0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتابخانۀ نیمه شب

معرفی، خرید و دانلود کتاب کتابخانۀ نیمه شب

نویسنده:
مت هیگ
درباره کتابخانۀ نیمه شب
نورا سید بیست‌وهفت ساعت قبل از اینکه تصمیم به مردن بگیرد، روی مبل راحتی فرسوده‌اش نشسته بود و در تصاویر شاد زندگی دیگران گشت می‌زد، در انتظار بود اتفاقی رخ دهد. و بعد، یک‌دفعه، واقعاً اتفاقی رخ داد. کسی، به هر دلیل خاصی، زنگ خانه‌اش را زد. برای لحظه‌ای با خود اندیشید که اصلاً نباید در را باز کند. گذشته از همۀ این‌ها، الان لباس خوابش را پوشیده بود هرچند ساعت هنوز نه شب بود. به خاطر تی‌شرت سایز بزرگ و گشاد که روی آن نوشته بود "فعالان محیط‌زیست" و شلوار پیژامۀ چهارخانه‌اش معذب بود. پاپوش‌های راحتی‌اش را پوشید، تا کمی متمدن‌تر به نظر بیاید. فهمید که شخص پشت در یک مرد بود و او را شناخت. او قد بلند و لاغر و شمایلی پسرانه داشت، با صورتی مهربان، ولی چشمانش نافذ و درخشان، گویی می‌توانست به ماهیت همه‌چیز پی ببرد. دیدن او لذت‌بخش بود، گرچه کمی غافلگیرکننده به نظر می‌آمد، مخصوصاً که لباس ورزشی به تن داشت و با وجود سرمای هوای بارانی عرق کرده بود. و نزدیکی بین شان احساس شلختگی‌ای که نورا پنج ثانیه قبل داشت را حتی بیشتر هم کرد. اما او حس تنهایی می‌کرد. و باوجودآنکه به‌اندازۀ کافی فلسفۀ وجودی مطالعه کرده بود، تا باور کند تنهایی بخش اساسی انسان بودن در یک جهانِ در اصل بی‌معنا بود، باز هم دیدن او برایش خوشایند بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۹ مگابایت
تعداد صفحات
380 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۰:۰۰
نویسندهمت هیگ
مترجممهسا قنبری
ناشرنشر ترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the midnight library
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۹ مگابایت
۳۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
آموزنده 🦉 (3)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
0 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب قشنگی بود. مت هیگ آثار فوق العاده ای داره. نسخه انگلیسی رو خونده بودم شش ماه قبل این نسخه فارسی شم دوست داشتم کامل هم بود. من چون کتاب زیاد میخونم و با بیشتر روایت های گفتاری آشنا هستم؛ ترجمه برام خوب و دلنشین بود. قشنگ همون نسخه انگلیسی که خوندم تداعی میشد تو ذهنم. البته ذهن آدما با هم فرق هم داره. عاشق اون بخشی از کتاب بودم که کتابخونه رو دید و رنگ ها و مدل کتاب ها و همه چی توصیف شده بود. عاشق حضور خانم الم شدم. واقعا باید فیلمش رو بسازن.🤭😍 چرا که نه واقعا؟ مثلا مغازه خودکشی هم به نظر من باید فیلمش رو بسازن با طراحی صحنه عالی ... پتانسیل خوبی دارن. در آخر اینکه چقدر خوبه این نرم افزارها تا مردم کتاب خون تر بشن و ذهن شون رشد کنه.

5

ترجمه خیلی قوی داشت ممنون از مترجم عزیز ?? کتاب تاثیر گذاری بود . خوندنش باعث شد به خودم بیام چون خیلی وقتها با خودم میگم چی میشد اگه تو یه زندگی دیگه به دنیا میمومدم یا یه زمان دیگه اما واقعیت این هست که من کسی هستم که انتخاب های درست یا غلط داشتم و این زندگی نتیجه تصمیمات خودم هست و تو زندگی هایی دیگه ای که آرزو میکنم هم ممکنه این تصمیمات درست یا غلط رو بگیرم ‌‌ یه جمله زیبا توی کتاب بود که اینجا نقل قول میکنم ((( راهی برای زندگی وجود ندارد که بتواند شما را در برابر رنج و اندوه ایمن کند. و اندوه بخشی از تار و پود سعادت است ))) در کل کتاب خوبیه توصیه میکنم بخونید تا افکارتون باز بشه ?

5

کتاب خوبی بود، یه جاهایی از متن نامفهوم میشد (احتمالا به خاطر ترجمه ش) ولی در کل کتاب مفهوم قشنگی داره... اینکه درسته به جای سختی از داستان رسیدی ولی همیشه یه طلوع زیبا بعد از یه سیاهی اتفاق میوفته ... قشنگی اصلی کتاب اونجا بود که نشون میده خیلی از پشیمونی های ما در واقع توخالی و الکی هستن و یا قابل جبران هستن... همه زندگی های دیگه ای که میتونستیم داشته باشیم همشون قرار نیست گل و بلبل باشه و حتما توی همه زندگی ها ما کسانی رو از دست دادیم یا ناکامی هایی داشتیم ، چون به هرحال داشتن یه زندگی موفق نتیجه پیروزی هایی پس از شکست هاست‌.

5

از اونجایی که اعضای bts پیشنهادش دادن دارم میخونم

5

یکی از بهترین کتابهای داستانی که خوندم، متن روان و گیرا بود، خواننده رو ترغیب میکرد که بخواد ادامه ی داستان رو بدونه.

5

نظرات رو که خوندم مشتاق شدم این کتاب رو بخونم. ممنونم از دوستانی که نظراتشون روبه اشتراک گذاشتن

3

ایده ی کتاب در ابتدا خوبه اما پایان بندی کلیشه ای داره . برای کسی که واقعا قصد خودکشی داره یکم به نظر مسخره میاد جمع بندیش

5

لذت کامل رو از این کتاب بردم. ممنونم بابت ترجمه عالی :)

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

واقعا لذت بردم از این کتاب ... بهم انگیزه داد .. و سرشار امیدم ...

5

كتاب خوندم خيلي جالب بود و ترجمه اش عالي بود

نمایش 2 نقد دیگر
4.6
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتابخانۀ نیمه شب
کتابخانۀ نیمه شب
مت هیگ
نشر ترنگ
4.6
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
40,000
تومان