0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانه ای که در آن بزرگ شدیم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خانه ای که در آن بزرگ شدیم

نویسنده:
لیزا جول
درباره خانه ای که در آن بزرگ شدیم
- شرط می‌بندم که می‌توانم یک رمان عالی بنویسم! «لیزا جول» در سال ۱۹۶۸ در شهر لندن متولد شد. او نویسنده‌ای است که سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فشن را نیز دارد. داستانِ نویسندگی لیزا جول زمانی آغاز شد که با دوستش شرط بست که در ازای یک وعده شام در رستوران مورد علاقه‌اش، می‌تواند یک رمان بنویسد! این اتفاق، باعث خلق اولین رمان جول در حوالی سی سالگی شد. «مهمانی رالف» در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و فروش و تحسین خوبی هم در پی داشت. لیزا جول پس از آن، نویسندگی را به‌طور جدی دنبال کرد و تا کنون نزدیک به بیست رمان نوشته است. «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم»، یکی از مطرح‌ترین و برجسته‌ترینِ آن‌ها است. این کتاب، پس از انتشار خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک تایمز»، «یو اس ای تودی» و «وال استریت ژورنال» معرفی کرد. - مصائب یک «چیزجمع‌کن» شخصیت اصلی داستان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم»، مادری است به نام «لورلی برد». او صاحب دو فرزند دختر و دو پسر است و از اختلال احتکار (Hoarding Disorder) رنج می‌برد. او وابستگی و علاقه‌ی بیش از حدی نسبت به اشیاء و جمع کردن آن‌ها دارد؛ حتی اشیاء به‌ظاهر بی‌استفاده، که نمی‌تواند آن‌ها را دور بریزد. این چیزجمع‌کنیِ لورلی، آثار بسیاری بر زندگی او و خانواده‌اش و نیز خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، می‌گذارد و به‌مرور باعث انزوای خود او نیز می‌شود. لیزا جول در داستانش، به‌خوبی از ریشه‌های این اختلال حرف زده، نشانه‌های ریز و درشت آن را آشکار کرده و پیامدهای غم‌انگیزش را نیز به تصویر کشیده است. - هیچ‌کس مقصر نیست و همه‌مان مقصریم: در بطن داستان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» اتفاقی هولناک برای یکی از اعضای خانواده می‌افتد که زندگی کل خانواده را برای همیشه تحت تأثیر قرار می‌دهد. لیزا جول با روایتی غیرخطی، به بهترین شکل آن‌چه به این فاجعه انجامید را بیان می‌کند و به‌تفصیل نشان می‌دهد که این اتفاق، چه اثری روی باقیِ اعضای خانواده گذاشته است. حادثه‌ای که نمی‌توان کسی را به‌تنهایی برای آن مقصر دانست؛ اما یک‌یک افراد سهمی در اتفاق افتادنش داشته‌اند. - کتاب صوتی خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم: نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» اثر «لیزا جول» را با ترجمه‌ی «علی شاهمرادی» و خوانش «مریم پاک‌ذات» در قالب صوتی تولید و منتشر کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۲۷ گیگابایت
مدت زمان
۱۵:۳۹:۳۳
نویسندهلیزا جول
مترجمعلی شاهمرادی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۲۷ گیگابایت
۱۵:۳۹:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

برعکس نظر دوستان من دقیقاً میگردم کتابی رو که خانم پاک ذات راوی بودن رو انتخاب میکنم .... اما در مورد خود کتاب خوب سانسور بیش از حد داره و من واقعا متوجه نمیشم که چرا وقتی تمام محتوای یه کتاب به روابطی برمیگرده که نمیتونید از تیغ سانسور ردش کنید اصلا کتاب رو ترجمه میکنید که ما باید کاملا به قوه خیال بفهمیم چی شده .... توضیحات بعد از این اسپویل کتاب است لطفا اگه کتاب رو نخوندید بقیه نظر رو نخونید . . . . . تجاوز به مادر لورالی ، قصد تجاوز به خود لورالی. رابطه چند ساله بتان با شوهر خوهرش، رابطه شوهر لورالی با دوست دختر پسرش که مادر نوه اش هم هست، رابطه عاشقانه و همجنسگرایانه لورا لی با زن همسایه در ترجمه کتاب کم و بیش گفته میشه هر چند گاها در لفافه بسیار . امابمب اصلی کتاب به نظر من دلیل خودکشی پسر نوجوان خانواده ست که به احتمال بسیار قصد برقراری رابطه جنسی با مادرش یعنی لورالی رو داشته و بعد از امتناع مادر خودشو دار میزده و دلیل سردی لولای هم نسبت به مرگ پسر نوجوانش همین بوده . ولی چرا خب وقتی دلیل همه اتفاقات کتاب این موضوعه باید انقدر بد ترجمه بشه.

5

صدای خانم پاک ذات رو اصلا دوست ندارم و فکر می کنم ابدا برای قصه گویی مناسب نیست و در کتاب های صوتی نقش راوی بسیار مهمه ،در نتیجه این کتاب رو نمیخرم

1

با سلام واحترام به ساحت هنرمندان گرامی،داستان بسیار بدی است ونتوانستم تا آخر گوش کنم ،اینهمه نکبت در زندگی ؟.

3.8
(4)
108,000
٪30
75,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خانه ای که در آن بزرگ شدیم
خانه ای که در آن بزرگ شدیم
(رمان)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانه ای که در آن بزرگ شدیم
٪30
خانه ای که در آن بزرگ شدیم
لیزا جول
آوانامه
3.8
(4)
108,000
٪30
75,600
تومان