خوب بخونه معرفیش میکنم.

2

کتاب خیلی خوبیه تنها مشکل من باهاش صدای بلند موسیقی آن در مقایسه با صدای گوینده هست. که بسیار آزار دهنده است. مخصوصا وقتی با هدفون گوش می کنم خیلی خیلی اذیت می شم و گوشم درد می گرفت. صدای گوینده آرام هست یهو وسطش صدای خیلی بلند و گوشخراش موسیقی آزارت می ده.

5

بی نظیر

4.4
(5)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
177 باور آدم حسابی ها
177 باور آدم حسابی ها
استیو سیبولد
سماوا
4.4
(5)
50,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر