0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جنایت و مکافات

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جنایت و مکافات

ناشر:
ماه آوا
درباره جنایت و مکافات
داستایفسکی در نامه‌ای که به سردبیر یک مجله روس نوشته بود، طرح رمان جنایت و مکافات را اینگونه معرفی کرد: "گزارش روان‌شناسانه یک جنایت که بطور واقعی امسال صورت گرفته و خبرش در روزنامه منتشر شده. جوان دانشجویی که از دانشگاه اخراج شده و درنهایت فقر و تنگدستی به سر می‌برد، تحت تاثیر بی‌تفاوتی ناشی از این همه محرومیت، عدم تعادل روحی و زیر نفود بعضی نظریه‌های مبهم و نامطمئن که در همه جا منتشر می‌شده، تصمیم می‌گیرد برای پایان دادن به این وضعیت غم‌انگیز به زور و حتی جنایت متوسل شود…" اغلب منتقدان و خوانندگان ادبیات، بر این رای اجماع نظر دارند که فئودور داستایفسکی بزرگ‌ترین نویسنده و "جنایت و مکافات" یکی از برجسته‌ترین رمان‌های جهان است. این کتاب بارها و بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده و دوستداران ادبیات را در سراسر جهان مفتون خود ساخته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۴۵ گیگابایت
مدت زمان
۲۶:۳۸:۱۱
نویسندهفئودور داستایفسکی
مترجمپرویز شهدی
راویعلی عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
قیمت ارزی
12 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۴۵ گیگابایت
۲۶:۳۸:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 110 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (5)
پربار 🌳 (5)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
3 ٪
71 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این ترجمه رو نخوندم ولی کاش وقتی میخواید کتاب صوتی درست کنید از یک ترجمه نفیس و بدون سانسور کمک بگیرید.(البته این ترجمه هم اصلا بد نیست) جناب پرویز شهدی خیلی کتب خوبی ترجمه کردن اما در این خصوص بهترین ترجمه این کتاب از خانم مهری آهی هست. کتاب نیاز به تعریف ندارد و بسیار توصیه میشه که بخونید. ضمن اینکه بهتر هست از ۷۰۰ صفحه کتاب مقدار بیشتری نمونه قرار بدین برای کسانی که آشنایی ندارند. صدای پس‌زمینه بلند را هم در کتب صوتی دوست ندارم.

5

کتاب که نیازی به تعریف من ندارد، داستان زندگی یک جوان دانشجو، به نام رودیا راسکولنیکف، که معلوم نیست شیطانی است که ادای فرشتگان را در می آورد یا فرشته ای که تصمیم دارد شیطان شود، فردی اسیر در وهم و تخیل و فلسفه، این رمان هیچ چیز زائدی ندارد، همه اشخاص و همه اتفاقات در خدمت هدف نویسنده اند،چیزی که کمتر در رمان‌ها می‌بینیم، حتی رمانهای مشهور، خوانش استاد عمرانی کاملا مطابق وقایع داستان هست، گاهی گرم و پر هیجان و گاهی سرد و بی حس و یخزده ، خوانش صحنه قتل، من رو حقیقتا به ترس انداخت ،

5

روایت علی عمرانی بسیار عالی و دلنشین و گوش نواز بود. از شنیدن این کتاب خیلی لذت بردم. مضمون کتاب هم بسیار جالب بود، تقابل ذهن و وجدان انسان. دغدغه های اجتماعی ، اگر چه داستان در زمان حال اتفاق نیفتاده،،ولی دغدغه هاش هنوز تازه ست... شاید اگر نسخه خواندنی کتاب رو داشتم، دلم رو میزد ولی نسخه صوتی با این صدای گرم و قوی و تیپ سازی عالی، واقعا اشتیاق تمام کردن کتاب رو برام ب همراه داشت . گرچه پایان بندی داستان برام علامت سوال بود و انتظار چنین پایانی رو نداشتم.

5

عالی بسیار عالی. قبلا در قاب تصویر تیپ‌سازی‌های هنرمندانه‌ای از جناب عمرانی دیده بودم اما اصلا تصور نمیکردم در خوانش کتاب هم به این حد ماهر باشن. تیپ سازی و شخصیت پردازیها عالی بود باوجود اینکه کاراکترها زیاد بود اما انقدر ماهرانه ساخته و پرداخته شده بودن که باهم قاطی نمیشدن. برای من مثل این بود که این ماجرا را روی صحنه تئاتر تماشا کرده باشم. به شدت گوش کردن این اثرو توصیه میکنم. پشیمون نمیشید.

5

اقای عمرانی وارد قلمرو ارمان سلطان زاده شده من هر دو صدا رو دوس دارم ولی چراااااااا وقتی یک زمان وقت هزینه و هزار چیز دیگه ای رو کتاب گذاشته یکی دیگه میاد همان کتاب رو استارت میده مگه به غیر از جنایت مکافت کتاب دیگه ای نداریم……. اقای سلطان زده اجرا کرده خوب و عالی از ترجمه خوب نکنین این کار هارو

5

حرف نداره، اجرا هم بینظیره مخصوصاً صحنه جنایت خیلی با هیجان اجرا شده و شنونده رو کاملاً با خودش به اونجا میبره.

4

نمونه رو گوش دادم صدای علی عمرانی به عنوان راوی صدای خوبیه خوانش خوبی داشتن و اولش فقط روخوانی متن بود که خوب و قابل تامل بود و منتظر بودم ببینم شخصیت پردازیشون هم خوبه یا نه که اونم خوب بود ولی خب از حقیقت نمیشه فرار کرد داستان های داستایوفسکی با صدای آرمان سلطان زاده ی چیز دیگس..

4

جناب عمرانی صدای قدرتمند و خوبی داره، من اکثر کارهای داستایفسکی رو با صدای آقای سلطان زاده شنیدم و واقعا لذت بردم، برای تنوع گفتم این رمان رو با صدای اقای عمرانی گوش کنم و نقصی که بنده تو اجراشون دیدم سرد بودن لحن اجرای اقای عمرانی ست، شایدم من به سلطان زاده عادت کردم اما به نظرم با وجود صدای خوبی که اقای عمرانی دارن، در اجرا حس رو به خوبی اقای سلطان زاده منتقل نمیکنن.

5

یعنی آقای عمرانی عالی میخونید، خیلی ایولا دارید، واقعا هنرمندید. به همه پیشنهاد میکنم. تا قسمت سی ام کتاب که ده دوازده تا شخصیت مختلف داشته، هر کدوم رو به قدری متفاوت اجرا میکنند که تا صدا رو می‌شنوم متوجه میشم کدوم شخصیته. حتی صدای شخصیت هایی که یک بار در داستان ظاهر میشن متمایز از هم دیگه اس. عالیه عالیییی

2

چه نیازی بود به خوانش دوباره و جدید وقتی نسخه صوتی آرمان سلطان زاده وجود داشت؟ به سراغ کتابهای جدید میرفتند

نمایش 61 نقد دیگر
4.5
(110)
پربار 🌳 (5)
140,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جنایت و مکافات
جنایت و مکافات
فئودور داستایفسکی
ماه آوا
4.5
(110)
پربار 🌳 (5)
140,400
تومان