0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ

کتابی کوچک، اما بی نهایت تاثیرگذار
نویسنده:
جو ویتالی
درباره بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ

آیا دوست دارید که در زندگی خود ثروت بیشتری داشته باشید؟ محققان برای ثروتمند شدن توصیه‌های گوناگونی می‌کنند، کتاب‌های گوناگونی برای چگونه ثروتمند شدن در بازار وجود دارد. اما بسیاری از این توصیه‌ها، شکلی کلیشه‌ای به خود گرفته‌اند و تاثیری واقعی بر زندگی شما نمی‌گذارند. کتابی صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ، از منظری دیگر به کسب ثروت می‌پردازد و راهکاری در پیش روی شما قرار می‌دهد که ممکن است برای شما شگفت‌آور و عجیب به نظر  برسد. به باور نویسنده این کتاب پول شکل بیرونی جوهره معنوی شما است.

درباره جو ویتالی نویسنده کتاب بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

جو ویتالی، نویسنده، موسیقی‌دان، سخنران و معلم معنوی آمریکایی است. او در 12 دسامبر سال 1953 در  شهر نیلز ایالت اوهایو به دنیا آمد. او کودکی و نوجوانی سختی داشت و مدتی کارتن‌خواب بود. ولی در همان وضعیت نیز به خواندن کتاب علاقه داشت و کتاب‌ها توانستند زندگی او را تغییر دهند.  از جو ویتالی کتاب‌های گوناگونی  در زمینه بازاریابی و راه‌های افزایش ثروت و بهبود کسب‌وکار منتشر شده است او اولین اثر خود  را که دن و هنر نوشتن نام داشت در سن 31 سالگی منتشر کرد.

درباره کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ از 9 فصل مرتبط با یک‌دیگر به وجود آمده است. کتاب فوق کتابی کوچک  است که گوش دادن به آن در حدود یک ساعت از وقت شما را می‌گیرد اما روی زندگیتان اثر قابل توجهی روی زندگی شما می‌گذارد.، نویسنده در مقدمه کتاب بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ به مشکلات چند سال پیش خود اشاره ی‌کند، او همسرش را بر اثر بیماری سرطان از دست داده بود و تنها کاری نیمه وقت داشت که با استفاده از درآمد حاصل از آن تنها  می‌توانست به صورت روزانه نان و شیر بخرد. یک روز که جو قصد داشت که به خرید برود انسانی فقیر با خانواده‌اش را دید که  از دیگران تقاضای کمک می‌کرد، جو با وجود  این‌که تنها 4 دلار داشت 2 دلار از پولش را به آن خانواده فقیر داد و  به سمت فروشگاه رفت، اتفاقی غیرمنتظره سبب شد که او صاحب 20 دلار شود.  او از آن‌جا دریافت که بخشیدن و کمک کردن به دیگران می‌تواند بر زندگی او اثر بگذارد. این کتاب از ابعاد گوناگونی به شما کمک می‌کند تا صاحب ثروت بیشتری شوید و بتوانید آن را برای خودتان نگهداری کنید.

جالب است که این کتاب تاکید دارد که بخشندگی و پذیرندگی به صورت توامان سبب افزایش ثروت افراد می‌شود. خساست نمی‌تواند باعث شود که شما ثروتمند شوید البته باید توجه داشته باشید که بخشندگی با ول‌خرجی یکسان نیست. البته شما نباید بخشیدنی با چشمداشت داشته باشید و لازم است به افرادی کمک کنید که واقعا به آن نیاز دارند، برای شما شخصیتی الهام بخش دارند و به شما حس خوبی می‌دهند.  در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه و به چه شکلی به افراد کمک کنید. همان‌طور که می‌دانید باورهای فراوانی وجود دارد که شما را برای به دست آوردن پول محدود می‌کند، جو ویتالی با کمک گرفتن از یک روان‌شناس خبره، 46 باور محدود کننده را شناسایی کرده است و علاوه بر این، راهکار غلبه بر این باورها را نیز به شما یاد می‌دهد.

یکی دیگر از نکاتی که لازم است رعایت این است که موقع دادن پول و بخشیدن آن، حس خوبی داشته باشید و از ته دل به دیگران کمک کنید.

درباره ترجمه کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ

نسخه چاپی کتاب بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ به همت انتشارات نسل نو اندیش و توسط ابوذر کرمی ترجمه شده است. نسخه صوتی این کتاب نیز به وسیله مترجم توان‌مند خانم یگانه سهرابی نیا و به وسیله نشر آگاه باشیم روانه بازار شده است. گوینده نسخه صوتی این کتاب محسن زرآبادی‌پور است.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز ثروت در طول تاریخ می‌شنویم

این روزا دغدغه بسیاری از آدم‌ها به دست آوردن پوله، کیه که پول نخواد، هان؟ برای به دست آوردن پول باید کاری انام داد کاری که خیلی از آدمای پولدار انجام می‌دن این سنت، از زمان‌های دور هم بین مردم رواج داشته و با این‌که بابتش باید پول پرداخت کنین اما ول بیشتری بهتون بخشیده می‌شه با این‌حال خیلی از مردم این‌کارو نمی‌کنن. به نظر شما اون کار چیه؟ بخشیدن پول. این همون رازیه که در طول تاریخ، آدمای زیادی رو به ثروت زیادی رسونده و باید پول رو به آدمایی ببخشیم که به منجر به تداوم ارتباط با دنیای درون‌مون می‌شن. بنابراین پول رو باید به کسانی ببخشید که الهام‌بخشتون هستن و براتون کاری انجام میدن، حالتو خوب می‌کنن و حتی بهتون محبت می‌کنن البته شرط بخشیدن اینه که بدون هیچ چشم‌داشتی انجام بگیره، بدون این‌که انتظار داشته باشین طرف براتون جبرانش کنه تنها در این صورته که چندین برابر بیشتر از چیزی که بخشیدین به دست میارین. یکی از افرادی که به این اصل وفادار بود، جان دی لاکفر بود که حتی قبل از مرگش نامه‌ای هم برای پسرش نوشته بود و اون رو به بخشنده بودن سفارش کرده بود او در نامه‌اش نوشته بود هر چقدر پول بیشتری بخشیده، حقوق دریافتی‌اش هم بیشتر شده بود. جان پیش از آن‌که از ذنیا بره چیزی در حدود 550 میلیون دلار بخشیده بود..پانصدو پنجاه میلیون دلار.. خیلی از کسانی‌که می‌شناسنش فکر می‌کردن که اون فقط برای محبوب شدن بین مردم پول می‌بخشه و برای خودش تبلیغ می‌کنه در حالی که این موضوع صحت نداشت، جان یک مدیر داشت به اسم آی وی، اون تو کتابی که نوشته بود به خوبی درباره بخشنده بودن جان صحبت کرده بود جان با این کارش فقط بخشنده بودنش رو به دیگران اعلام می‌کرد. یکی دیگه از آدمای ثروتمند آمریکایی هم اندرو کارنگی بود که او هم خیلی بخشنده بود، همچنین بروس بارتون هم از اون دسته آدم‌هایی بود که به بخشیدن عادت داشت. همون‌طور هم که خودش گفته بود اگر کسی انجام دادن کاری رو برای دیگران تمرین کنه، کم‌کم بهش عادت می‌کنه و کائنات بهش کمک می‌کنن و برای انجام کارها باهاش متحد می‌شن. بارتون یک نویسنده مشهور بود و ثروتی به وسعت اقیانوس داشت. خیلی از افراد می‌ن این‌ا که هنر نکردن، پول داشتن و بخشیدن دیگه.. بخشیدن برای این افراد کاری نداره که..اما عزیزان! این باور اشتباهه به نظر من این افراد به همون اندازه که بخشیدن، ثروت به دست آوردن.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
106.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۶:۵۲
نویسندهجو ویتالی
مترجم یگانه سهرابی نیا
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۶.۹۹ مگابایت
۰۱:۵۶:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با یک کتاب خوندن ادم ثروتمند نمیشه. با کتابهای مفید زیاد نتیجه زیادتره هر کتاب دیدگاهی برا خواننده کتاب فراهم میکنه، تا حداقل کمکش یک تصمیم درست بگیره نه اینکه همیشه تصمیم درست بگیره. فقط کافیه یک برداشت از هر کتاب داشته باشیم و قطره قطره دریایی بوجود میاد از اطلاعات مفید که مثل چراغی هست برا اتومبیل در جاده ای تاریک. هر کتاب صدمتر رو روشن میکنه. امیدوارم تمام مرد کشورم مطالعه داشته باشن تا اینده خوبی داشته باشیم

1

به نظرم این کتاب یک نکته داره اون هم اینه که بدون چشم داشت ببخشید که نکته خوبیه ولی ۲ ساعت مثال های غیر قابل باور برای این نکته میاره و جالب تر این که میگه اگر میخواید به ثروت برسید پول ببخشید تا پولدار شید که این خودش نکته بدون چشم داشت و میبره زیر سوال به نظرم فقط میانه فصل ۴ که میگه بخشیدن نوعی سپاسگذاری در قبال خداوند و هستی می باشد ارزش داره و تمام

3

یه سری آگاهی هایی داره این کتاب که مفیده ، اما صدای راوی اصلا مورد رضایت نیست ، مدام از تن اوج به خیلی خیلی اروم تغییر میکنه و موقع فعالیت به هیچ وجه قابل شنیدن نیست و تمرکزو مدام بهم میزنه

5

من همه ی کتاب های جوویتالی رو میخونم گرچه جز کتاب های حرفه ای دسته بندیش نمیکنم اما در شرایط خیلی سخت شنیدنش حتی شده موقتا کمی آرامش خاطر ایجاد میکنه

3

کتاب بسیار خوبیه ولی صدای راوی اصلا مناسب کتاب نیس، به زحمت تا آخر گوش دادم.سعی کنید با صدای کس دیگه ای خریداریش کنید

4

آقای علی شما که نوشتید عالی ثروت مند شده اید

5

عالیه،.حتما بخرید وبخوانید!????

5

یکی از بهترین کتاب هایی که تابحال خوندم.

5

کوچک اما بسیار تأثیرگذار

5

صدای خوبی داره

نمایش 3 نقد دیگر
4.2
(26)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ
٪50
بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ
کتابی کوچک، اما بی نهایت تاثیرگذار
نشر آگاه باشیم
4.2
(26)
19,000
٪50
9,500
تومان