0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فنگ شویی و جذب ثروت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فنگ شویی و جذب ثروت

درباره فنگ شویی و جذب ثروت

برخی از علوم باستانی وجود دارند که در عصر امروزه همچنان پرطرفدار هستند و انسان را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهند. یکی از این علوم، فنگ‌شویی نام دارد که در همه زمان‌ها طرفداران خودش را داشته است. در فنگ‌شویی ادعا شده است که اگر نظم را در چیدمان منزل و هرجای دیگر رعایت کرده وهمچنین از رنگ‌ها و موقعیت‌های مناسب جغرافیایی استفاده کنید، انرژی درون خانه‌تان و درون خود شما جریان پیدا می‌کند. براساس همین تعریف، کتاب فنگ‌شویی و ثروت آموزشی است برای داشتن ثروت بیشتر در زندگی، آن هم با رعایت اصول فنگ‌شویی. همراه این کتاب آماده شوید تا خانه‌ای صمیمی و پر انرژی درست کنید و ثروت بیشتر به‌دست آورید!

درباره کتاب فنگ‌شویی و جذب ثروت

این کتاب درباره ارتباط بین علم فنگ‌شویی و جذب ثروت صحبت می‌کند. چیدمان وسایل به‌صورت هوشمندانه و استفاده از وسایل کاربردی در جای مخصوص باعث حفظ انرژی در خانه می‌شود؛ به همین دلیل کتاب پیشنهاد می‌دهد که با پایبندی به این اصل ساده، تغییرات شگفتی در زندگی‌تان ایجاد کنید.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم که اصل فنگ شویی ثروت که برای شما پول جذب می‌کند؛ ثروت واقعی یعنی داشتن چیزهایی که در آرزوی آن‌ها هستید که درنهایت با کار سخت و تلاش به‌دست می‌آید. اما فنگ شویی ثروت می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری ذخیره کنید و مقدار آن را در زندگی‌تان افزایش دهید. فنگ شویی ثروت به شما کمک می‌کند فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص منجر به جذب ثروت شود.

کتاب حاضر در دسته کتاب‌های خودیاری و موفقیت قرار می‌گیرد و یک کتاب آموزشی برای داشتن زندگی شادتر و سالم‌تر است. با استفاده از قوانین توصیه شده آن می‌توانید زندگی خود را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت کنید. هرچند این کتاب تاکید می‌کند که محیط به‌تنهایی نمی‌تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف‌تان شود. درواقع  فنگ‌شویی گریزی است برای سعادت بیشتر. در زندگی قرار نیست برای به‌دست آوردن ثروت بیشتر دست از تلاش کردن بردارید. بلکه قرار است با کمک فنگ‌شویی، تلاش‌های‌تان را به ثمر برسانید.

به جز کتاب فنگ‌شویی و جذب ثروت، کتاب‌های متعدد دیگری درباره فنگ‌شویی منتشر شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی، کتاب فنگ شویی در ده دقیقه و کتاب ۳۶۵ راز فنگ شویی اشاره کرد. تمام این کتاب‌ها به آموزش اصول فنگ‌شویی برای داشتن زندگی بهتر می‌پردازند.

نسخه کتاب صوتی فنگ‌شویی و جذب ثروت را می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو تهیه کرده و گوش کنید.

کمی بیشتر درباره علم فنگ‌شویی بخوانید

فنگ‌شویی در لغت به معنای باد و آب است. در فنگ‌شویی اعتقاد بر این است که با استفاده درست از حرکت باد و آب و همچنین با استفاده درست از اشیاء، انرژی مثبت جریان پیدا می‌کند. بسیاری از آشفتگی‌های فکری و روانی ما ناشی از به‌هم ریختگی و بی‌نظمی محیط است. تمیز کردن خانه به‌صورت مرتب و توجه به چیدمان منزل، نه تنها باعث ایجاد محیطی چشم‌نواز و آرام می‌شود، بلکه به برقراری آرامش روانی نیز کمک می‌کند.

فنگ‌شویی در اصل از فرهنگ چین آمده و در آن بر انتخاب دکوراسیون مناسب و حذف وسایل غیرضروری تاکید می‌شود. در فنگ‌شویی اعتقاد بر این است که با رعایت یکسری اصول مثل حذف گلدان‌های شکسته، لباس‌های اضافه و کهنه، پرهیز از جمع‌آوری وسایل اضافه، استفاده از رنگ‌های مناسب و ... انرژی کیهانی در خانه شما تجمع پیدا می‌کند.

برای رسیدن به زندگی سالم‌تر و جذب عشق، ثروت و سلامتی، نظم اشیاء باید رعایت شود و خرید وسایل منزل و محیط کار یا هرجای دیگر باید هوشمندانه باشد. این نظم و سادگی در ذهن نیز اتفاق می‌افتد و با رعایت فنگ‌شویی می‌توانید انرژی خود را با محیط همسو کنید.

یکی از اصلی‌ترین راه‌های برقراری انرژی مثبت در محیط، استفاده از نور و هوای مناسب است. بنابراین بهتر است از گل‌های تصفیه‌کننده هوا استفاده کنید و در طول روز پنجره‌ها را باز بگذارید. اینگونه اکسیژن و نور کافی جریان پیدا کرده و تمام انرژی‌ها انباشتی را از خانه دور می‌کند.

درباره نسخه صوتی کتاب فنگ‌شویی و جذب ثروت

این کتاب به گویندگی نازنین آذرسا در ۵۱ دقیقه و توسط نشر آذرسا منتشر شده است. کتاب‌های صوتی نشر آذرسا عموما در دسته کتاب‌های خودیاری، انگیزشی و موفقیت قرار می‌گیرند و محتوای آن‌ها برای دوست‌داران این حوزه  سرگرم‌کننده و آموزنده است.

نشر آذرسا تاکنون کتاب‌های صوتی متنوعی مانند «چگونه روابطمان را بهبود ببخشیم»، «گام‌های طلایی موفقیت» و « کارما و قانون جذب» را منتشر کرده است که در صورت علاقه می‌توانید آن‌ها را از فیدیبو تهیه کرده و گوش کنید.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

نمادهای مربوط به آب را به خانه خود اضافه کنید. آب یکی از نمادهای باستانی مربوط به ثروت است. در نتیجه یک آبنما در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب‌نما وجود داد و به گونه‌ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه شما می‌شود، نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باروند که قرار دادن مجسمه اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قرار دادن آب‌نما را در خانه‌تان ندارید، از تصاویر آب جاری مثل آبشار یا رودخانه خروشان در خانه‌تان استفاده کنید.

مطمئن شوید که آب درون آب‌نما راکد نشده باشد و عکس‌های مربوط به طوفان‌های سهمگین استفاده نکنید. از نمادهای آب در اتاق خواب‌تان استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند تاثیر منفی بر روی وضعیت مالی‌تان بگذارد. همچنین می‌توانید یک آکواریوم که در آن ماهی اژدها یا ماهی آروانا وجود دارد را در جنوبی‌ترین قسمت خانه‌تان قرار دهید. براساس فنگ‌شویی، آروانای طلایی نمادی از ثروت بی‌انتها است. اغلب بر این باورند که این ماهی باعث خوش‌اقبالی می‌شود و منابع جدید درآمد را با خود به همراه می‌آورد. فقط مطمئن شوید که آکواریوم بزرگ و تمیز است و اکسیژن کافی در آن وجود دارد.

با استفاده از گیاهان ثروت را جذب کنید. گیاهانی را که برگ‌های گرد شبیه به سکه دارند در کنج ثروت‌تان قرار دهید. برای مثال گیاه دیفن باخیا برای این کار مناسب است. استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند می‌توانند تاثیر این کار را افزایش دهند. از گیاهان تیغ‌دار یا گیاهانی که برگ‌های سفت و خاردار دارند باید پرهیز کرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
46.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۵۱:۰۴
نویسندهنازنین آذرسا
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۶.۷۵ مگابایت
۵۱:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
14 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
35 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
28 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

مطالب کتاب بسیار ساده و ابتدایی است و با یک سرچ ساده ی گوگل به آنها دسترسی پیدا میکنید. زمان هم بسیار کوتاه است. صدای خواننده خوب است اما نحوه ی خوانش کاملا نامناسب است. ادر مجموع از دید من ارزش خرید ندارد

1

صدای راوی برای کتاب صوتی اصلا مناسب نیست. اول نمونه را گوش دهید. مطالب هم خاص نبودند. ولی اگه ال سرچ در نت ندارید، مطالب شاید براتون خوب باشه. مختصر بود.

1

صدای خانم اذرسا و لحن بیان شون بسیار آزاردهنده اس... اصلا نمیتونم گوش بدم... فقط مهبد قناعت پیشه در زمینه گویندگی کتاب بسیار عالی هستن

3

راوی داره مسخره بازی درمیاره یا واقعا همینحوری خوانش میکنه؟?

4

کتاب خیلی خوبیه، توصیه میکنم با فکر آزاد مطالعه بفرمایید

3

مطالب خوبی عنوان شد ولی بصورت خلاصه و کلی

1

چقدر نحوه ی بیان گوینده افتضاح بود

1

صدای گوینده خیلی بده

5

عالی

2.8
(14)
28,000
٪50
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فنگ شویی و جذب ثروت
٪50
فنگ شویی و جذب ثروت
نازنین آذرسا
نشر آذرسا
2.8
(14)
28,000
٪50
14,000
تومان