0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از کتاب‌هایی است که با ایجاد تحولی عظیم در شما، بهتان کمک می‌کند موفق شوید و زندگی بهتری برای خود بسازید. این کتاب را ناپلئون هیل با بیانی ساده و صمیمی نوشته و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با به‌کارگیری راه‌کارهای ارائه‌شده، به موفقیت شخصی دست پیدا کنید.

بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich) یکی از کتاب‌های موفق حوزه روانشناسی و توسعه فردی است که برای اولین بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این کتاب ۱۳ گام برای رسیدن به ثروت و موفقیت بررسی و آموزش داده شده است که همه می‌توانند از این ۱۳ روش به نفع خودشان استفاده کنند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه براساس این فرمول سیزده‌گانه، مانند ثروتمندان فکر کنید و مانند آن‌ها زندگی موفقی برای خود بسازید. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب فروش رفته و رکورد پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های حوزه موفقیت و انگیزشی را دارد.

این اثر همچنین شامل درس‌هایی از افراد ثروتمند است که ناپلئون هیل با بررسی آ‌ن‌ها، توانسته به فرمولی دست پیدا کند و آن را در اختیار خوانندگان نیز قرار دهد. این کتاب به یک نقشه راه اساسی برای هزاران نفر تبدیل شده و به آن‌ها کمک کرده است از ثروت خود به بهترین شکل استفاده و ازدیاد سرمایه کنند. این اثر با صدای «مصطفی طالبیان‌مقدم»، توسط انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره ناپلئون هیل، نویسنده کتاب

ناپلئون هیل (Napoleon Hill)، نویسنده آمریکایی‌تبار، در سال ۱۸۸۳ متولد شد. بیشتر شهرت وی به‌خاطر نوشتن کتاب‌های انگیزشی و خودیاری است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از مهم‌ترین کتاب‌های هیل بوده و یکی از ده کتاب پرفروش خودیاری است که باعث شهرت بیشتر نویسنده‌اش در زمان زندگی و حتی بعد از آن شده است. این نویسنده آمریکایی از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۰ سردبیر مجله‌ی «قوانین طلایی هیل» بود. او بعد از نوشتن کتاب «قانون موفقیت»، موفقیت بسیاری کسب کرد و بعد از آن بود که بیشترین تمرکز خود را روی نویسندگی و آموزش راه‌های رسیدن به موفقیت و ثروت بنا کرد. از دیگر کتاب‌های ناپلئون هیل می‌توان به «کتاب نردبان جادویی برای رسیدن به موفقیت» و «کتاب غلبه بر شیطان» اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب‌های بسیار زیادی در حوزه موفقیت و خودیاری نوشته شده‌اند، اما کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هنوز هم یکی از بهترین کتاب‌های این حوزه است که شما را با واقعیت‌های مهمی آشنا می‌کند. فرمول سیزده‌گانه این کتاب خاصیت فراگیری دارد و افراد مختلف می‌توانند با به‌کارگیری این فرمول‌ها، ثروت بیشتری به‌دست آورند. از جمله مزایای دیگر این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید با سرگذشت افراد موفق در تاریخ آشنا شوید و روش‌های آن‌ها را در رسیدن به موفقیت یاد بگیرید
  • این کتاب لحنی ساده و صمیمی دارد و به‌صورت ساده به شما می‌آموزد که چطور از منابع زندگی، به نفع خودتان بهره‌مند شوید
  • با شنیدن این کتاب می‌توانید راه‌های واقعی کسب ثروت را یاد بگیرید، موفق شوید و احساس بهتری در زندگی داشته باشید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

هنگام تجربه شکست، آن را به‌عنوان نشانه عدم استحکام کافی در برنامه‌های خود بپذیرید و برنامه‌های خود را از نو بسازید و بار دیگر به سمت هدف مطلوب خود حرکت کنید. اغلب افراد نافرجامی موقت را با شکست کامل اشتباه می‌گیرند. داستانی برایتان تعریف می‌کنم. روزی روزگاری شخصی وجود داشت که با چنین نافرجامی موقتی روبه‌رو شد، اما به رویای خود پشت کرد و به همین دلیل چندین هکتار معدن طلا را از دست داد. او می‌خواست در دوره تب طلا در آمریکا، معدنی حفر کند و ثروتمند شود. اما او توان مالی خرید ماشین‌آلات سنگین را نداشت. اما اشتیاق او به پیدا کردن طلا، مسلم بود. بنابراین، از افراد نزدیک خانواده، پول قرض کرد و روی ماشین‌آلاتی سرمایه‌گذاری کرد که با استفاده از آن‌ها، به استخراج سنگ معدن بپردازد. کار استخراج آغاز شد و با شتاب، ادامه پیدا کرد. اولین محموله سنگ، استخراج شد. برای آزمایشگاه ارسال شد و نتایج آزمایش ثابت کرد که زمین داربی یکی از غنی‌ترین معادن طلا در آنجاست. داربی توقع داشت که با استخراج چند محموله سنگ معدن دیگر، بتواند تمام بدهی‌هایش را تسویه کند و سود سرشاری از طلاها، به جیب بزند. اما متاسفانه هرچه استخراج را ادامه دادند، به نظر می‌رسید طلا تمام شده. داربی با غم و ناراحتی شکست را پذیرفت و از تلاش برای استخراج طلا، منصرف شد. او ماشین‌آلات خود را به قیمت چندصد دلار فروخت و به‌عنوان مردی شکست‌خورده به خانه بازگشت. شخصی که ماشین‌ها را از داربی خریده کرده بود، با یک مهندس معدن مشورت کرد. مهندس معدن گزارش داد که تلاش قبلی استخراج از این معدن، به این دلیل با شکست مواجه شد که معدن‌کاران، در مکان اشتباهی به دنبال طلا بودند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

حوزه خودیاری و توسعه فردی یکی از داغ‌ترین حوزه‌های مطالعه است و کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده‌اند، گستردگی فراوانی دارند. شما می‌توانید با شنیدن یا خواندن کتاب‌های مفیدی که در این زمینه منتشر شده‌اند، زندگی شخصی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید و به خواسته‌هایتان برسید. از جمله بهترین کتاب‌هایی که می‌توانید بشنوید یا بخوانید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
67.۶۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۳:۵۱
نویسندهناپلئون هیل
مترجم گروه مترجمان شنیدار
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۷.۶۲ مگابایت
۰۱:۱۳:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

در ابتدا این کتاب توسط همین نویسنده نوشته و به بازار عرضه شد، سپس تعدادی از اعضای گروه فراماسون و اسکولت اند بانز از ایشان خواستند تا کلیه کتاب ها را از کتاب فروشی ها جمع آوری و نسخه ویرایش شده آن را که آبکی شده به بازار عرضه کند. چنانچه نسخه اصلی را مطالعه کنید متوجه میشوید

5

کتاب خیلی خوبیه

4.9
(7)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیندیشید و ثروتمند شوید
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
انتشارات شنیدار
4.9
(7)
19,000
تومان