0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهترین سال زندگی تو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

نویسنده:
دارن هاردی
درباره بهترین سال زندگی تو

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که چرا تصمیماتی که برای شروع سال جدید می‌گیرند و قول‌هایی که به خودشان می‌دهند هیچ‌گاه عملی نمی‌شوند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در ابتدای هر سال برای سال جدید پیش رو برنامه‌ریزی می‌کنند و هربار به خودشان قول می‌دهند که این سال متفاوت خواهد بود ولی در خوش‌بینانه‌ترین حالت پس از چند ماه همه‌چیز به حالت قبل برمی‌گردد. دارن هاردی در کتاب «بهترین سال زندگی تو» به این موضوع پرداخته است و توضیح داده است که رسیدن به آرزوها روش‌های ساده‌ای دارد و تنها کافیست بدانید که چه چیزهایی می‌خواهید.

درباره کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی که از نویسندگان مشهور حوزه‌ی موفقیت فردی و کسب‌وکار است و سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت می‌کند، در این کتاب به افراد کمک می‌کند تا دریابند به چه دلیل برنامه‌ریزی‌های آن‌ها به نتیجه نمی‌رسد و چگونه می‌توانند کاری کنند تا به خواسته‌ها و آرزوهایشان برسند. دارن هاردی معتقد است که همه‌ی افراد توانایی این را دارند که به همه‌ی چیزهایی که می‌خواهند برسند. او می‌گوید رسیدن به اهداف روش‌های بسیار ساده‌ای دارد و فقط مهم است که بدانید چه کاری باید انجام دهید و براساس آن‌ها پیش بروید. او توضیح می‌دهد که رسیدن به اهداف تنها با برنامه‌ریزی و نوشتن اهداف روی کاغذ امکان‌پذیر نیست و به عبارتی تنها کاشتن بذر کافی نیست و داشتن یک برنامه‌ی عملی که شما را برای مدت زمان کافی با انگیزه و مسئولیت‌پذیر نگه دارد نیز لازم است.

این کتاب علاوه بر اینکه یک سری راهنمایی‌ها و نکات انگیزشی برای رسیدن به اهداف ارائه می‌کند، شامل جداولی برای طراحی یک دفتر برنامه‌ریزی روزانه است که کمک می‌کند تا آموزش‌های کتاب را بصورت عملی و اجرایی تمرین کنید و اثرات آن را مشاهده کنید.

نویسنده کتاب درمورد کتاب بهترین سال زندگی تو می‌گوید: «در این کتاب نشانتان می‌دهم که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی کردن آینده‌تان دارید، این کتاب برای شماست.»

درباره دارن هاردی نویسنده کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی نویسنده، سخنران، مشاور و مربی آمریکایی متولد 26 فوریه 1971 است. او اولین تجارت خود را در زمانی که تنها هجده سال داشت آغاز کرد و در سال 2007 ناشر مجله موفقیت شد، مجله‌ای که به‌صورت خاص و اختصاصی برای رشد کارآفرینی و توسعه شخصی و حرفه‌ای آن طراحی‌شده است. در سال 2010 او کتاب «اثر مرکب» را نوشت، کتاب پرفروشی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت افراد است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای رسیدن و تحقق اهداف هست. دیگر کتاب پرفروش او «ترن هوایی کارآفرینی» بود که در سال 2015 منتشر شد، در این کتاب به تشریح چالش‌ها و مشکلات مالکیت کسب‌وکار برای کارآفرینان پرداخته است. در سال 2016 از طرف انجمن ملی آمریکا سخنران برتر سال لقب گرفت.

او اکنون یکی از برجسته‌ترین و بهترین مربیان حوزه موفقیت است و بیش از بیست سال است که سرگروه کسب‌وکار مرکزی در رشد شخصی و صنعت است. او سه شبکه تلویزیونی را با موفقیت رهبری و مدیریت کرده که این سه شبکه زیر نظر او بیش از 1000 برنامه تلویزیونی در حوزه موفقیت تولید کرده‌اند. این برنامه‌ها به معرفی برجسته‌ترین رهبران و تأثیرگذارترین افراد حال حاضر اختصاص داشت. افرادی مانند استیو جابز، جف بزوس، الون ماسک، مارک زاکربرگ، ریچارد برنسون، هاوارد شالتز، جک ولچ، استیو وین و تعدادی بسیاری از افراد موفق و برجسته دیگر. با این مصاحبه‌ها و دسترسی به افراد دارن هاردی توانست راه و روش‌هایی که به موفق‌ترین افراد دنیا در رسیدن به اهدافشان کمک کند را آشکار کند و اکنون توسط کتاب‌هایش این رمز و راز را در اختیار سایر مردم جهان قرار می‌دهد.

ترجمه‌ی کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب بهترین سال زندگی تو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دارن هاردی است و تاکنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. این کتاب در ایران توسط انتشارات نگاه نوین، نسل نواندیش، آرایان و معیار با ترجمه‌ی مترجمین مختلفی از جمله گیتی شهیدی، مرجان ایزدی، اکبر عباسی و محمد عباسی منتشر شده است. همچنین کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو با صدای مصطفی طالبیان‌مقدم توسط انتشارات شنیدار ارائه شده است و شما می‌توانید برای دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو به وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب بهترین سال زندگی تو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های موفقیت قرار دارد و مطالعه‌ی آن به تمامی افرادی که در زندگی با این چالش مواجه هستند که تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های آنها محقق نمی‌شوند و نیازمند راهکارهایی هستند تا به اهداف خود برسند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو می‌شنویم

شده که قبل از این تلاش کنید و شکست بخورید؟ بعد از این‌که هیجان ایجاد تغییر از بین رفت، متوجه شده‌اید که باانگیزه ماندن به آن اندازه که به هدف‌تان برسید، سخت است؟ جای نگرانی نیست. این بار می‌تواند فرق داشته باشد. این بار کمک‌تان می‌کنم تا قدرت شکست‌ناپذیر درونی، نیروی محرکه و شور و انگیزه‌ی بی‌پایان‌تان را کشف کنید. نه؛ این قدرت اراده‌تان نیست. این «قدرتِ چرا»ست. این قدرت، وادارتان می‌کند کوه‌ها را جابه‌جا کنید. اقیانوس‌ها را با شنا کردن بپیمایید و از بین آتش بگذرید تا به هدف‌های‌تان برسید.

بگذارید گزیده‌ای از کتاب «اثر مرکب» برایتان بیاورم: اگر تخته‌ای به عرض ۲۵ سانتی‌متر و طول ۳ متر را روی زمین می‌گذاشتم و می‌گفتم: «اگر از روی این تخته عبور کنید، ۲۰ دلار به شما می‌دهم»، آیا اين کار را می‌کردید؟ این یک کار ساده و پولی بی‌دردسر است. چه می‌شود اگر همان تخته را بردارم و با آن پلی بین دو ساختمان ۱۰۰ طبقه بسازم؟ دیگر ۲۰ دلار برای عبور از روی تخته‌ی ۳ متری کافی نیست و حتی این کار ممکن هم به نظر نمی‌رسد، درست است؟ احتمالا به من نگاه می‌کردید و می‌گفتید: «نه. به هیچ وجه». با این حال، اگر فرزندتان در ساختمان مقابل بود و ساختمان هم آتش گرفته بود. آیا برای نجات او، از روی تخته می‌گذشتید؟ فوری و بدون هیچ سوالی این کار را می‌کردید؛ چه ۲۰ دلار در ميان باشد چه نباشد. چرا بار اول که از شما خواستم از روی تخته‌ای که در ارتفاع قرار گرفته است، بگذرید، گفتید امکان ندارد؛ ولی بار دوم برای انجامش تردید نکردید؟ مگر ریسک‌ها و خطرها همان نیستند؟ پس چه چیزی تغییر کرد؟ چرای شما؛ دلیل‌تان برای خواستن انجام آن کار. فهمیدید؟ وقتی دلیل‌تان به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد تقریبا هر کاری حاضرید انجام دهید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
59.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۴:۵۴
نویسندهدارن هاردی
مترجمگروه مترجمان
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹.۴۱ مگابایت
۰۱:۰۴:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب خوب و مفیدی هست اگر اصل مطلب را درک کنیم و انجام دهیم و هر کتاب را چند بار بخونیم . صدای راوی هم عالی

4

این کتاب واقعا ارزش شنیدن داره درسته شرایط برای هیچکدوم از ماها مناسب نیست ولی حداقل یادمون میاره، که هنوز هم میشه برای موفقیت جنگید

5

همه جوره عالی بود هم صدای راوی عزیز و هم کتاب... اگر به کتاب های انگیزشی علاقه دارید حتما گوش بدید

4

خالی از لطف نیس خوندنش ، در کنار کتابهای دیگه همین زمینه، میتونه کمک کنه سوالاش به باز کردن ذهن

4

کتاب کم حجم اما بسیار ساده و کاربردی، صدای راوی بسیار خوب وتاثیر گذار بود

5

یکی از بهترین های دارن هاردی و بلاخره با خوانش درست اون

2

صدای گوینده خوب و متن نویسنده از اون بهتر

5

درود و خداقوت بسیار عالی با سپاس فراوان

5

دقیقا چیزایی که لازمه بدونی و بکار ببری، حتما گوش بدین

5

عالی بود من چندین بار گوش دادم

نمایش 12 نقد دیگر
4.5
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهترین سال زندگی تو
٪50
بهترین سال زندگی تو
دارن هاردی
انتشارات شنیدار
4.5
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,000
٪50
9,500
تومان