0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محافظ زمین

معرفی، خرید و دانلود کتاب محافظ زمین

درباره محافظ زمین
به جرأت می‌توان گفت که بزرگترین خواسته‌ی بشر، تندرستی و یک حال خوب است و با نگاهی اجمالی اما واقع بینانه به جهان اطراف به آسانی می‌توان به این نتیجه دست یافت که این بزرگترین خواسته به ضروری‌ترین اقدام بایسته‌ی ما یعنی مراقبت از زمین و دنیایمان، گره‌خورده است. هوای پاک، خوراکی سالم، آرامش و به طور ثانوی استفاده‌ی صحیح و بجا از منابع زمین برای اقتصادی محکم و پیشرفت‌ در جهانمان، همه از جمله نیازهایی هستند که توسط انسان احساس می‌شوند. مشاهده فعالیت‌های صادقانه گرتا تونبرگ، نوجوان قابل احترام سوئدی، برای تغییرات اقلیمی و به صدا در آوردن زنگ خطر برای کره‌ی زمین توسط او، سخنان بی‌پرده و همین طور احساساتی که عمیقاً بوی نگرانی می‌دهند، مرا بر آن داشت تا به نگارش کتاب پیش روی شما خوانندگان عزیز بپردازم. از آنجا که گاهی اوقات انتقال برخی مفاهیم حقیقی، آنگونه که باید احساس شوند، تنها از دریچه خیال ممکن است، تصمیم گرفتم تا راوی داستانی با محوریت شخصیت قهرمان گرتا تونبرگ باشم. خاطر نشان می‌کنم که بخشهای خیالی داستان مربوط به تصورات نویسنده می‌باشد و ارتباطی به گرتا تونبرگ ندارد. امید آنکه مورد قبول و پسند مخاطبین ارجمند قرار گیرد. مینا حدادیان
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
511.۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
84 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۸:۰۰
نویسندهمینا حدادیان
ناشرطاق بستان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۱۱.۶۹ کیلوبایت
۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بعد از خواندن کتاب اولین تصمیمی که گرفتم، این بود که در حد خودم محافظ زمین باشم؛ با خواندن این کتاب احساس میکنی خودت هم در این فضا قرارداری، اینقدر هیجان و تصویرسازی در داستان هست که گذشت زمان را متوجه نمیشی و مشتاقی زودتر بفهمی پایان این ماجرا به کجا ختم میشه. پیشنهاد میکنم کسانی که دغدغه محیط زیست دارند و بدنبال داستانهای تاثیرگذار هستند، حتما این کتاب را مطالعه کنند.

5

راستش رو بخواید من بیشترین کتابهایی که خواندم رمان گونه بودند و با موضوع عاشقانه، اما یکی از دوستانم این کتابو به من معرفی کردند که بخوانم و واقعا هیجان زده شدم ، یک کتاب با موضوع محیط زیست نمیتانست انقدر جذاب و البته درام نوشته بشه.. پیشنهاد میکنم که حتما بخوانید.با تشکر.

5

کتابی بسیار شیرین، جذاب وبا انسجام که با احساسات قوی مخاطب را درگیر می کند. تلمیح بجا به داستان شازده کوچولو فوق‌العاده بود.

5
(4)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محافظ زمین
محافظ زمین
مینا حدادیان
طاق بستان
5
(4)
10,000
تومان