0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نوری که نمی بینیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب نوری که نمی بینیم

نویسنده:
آنتونی دوئر
درباره نوری که نمی بینیم

کتاب نوری که نمی‌بینیم

کتاب نوری که نمی‌بینیم اثر آنتونی دوئر، یکی از آثار معروف و تأثیرگذار در زمینه انسان‌شناسی، روان‌شناسی اجتماعی و فهم عمیق از روابط انسانی است. این کتاب که در دسته داستان و رمان خارجی فیدیبو قرار دارد، با نگاهی تازه و عمیق به جنبه‌هایی از زندگی که معمولاً به سادگی چشم‌پوشی می‌شود، خواننده را به تأمل در مفاهیم پنهان و ناگهانی در روابط انسانی ترغیب می‌کند. در محتوای کلی کتاب، آنتونی دوئر  به بررسی مسائلی پیچیده می‌پردازد که در زندگی روزمره ما وجود دارند، اما به سادگی قابل رؤیت نیستند. او با توجه به تجربیات انسانی، نقش احساسات، پنهانی‌ها و عوامل نهفته در روابط انسانی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. از این منظر، می‌توان گفت محوریت کتاب بر روی فهم عمیق‌تر از پدیده‌ها و روابط اجتماعی است.

کتاب نوری که نمی‌بینیم به عنوان یک اثر معتبر و الهام‌بخش در زمینه‌های مرتبط با روان‌شناسی اجتماعی و خودشناسی معروف است. این کتاب در مسائلی چون رفتارهای نهفته، احساسات نهان، تأثیر اجتماعی و پویایی‌های نه‌آشکار در ارتباطات انسانی عمقی به خواننده ارائه می‌دهد. در طول سال‌ها، کتاب نوری که نمی‌بینیم موفق به جلب توجه و تحسین انواع مختلفی از مخاطبان شده است. این کتاب به عنوان یکی از کتب پرفروش و پرمحبوب در فهم عمیق از روابط انسانی و انسان‌شناسی شناخته می‌شود. همچنین، مؤسسات و منابع معتبری چون نیویورک تایمز و آمازون نیز این کتاب را در لیست‌ بهترین‌ها یا پیشنهادهای ویژه قرار داده‌اند.

بنابراین، کتاب نوری که نمی‌بینیم از لحاظ فروش و تأثیرگذاری، یکی از آثار مهم و محبوب در زمینه‌های مرتبط با روابط انسانی و روان‌شناسی اجتماعی به حساب می‌آید.

آشنایی بیشتر با آنتونی دوئر

آنتونی دوئر (Anthony Doer) در تاریخ 27 اوت 1973 در ویرجینیا، آمریکا متولد شد. آنتونی دوئر یک نویسنده و داستان‌نویس معروف است که در زمینه‌های مختلفی از جمله داستان کوتاه و رمان فعالیت داشته است. وی در دوران تحصیل به تخصص‌هایی مانند تاریخ هنر و خودروان‌شناسی علاقه‌مند بوده و این علایق به طور معتبر در آثار او به نمایش درآمده است. سوابق کاری آنتونی دوئر شامل نوشتن داستان‌های کوتاه، مقالات و رمان‌هایی است که او را به یک نویسنده برجسته تبدیل کرده است. از جمله آثار معروف وی می‌توان به همه نورها که نمی‌بینیم، ساعت‌های کم‌تری و سرزمین نامها و لاک‌پشت‌ها اشاره کرد.

کتاب همسر شکارچی یکی دیگر از محبوب‌ترین آثار آنتونی دوئر است که در فیدیبو در دسترس است.

چرا باید کتاب نوری که نمی‌بینیم را بخوانیم

کتاب نوری که هنمی‌بینیم بسیار مهم و خواندنی است زیرا آنتونی دوئر با استفاده از زبانی شفاف و دلنشین، توانسته است در آثار خود مسائل پیچیده‌ای از جمله ارتباطات انسانی، عواطف نهفته و جذابیت‌های پنهان را به تصویر کشیده و خواننده را به تفکر و تأمل در این مسائل دعوت کند. او به شیوه‌ای شگفت‌انگیز توانسته است از جزئیات کوچک و احساسات عمیق در زندگی روزمره، داستان‌هایی پرداختنی و مفهومی ایجاد کند. اگر به دنبال کتابی هستید که همچنین به نحوی شگفت‌آور تاریخ را با داستان پیوند می‌دهد و شما را در دنیای شخصیت‌های متنوع و داستان‌هایشان غرق می‌کند، این کتاب انتخاب عالی خواهد بود.

بخش منتخبی از کتاب نوری که نمی‌بینیم

در گوشه‌ای از اتاق، دو سطل گالوانیزه قرار دارند که لبالب از آب‌اند. آن‌ها را پر کن. عموبزرگش یادش داده که هروقت می‌تواند آن‌ها را پر کند. وان حمام طبقه‌ی سوم را هم همین‌طور. چه کسی می‌داند آب کی دوباره قطع خواهد شد. انگشت‌هایش دوباره روی مناره‌ی کلیسای جامع سیر می‌کند. جنوب به سمت دروازه‌ی دینان. تمام غروب انگشت‌هایش دور مدل رژه رفته‌اند، در انتظار عموبزرگش اِتیین، که صاحب این خانه است، که شب قبل هنگامی که او خواب بود بیرون رفته بود و هنوز برنگشته و حالا دوباره شب شده است. عقربه‌های ساعت یک دور کامل چرخیده‌اند. سراسر محله ساکت است و او خوابش نمی‌آید.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب نوری که نمی‌بینیم

اگر به خواندن داستان و رمان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و یا شنیدن آثار زیر را در صدر امورتان قرار دهید:

·       کتاب صوتی مغازه خودکشی | با صدای هوتن شکیبا

·      کتاب مردی به نام اوه

·      کتاب صوتی جزء از کل

·      کتاب صوتی دزیره | اثر آن ماری سلینکو

·      کتاب وقتی نیچه گریست


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
656 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۵۲:۰۰
نویسندهآنتونی دوئر
مترجمحسام جنانی
ناشرنشر نیماژ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
All the Light We can not See
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
240,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۳ مگابایت
۶۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
9 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

ترجمه كتاب بسيار ضعيف و نامفهوم هست...حتي از روي نمونه ميشه فهميد چقدر مترجم در جمله بندي و استفاده از فعل ها ضعيف كار كرده

4

خیلی خوب توصیفات عالی.البته چند خط داستانی با زمان های متفات از دو شخص داره.حتما به تاریخ ها دقت کنید.

2

سلام چرا قیمت کتاب‌ها موقع خرید تغییر می‌کنه وقتی وارد سبد خرید میشه؟

5

عالی بود

نمایش 1 نقد دیگر
4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نوری که نمی بینیم
نوری که نمی بینیم
آنتونی دوئر
نشر نیماژ
4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
120,000
تومان