0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دایانا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دایانا

دخترک سر بادکنکی
نویسنده:
سهیل موسوی
ناشر:
شواتیر
درباره دایانا
«آلیانا» از اواسط نوشتن رمان خود یعنی دایانا؛ دخترک سر بادکنکی، به جهان پنج قلو های تپل مپلی رفته اما بازنگشته است و هم اکنون همسرش که نویسنده است قصد دارد به جهان داستانی برود و آلیانا را نجات بدهد. اما در دل داستان مجبور است که بنا بر سفارش آلیانا، داستان «دایانا» خانم این دخترک خیلی لجباز با نمک را دنبال کند تا بتواند آلیانا را پیدا کند اما از اواسط داستان....
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
274 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۸:۰۰
نویسندهسهیل موسوی
ناشرشواتیر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۲۷۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 92 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
2 ٪
61 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من جناب بلو را دوچچچچچ دارررررممممممم !!!!! به هر کی کمبود خنده داره سفارش عظیم و تپلی دارم که بخونه حتماااااااااااا !!!!!!! خیلی حتمااااااا بخونهههههه !!!!! کاشکی میشد من هم به دنیای داستان ها سفر میکردم چه قدر داستان های زیادی که خوندم و دوست داشتم داخلشون باشم اما ...‌!!! من با خواندن این کتاب به جهان داستانی واقعا رفتمممممممم !

5

بیشتر افراد و شخصیت های حقیقی که ماد در دنیای حقیقی آنها را مشاهده میکنیم به حالت نمادین و فانتزی اما کاملا واقع گرایاناه توصیف شده است . و این ارتباط قوی بین دنیای حقیقی و داستانی باعث تقویت ارتباط خواننده با جهان داتسانی به یک شکل عالی میشود . و در آخر به قول نویسنده : سلام بر دایانا دخترک سر بادکنکی !!!!!!

2

کتاب نیاز به ویرایش ویراستار هم از نظر محتوایی و هم متنی دارد... (اگر علامت های تعجب را حذف کنیم چندین صفحه از کتاب کم میشود !!!!) متاسفانه متن زیاد روان نیست و خوندن کتاب رو سخت کرده! افعال به درستی استفاده نشده ولی باز هم احسنت به نویسنده برای خلق این داستان.

5

بر خلاف اسم و ظاهر کتاب که خیلی به نظر میاد برای تم کودک و این مسائل هست ، نوشته های کتاب بیشتر مناسب تمام اقشار جامعه هست و به نظر من تمام افراد جامعه باید این کتاب را بخوانند !!!???اما اندکی باید روی شخصیت پردازی بیشتر کار شود !!!!

4

در کنار تخیل خوب ، هر جا که داستان باید یه سیر ثابت داشته باشه یک آن یه سیر و مسیر هیجانی جدیدی شکل میگیرد که همین امر موجب می‌شود خیلی این رمان را جذاب میکند ولی باید روی شخصیت پردازی بیشتر کار شود . آروزی موفقیت دارم .

4

سفر به جهان داستانی و انجام ماموریت‌ها هیجان انگیز با قدرت های خارق العاده واقعا ایده حالی هست که در دل داستان کار شده و خیلی تخیلی خوب و علی به کار برده شده اما اندکی باید روی شخصیت پردازی کار بشه . ???

5

« قلبی ز چشمه حیات داری و ....» واقعا دایانا چه قدر قشنگ شعر میخونه!!!!! من دایانا را خیلی دپست داشتم بر خلاف ظاهرش با نمکش از لحاظ اخلاقی من را یاد بچگی هام و اذیت هام مینداخت !!!! ?????

3

یک فانتزی تخیلی خیلی فرا واقع گرایانه . علاقه من بیشتر به عرفان و دینی هست اما داستان دخترک سر بادکنکی یه تجربه نوین بود .اما اندکی باید نویسنده روی قلم خود بیشتر کار کند .

5

سفر در دنیای داستان ها و رمان‌هایی که دوست داری و تغییری که دوست داری در آن ها بدهی و همه هم اون تغییر رو حس کنند . خوشبحال آلیانا !!!!!!! پیشنهاد میکنم . تجربه‌اش کنید .

5

خیلی خوب و پر محتوا با بی نهایت موجودات رویایی و تخیلی . با بیان آسانی که در رمان بود توانستم ارتباط برقرار کنم و قشنگ تمام لحظات را تصویر سازی کنم ???????????????????خیلی ممنون .

نمایش 51 نقد دیگر
4.5
(92)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دایانا
٪50
دایانا
دخترک سر بادکنکی
شواتیر
4.5
(92)
20,000
٪50
10,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر