0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
24 تکنیک نهایی سازی فروش

معرفی، خرید و دانلود کتاب 24 تکنیک نهایی سازی فروش

با پیشگفتاری از: محمدمهدی ربانی
درباره 24 تکنیک نهایی سازی فروش

برایان تریسی نویسنده و سخنران موفق انگیزشی در سطح جهان، در کتاب ۲۴ تکنیک نهایی‌سازی فروش (Close That Sale!: The 24 Best Sales Closing Techniques) به شما روش‌های فروش را می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها، بی‌بروبرگرد می‌توانید محصولات و خدمات خود را بفروشید و یک قرارداد تجاری را با موفقیت به سرانجام برسانید.

مسئله فروش مسئله جدیدی نیست و در تاریخ بشر می‌توانیم ببینیم که انسان‌ها به شکل‌های مختلف، در حال فروش خدمات و محصولات خود بوده‌اند. با توجه به گسترش نیازهای زندگی مدرن و البته تولید محصولات بسیار متنوع، پیدا کردن مخاطب هدف و فروش محصول به او، با پیچیدگی‌هایی روبه‌رو شده است. در کتاب ۲۴ تکنیک نهایی‌سازی فروش شما با ۲۴ تکنیک موثر در فروش آشنا می‌شوید که به زبان ساده و صمیمی، توسط برایان تریسی شرح داده شده‌اند.

این کتاب به شما می‌آموزد که چطور مخاطب را به محصول خود مشتاق کنید، چطور اطمینان مخاطب را جلب کنید و در نهایت محصول را به او بفروشید. برای فروش یک محصول نیاز است که مخاطب و نیاز او را به خوبی بشناسید و هدفمند عمل کنید. همچنین برای بستن یک معامله تجاری با گروه‌های دیگر، بهتر است با دست پر وارد جلسات شوید و فروش را به نفع خودتان برگردانید.

این کتاب توسط انتشارات اودیسه و با ترجمه «مانی بشرزاد» منتشر شده و نسخه الکترونیکی آن در فیدیبو موجود است.

درباره برایان تریسی، نویسنده کتاب

برایان تریسی (Brian Tracy) رهبر، سخنران و نویسنده حوزه انگیزشی و خودیاری است که شهرتی جهانی دارد و با نوشتن کتاب‌های بسیار گوناگون، توانسته است راهکارهایی را برای زندگی بهتر ارائه دهد. تریسی در سال ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد و در خانواده‌ای متوسط زندگی می‌کرد. او در جوانی به فروش علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت فعالیتش را در این حوزه شروع کند. در سن ۲۴ سالگی وارد حوزه فروش شد و خیلی زود فهمید که روش سنتی فروش جوابگو نیست و تلاش کرد تا روشی جدید را کشف کنید. همین موضوع او را به دنیای دیگری کشاند و باعث شد تریسی، راه جدیدی را شروع کند که در نهایت باعث موفقیت او شد. از جمله کتاب‌های محبوب این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «مدیریت فروش»، «مدیریت زمان» و «قدرت موفقیت شخصی» اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای مطالعه کتاب ۲۴ تکنیک نهایی‌سازی فروش

اگر شغل‌تان به شکلی است که با مدیریت، بازاریابی و فروش سروکار دارید، اگر مدیرعامل یک شرکت هستید و می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید و اگر در پی پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای فروش موثر هستید، این کتاب برایتان مفید است. برای اینکه بتوانید یک قرارداد فروش را نهایی کنید، بهتر است با روش‌های مذاکره و شناخت مخاطب آشنایی پیدا کنید. در این کتاب می‌توانید شناخت کافی‌ای درباره فروش و فوت‌وفن آن به‌دست آورید. از جمله مزایای مطالعه این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید دلیل اینکه چرا مخاطب در یک لحظه از خرید محصول شما منصرف می‌شود را دریابید و برای حل این مشکل، چاره‌ای بیندیشید
  • یاد می‌گیرید که چطور بر ترس خود موقع فروش غلبه کنید و در صورت طرد شدن پیشنهادتان، چطور با آن کنار بیایید
  • با یکسری تکنیک، به یک فروشنده موفق و مورد اعتماد تبدیل می‌شوید و می‌توانید نظر مخاطب را جلب کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

به محصول‌تان ‌ایمان داشته باشید

اشتیاق داشتن در مورد محصول‌تان امری ضروری است. برای اینکه بتوانید آن را به ذهن مشتری‌تان انتقال دهید. این بدان معناست که موفق‌ترین فروشندگان محصولات‌شان را می‌شناسند، به محصول‌شان باور دارند و و محصول‌شان را دوست دارند. آن‌ها باور دارند که محصول‌شان مزایای فوق‌العاده‌ای برای مشتریان‌شان دارد. اگر به محصول‌تان ‌ایمان نداشته باشید، آن را دوست نداشته باشید، خودتان از آن استفاده نکنید و آن را به دوستان و آشنایان‌تان نفروشید، مطمئن باشید که محصول اشتباهی دارید. بدون باورِ عمیق به مؤثر بودن محصول‌تان، شما هیچ‌وقت به درجه‌ای از اشتیاق نمی‌رسید که بتوانید آن را انتقال دهید.

واجد شرایط بودن مشتری

در پروسه فروش چندین مرحله هست که قبل از نهایی‌سازی باید آن را طی کنید. اولین مرحله، تشخیص واجد شرایط بودن مشتری است شما نمی‌توانید بدون تشخیص واجد شرایط بودن مشتری محصولی را بفروشید. برای همه ما پیش آمده که وارد مغازه‌ای بشویم و فروشنده از ما بپرسد: «چرا این محصول را نمی‌خرید؟ یا «آیا قرار است محصول را امروز بخرید؟» این فروشندگان سعی می‌کنند فروش را قطعی کنند بدون اینکه نیاز‌های شما را بشناسند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

بسیاری از مشاغل در دنیا هستند که به نحوی با فروش سروکار دارند. بسیاری از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های آنلاین یا حتی مشاغل شخصی، براساس فروش محصول فعالیت می‌کنند. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید که با فروش مرتبط است، می‌توانید با مطالعه کتاب‌هایی که در حوزه فروش نوشته شده‌اند، عملکرد خوبی از خود نشان دهید. برای این منظور، می‌توانید کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند را خریداری کرده و مطالعه کنید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
368.۵۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
79 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۸:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجممانی بشرزاد
ناشرانتشارات اودیسه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Close that sale! : the 24 best sales closing techniques ever discovered
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۶۸.۵۰ کیلوبایت
۷۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
21 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

برای فروشنده های سنتی و همینطور مبتدی مفیده این ها دقیقا روش هایی هست که حرفه ای ها استفاده میکنن با توجه به نوع محصول روی روش ها فکر کنید و استراتژی از قبل طراحی کنید

4

از بین کتابهای تریسی که زیاد جالب نیستن این یکی از خوب ها بود، استفاده کنید

4

فروش من ۱۰ برابر شد با خوندن این کتاب حتما پیشنهاد میکنم بخونید♥️

5

یکی از بهترین کتاب ها در حوزه ی فروش. ??✌️✌️

4

تکنیک کاربردی نه سخنرانی الکی

5

بسیار عالی است?

4

کوتاه و کاربردی

5

بی نظیر

3

بد نیست

3.6
(20)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
24 تکنیک نهایی سازی فروش
24 تکنیک نهایی سازی فروش
با پیشگفتاری از: محمدمهدی ربانی
انتشارات اودیسه
3.6
(20)
8,000
تومان