0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصلاحات

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصلاحات

درباره اصلاحات
اصلاحات را یکی از مهم‌ترین رمان‌های قرن بیست و یکم می‌دانند. کتاب، برنده‌ی «جایزه‌ی ملی کتاب» و «جایزه‌ی یادبود جیمز تیت بلک»، و نامزد «جایزه‌ی ملی حلقه‌ی منتقدین کتاب»، «جایزه‌ی پن فاکنر»، «جایزه‌ی ایمپک دوبلین» و «جایزه‌ی پولیتزر» بوده. مجله‌ی تایم، اصلاحات را در فهرست صد رمان برتر انگلیسی‌زبان منتشرشده بین سال‌های ۱۹۲۳ تا ۲۰۰۵ آورده. در فهرست ۱۰۰۱ کتابی که باید پیش از مرگ خواند به انتخاب گاردین هم آمده، از معدود کتاب‌های منتشرشده در قرن بیست و یکم که در این فهرست حضور دارد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
744 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۴:۴۸:۰۰
نویسندهجاناتان فرنزن
نویسنده دومجاناتان فرَنزِن
مترجمپیمان خاکسار
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The corrections
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
195,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۱ مگابایت
۷۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
33 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
پربار 🌳

رمانی خواندنی....به‌نظرم شاید بتوان گفت این اثر قرابت‌هایی با مرگ ایوان ایلیچ دارد. با این تفاوت که در مقابل تصلب و جبری که ایوان ایلیچ و در اینجا آلفرد به آن مبتلایند، نویسنده راه ملایمی دیگری پیش‌رو می‌گذارد و آن اقدام به تغییر است. ایوان فرصت تغییر ندارد، آلفرد هم همینطور و هرچند در آخر اذعان می‌کند که اشتباهات بزرگی داشته اما با وجود شخصیت قابل احترامش، مشخصه پررنگ او &#۳۴;امتناع&#۳۴; است. در مقابل همسر آلفرد، اینید، باوجودی که در آستانه ورود به سالمندی‌ست تمنای زندگی دارد، همینطور دو فرزند آلفرد؛ آنها باوجود خطاهای مهلک، کمابیش به زندگی آری می‌گویند، فرصت تغییر، ولو اندک، را از خود سلب نمی‌کنند و این تفاوت آنها با آلفرد است.

5

خلاصه کتاب: به طور کلی کتاب حول محور یک خانواده پنج نفره میگذره که زندگی هرکدوم رو به طور مستقل از زاویه دید خودشون شرح میده و در آخر همه رو جمع میکنه. کتاب تا حد زیادی راجع به موضوعات مختلفی صحبت میکنه و پردازش های زیبایی داره. ترجمه کتاب مناسبه (برعکس این کامنت هایی که ظاهرا ربات گذاشته و دو نفر یک پیام رو راجع به ضعف ترجمه یکسان فرستادند) و با پیش رفتن کتاب بهترم میشه اما جملات زیادی با ویرگول وجود داره که تا حدودی در متن اصلی هم همینطور نگارش شده.

5

این کتاب، جملات طولانی و پیچیده‌ و قسمت‌های توصیفی زیادی داره و برای کسانی که خط داستانی براشون از شخصیت پردازی و توصیف مهمتره، ممکنه، خسته‌کننده و غیرقابل فهم جلوه کنه. از نظر من، کتاب فوق‌العاده و منحصر به فردیه و ترجمه خوبی داره. شخصیت ‌پردازی‌ها بی اندازه هوشمندانه و توصیفات به غایت ظریف و عمیق هست.

5

کتاب بسیار عالی و ترجمه عالی‌ اون رباتی که نوشته ترجمه ضعیفه، حتی اسم انتشارات رو هم نوشته نشر سرچشمه. روی نظر اون تصمیم نگیرید. کتاب ترجمه بسیار عالی و خوندنش لذت بخشه.

1

خب داستانش چیه؟ چرا اینطوری توضیح میدید؟ خب در لیست کتاب‌های که باید خواند قرار گرفته ولی موضوعش چیه؟؟

1

ترجمه به شدت ضعیف و غیر قابل فهم هست چون به صورت تحت‌الفطی انجام شده و خواننده نمی‌تونه اصطلاحات به کار برده شده رو بفهمه. خود داستان هم به شدت طولانی هست و حدود صد تا صدوپنجاه صفحه اضافه داره.

1

ترجمه کتاب بسیار ضعیف است ور‌اوان نیست وبیشتر تحت اللفظی برگردانده شد وبدون ویراستاری است وحیف است برای نشرسرچشمه که ناشر معتبری است نسبت به چاپ آن اقدام کند

4

شاهکار، دم شما و پیمان خاکسار گرم، بعد از رمان آزادی و جستاری که نشر اطراف از فرنزن داده بود این کار بسیار چسبید،

5

جالب و نوعی جدید از نوشتار و توضیح دادن رمان

5

فوق العاده است ، کالبد شکافی شخصیت اعضای یک خانواده

نمایش 4 نقد دیگر
3.4
(30)
گیرا 🧲 (1)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصلاحات
اصلاحات
جاناتان فرنزن
نشر چشمه
3.4
(30)
گیرا 🧲 (1)
78,000
تومان