0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زایو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زایو

نویسنده:
مصطفی رضایی
درباره زایو
آسمان نظاره‌گر طلوع خورشید بود. تاریکی سحر داشت از بین می‌رفت؛ آخرین لحظهٔ تاریک پیش از طلوع! تلألوِ انوار طلایی خورشید، در شیشه‌های سبز، قرمز و آبی پنجرهٔ چوبی خانهٔ دکتر علی پارسا چشم‌نواز بود، و انعکاس آن بر حوض پرآب حیاط، مانند مرواریدهای رنگی. دکتر پارسا بعد از سلام، جانمازش را جمع کرد و کنار ایوان گذاشت. از پله‌ها پایین آمد. به گل‌ها نگاهی انداخت. آبپاش را برداشت و آن را از توی حوض پر کرد. امواج کوچک آب، تصویر برگ‌های در هم پیچیدهٔ درختان اطراف خانه را به هم ریخت و همچون توفانی، آن‌ها را به حرکت درآورد. دکتر پارسا ایستاد و نگاهی به آسمان کرد. آسمان نیمه‌روشن بود و ارغوانی‌رنگ، و خورشید تازه طلوع کرده بود. آبپاش را کنار حوض گذاشت و انگار چیزی به خاطر آورده باشد، از پله‌ها بالا رفت، به سمت ایوان. نگاهش به رادیو افتاد؛ رادیوی که یادگار پدرش بود و در کودکی یک بار آن را خراب کرده بود، اما پدرش به او یاد داد که چطور تعمیرش کند. و او موفق شد و از همان روز، رادیو را از پدر هدیه گرفت. رادیوی که سال‌های سال بود دیگر تولید نمی‌شد. رادیو را روشن کرد، و سکوت صبح با صدای رادیو در هم شکسته شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
292 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۴۴:۰۰
نویسندهمصطفی رضایی
ناشرکتابستان معرفت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
59,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۳ مگابایت
۲۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

دیگه سوتی های فاحش حدی داره! چقدر قد بود؟ چقدر غلط های منطقی داشت!! ساختار درام که دیگه بماند. ببنید از این سوتیا کای داشت. اعصابم خورد شد. زمانمم حیف. _ دکتر پارسا با پرواز شماره ی مثلا ۵ میخواد پرواز کنه. قبلش کلی بهش گفتن که باید مثل یک مسافر عادی با هواپیما سفر کنیم تا کسی شک نکنه و.... توی فرودگاه دقیقا بالعکس با پرواز اختصاصی سوار هواپیمای غیر معمولی میشه. حالا این هیییچ. میشه یجور ردش کرد. _تو همون فرودگاه، از زبون دکتر در میره که با هواپیمای شماره ۵ میخواد پرواز کنه. یکی متوجه میشه. پرواز اختصاصیشون مورد حمله واقع میشه، محافظ های دکتر میپرسن دکتر به کسی چیزی نگفتی؟ بعد دکتر میگه چرا به یه نفر گفتم پرواز شماره ۵ پرواز میکنم. بعد محافظا سر تکون میدن و ناراحت میشن. خب استاد اینکه پرواز شماره ۵ نیست! اختصاصیه! نویسنده مدام یادش میره چه موقعیتهایی خلق کرده و راحت عوضش می‌کنه ‌. خب برادر خودت متوجه نمیشی بده یه نفر دیگه درست بخونه خب. این همه ایراد باور نکردنیه! اونم تو همین چند صفحه ابتدایی کتاب!!

5

کتابی بسیار زیبا ولی با اشکلاتی که برای کار اول نویسنده شاید قابل چشم پوشی باشد. در کل کتاب تخیلی و زیبایی بود البته اول داستان شاید یکم خسته کننده باشه ولی بعدش درست میشه و شما رو جذب خودش میکنه پیشنهاد میشه

5

من که لذت بردم از خوندنش حتما به نوجوان ها توصیه میکنم

5

عالی حرف نداره کتابی عالی.

4

کتاب خوبیه

5

عالی

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.2
(17)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زایو
٪50
زایو
مصطفی رضایی
کتابستان معرفت
4.2
(17)
30,000
٪50
15,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر