0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس

درباره قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس

در دنیای امروزی که رقابت برای پیروزی بسیار زیاد است، تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا بعضی از افراد همیشه چند قدم از دیگران جلوتر هستند و خیلی زود به موفقیت دست پیدا کرده‌اند؟ این افراد چرا می‌توانند به راحتی درباره خودشان و موفقیت‌هایشان صحبت کنند و دیگران را تحت تاثیر دهند؟ به نظرتان چه ویژگی‌ای در آن‌ها باعث شده که تا این حد موثر واقع شوند؟‌ در کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس، برایان تریسی نویسنده و سخنران محبوب انگیزشی، به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهد و درباره ویژگی‌ اعتماد به‌نفس و اثرات آن بر موفقیت می‌گوید. 

خلاصه کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس

چقدر از تلاش‌های بیهوده و بدون نتیجه خسته شده‌اید؟ چندبار پیش آمده که خودتان را با افراد موفق مقایسه کنید و حسرت جایگاه آن‌ها را بخورید؟ وقتش است که یکبار برای همیشه، برای بازسازی اعتماد به‌نفس از دست رفته‌تان آستین بالا بزنید و با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب، تبدیل به یک فرد موفق شوید.

کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس که درواقع سمیناری صوتی از تریسی است، برای همه کسانی که دوست دارند در حرفه خود موفق باشند مناسب است. این کتاب با اشاره مستقیم به پیامدهای نداشتن اعتماد به‌نفس، به شما آموزش می‌دهد که چگونه خودتان را باور داشته باشید و برای رویاهایی که همیشه در سر پرورانده‌اید، تلاش کنید. برایان تریسی باور دارد که تفاوت افراد موفق و ناموفق در بالا و پایین بودن اعتماد به‌نفس آن‌ها است.

تریسی معتقد است که اعتماد به‌نفس بالا به افراد کمک می‌کند در مواقع بحران و موقعیت‌های حساس عملکرد بهتری داشته باشند. این افراد هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه‌ای، دقیقا می‌دانند که چه چیزی می‌خواهند و سعادت خود را در چه دستاوردهایی می‌بینند. به همین خاطر است که در هرکجای دنیا وقتی زندگینامه افراد تاثیرگذار را می‌خوانیم، متوجه می‌شویم که آن‌ها اول از همه به خودشان باور داشته‌ و خودشان را دست کم نگرفته‌اند.

اگر همیشه احساس می‌کرده‌اید دوست دارید کارهای متفاوتی در زندگی خود انجام دهید و دیده شوید، در درجه اول باید به خودباوری برسید. همین حالا وقتش است که باورهای غلط درباره خودتان و توانایی‌هایتان را دور بریزید و با ذهنی آماده، به سمت آرزوهایتان بشتابید. این را فراموش نکنید که داشتن عزت نفس، باعث افزایش اعتماد دیگران به شما نیز می‌شود. شما با داشتن اعتماد به‌نقس کافی به دیگران نشان می‌دهید که قادر هستید کارهای شگفت‌انگیز انجام دهید. با شنیدن این سمینار انگیزشی، راه خودتان را پیدا کنید و در زندگی حرفه‌ای و شخصی، بدرخشید.

درباره کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس

سمینار فوق که برگردان انگلیسی The Unbreakable Laws of Self-Confidence است، توسط برایان تریسی در سال ۲۰۱۹ منتشر شده.

دید مثبت یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌کنندگان فیلم‌های آموزشی در حوزه بازاریابی، مدیریت و توسعه فردی از مشهورترین افراد دنیا است که به شما کمک می‌کند به سمت سعادت و موفقیت گام بردارید. انتشارات دید مثبت سمینار قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس را در ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه و در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده‌است.

لیلا عابدینی این کتاب صوتی را به فارسی برگردانده و علی عابدینی آن را گویندگی کرده است.

فهرست کتاب صوتی

مطالب این کتاب صوتی در دو بخش خلاصه می‌‌شود:
۱- بخش یک: سمینار قوانین شکست‌ناپذیر

۲- بخش دو: سمینار قوانین شکست‌ناپذیر اعتمادبه‌نفس

درباره برایان تریسی، نویسنده و سخنران انگیزشی جهانی

برایان تریسی یکی از سرشناس‌ترین سخنرانان انگیزشی است که با برگزاری سمینارهای متعدد در سرتاسر جهان، توانسته الگوی فکری بسیاری از افراد موفق قرار بگیرد. تریسی را به‌عنوان یکی از بهترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری نیز می‌شناسند که توانسته به افراد زیادی کمک کند تا راه خود را پیدا کنند و زندگی بهتری را برای خودشان بسازند.

این نویسنده جهانی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد و بعد از پشت سر گذاشتن دوران کودکی سخت، توانست با دنبال کردن آرزوهایش به موفقیت زیادی دست پیدا کند و موفقیت را برای افراد مختلف باز تعریف کند. او در کشورهای متعددی از جمله ایران همایش‌های انگیزشی برگزار کرده و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است.

عمده موضوعات سمینارهای این نویسنده خو‌ش‌نام درباره مسائلی مانند رهبری، مدیریت، فروش و استراتژی کسب و کار و همینطور مسائلی مانند اعتماد به‌نفس، مدیریت زمان، برنامه‌ریزی، قدرت فکر، قدرت انضباط شخصی و ... است.

برایان تریسی کتاب‌های متعددی در زمینه‌های گفته شده نوشته و منتشر کرده که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده» یا «قورباغه‌ات را ببوس»، «مدیریت در فروش»، «تکنیک‌های مذاکره»، «چگونه فروش خود را چند برابر کنید»، «تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر» و «۱۰۰ قانون شکست ناپذیر در زندگی و تجارت» اشاره کرد.

کتاب صوتی قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس و دیگر کتاب‌های برایان تریسی را می‌توانید از فیدیبو تهیه کرده، بشنوید یا مطالعه کنید.

در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم

قانون باور قانون بسیار قدرتمندی است. فاجعه اینجاست که بعضی‌ها باورهای اشتباهی دارند که این باورها براساس اطلاعات کاملا غلط هستند و می‌توانند زندگی فرد را نابود کنند. برای اینکه ببینید باورهایتان درست هستند یا نه، ببینید در اثر آن‌ها شما خوشحال‌تر هستید و زندگی و روابط‌تان بهتر شده یا نه. قانون باور می‌گوید که ما براساس باورهایمان عمل می‌کنیم، حتی اگر باورهایمان باورهای غلطی باشند.

نکته جالب این است که ما بدون هیچ باوری به دنیا می‌آییم. هر باوری که درباره خودمان، توانایی‌هایمان، جهان، دین، سیاست و هر چیز دیگری داریم، به ما آموزش داده شده و بارها و بارها برایمان تکرار شده. بدترین باورها، باورهای محدودکننده هستند. باورهای محدودکننده باورهایی هستند که به هر نحوی شما را محدود می‌کنند. برای شروع استفاده از قانون باورها، باید از خودتان بپرسید داشتن چه باورهایی برایتان مفید است و شرایط را برایتان بهتر می‌کند؟

تصور کنید می‌توانید به مغازه باورفروشی بروید و یک باور بخرید و اون رو مثل یک نرم‌افزار روی مغزتان نصب کنید. اما فقط یک باور می‌توانید انتخاب کنید. در این‌صورت، چه باوری را می‌خرید؟ اگر میشد یک باور را بخرید، باید این باور را می‌خریدید که شما می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ برسید. هیچوقت نگویید من نمی‌توانم یا بلد نیستم. این باورها غلط هستند. اگر به درون‌تان نگاه کنید می‌بینید که توانایی‌های زیادی دارید. شما بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید توانایی دارید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
92.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۱:۱۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجملیلا نظری
راویعلی عابدی
ناشردید مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۲.۷۱ مگابایت
۰۱:۴۱:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
28 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب بسیار عالی هست زندکی تان رو متحول میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره.

2

وایی برایان تریسی کتاباش بهترینه:)))

5

بسیار عمیق و زیبا

3

خیلی بد بود...

3.6
(7)
12,000
٪20
9,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس
٪20
قوانین شکست ناپذیر اعتماد بنفس
برایان تریسی
دید مثبت
3.6
(7)
12,000
٪20
9,600
تومان