0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رز گمشده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رز گمشده

نویسنده:
سردار ازکان
درباره رز گمشده
- هم‌مسیر اورهان پاموک: «سِردار اُزکان» نویسنده‌ای ترکیه‌ای است که سال ۱۹۷۵ متولد شد. او تحصیلات اولیه را در استانبول سپری کرد و سپس به آمریکا رفت و در دانشگاه «له‌های» در رشته‌ی مدیریت بازرگانی و روانشناسی فارغ‌التحصیل شد. ازکان از سال ۲۰۰۲ تاکنون تمام وقت و انرژی خود را روی رمان‌نویسی متمرکز کرده است و در تلاش است تا معنایی عمیق‌تر برای زندگی بیابد. «رز گمشده» نخستین رمان او است که توانست همچون «اورهان پاموک»، «عزیز نسین» و «الیف شافاک» ادبیات معاصر ترکیه را در سطحی بین‌المللی معرفی کند. این رمان به بیش از چهل زبان ترجمه و در بیش از پنجاه کشور منتشر شده است. «رز گمشده» از نظر فروش هم آمار خیره‌کننده‌ای از خود به‌جا گذاشت و چندین ماه عنوان پرفروش‌ترین رمان خارجی در کشورهای مختلف را یدک کشید. موفقیت این کتاب به گونه‌ای بوده که آن را با «شازده کوچولو»ی «آنتوان دوسنت اگزوپری»، «کیمیاگر» اثر تحسین‌شده‌ی «پائولو کوئلیو» و «جاناتان مرغ دریایی» نوشته‌ی «ریچارد باخ» قیاس می‌کنند. - در جستجوی خویشتن: رمان «رز گمشده» داستانی درباره‌ی دیانا است. زنی جوان و بااراده که پس از مرگ مادرش به جستجوی خواهر دوقلویش برمی‌خیزد؛ خواهری که پیش‌تر از وجودش بی‌خبر بوده است. دیانا در زندگی‌اش احساس سرگشتگی می‎‌کند و میل مبهم او برای تأیید شدن، باعث شده از رؤیاهایش دور شود و به‌جایی رسیده که حتی درست نمی‌داند که است و در این دنیا چه می‌کند. جستجوی دیانا برای خواهرش، او را به باغی سحرانگیز در استانبول رهنمون می‌شود که فلسفه‌ی زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و اتفاقاتِ پس از آن نیز درک او از جهان را با چالش مواجه می‌کنند. رز گمشده داستانی است جذاب و چندلایه از برخوردهای اتفاقی، باغ‌های سحرآمیز، مناظر شهری پرجنب‌وجوش و آموزه‌های دگرگون‌کننده. رز گمشده یک افسانه‌ی مدرن اما عمیق درباره‎‌ی حکمت قلب است. - کتاب صوتی رز گمشده: نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «رز گمشده» اثر «سردار ازکان» را با ترجمه‌ی «بهروز دیجوریان» و خوانش «سارا فیض» منتشر کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
470.۱۴ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۴۱:۴۳
نویسندهسردار ازکان
مترجمبهروز دیجوریان
راویسارا فیض
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۰.۱۴ مگابایت
۰۵:۴۱:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
21 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ماجرای داستان بسیار خوب بود مخصوصا برای سنین بین ۲۰ تا ۳۰ سال. مضمون خودشناسی و انسان شناسی است که در قالب ماجرای دختری بنام دیانا که دختر ثروتمندی است و مادرش را به تازگی از دست داده و طبق خواسته مادرش بدنبال خواهردوقولیش مری می‌گردد. صدای راوی هم گرم و صمیمی و خوانش بسیار خوبی داشت

5

داستانش بسیار زیبا و دلنشین و خواندنی بود. همونطور که دیگر دوستان هم اشاره کردند فلسفی بود و مراحل خودشناسی شخصیت اصلی داستان رو به زیبایی بیان کرد‌. لذت بردم از شنیدنش.

5

کتاب جملات طلایی داشت. جملات فلسفی و قابل تفکر و دلنشین. گوینده مثل همیشه عالی. ممنون خانم فیض

2

خسته کننده، پر از کلیشه و افاضات فلسفی گل‌درشت. یکی از ستاره‌ها هم به خاطر راوی کم شده.

1

زیاد باهاش درگیر نشدم، الان هم که این نظرو مینویسم چیزی ازش یادم نیس، پس نمی ارزه

5

بيشتر فلسفي بود تا داستاني. خوانش خانم فيض عالي بود.

4

داستان خوبی بود فقط کمی کشداره

1

در یک جمله دوستش نداشتم

5

خوب بود

3.6
(14)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رز گمشده
٪30
رز گمشده
سردار ازکان
آوانامه
3.6
(14)
68,000
٪30
47,600
تومان