0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کهکشان نیستی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کهکشان نیستی

داستانی بر اساس زندگی آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی (ره)
درباره کهکشان نیستی

کمتر کتابی را می‌توان یافت که با یک سیر داستانی جذاب و گیرا، زندگی یکی از بزرگان مذهب شیعه را به تصویر بکشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند بزرگان دین عزلت نشین و گوشه گیر بوده اند اما با مطالعه کتاب کهکشان نیستی درمی‌یابید که بسیاری از آنها زندگی بسیار پویایی داشته‌اند و قدم‌های بزرگ و مهمی در این عرصه برداشته‌اند. این کتاب شما را با زندگی 81 ساله‌ی مردی بزرگ و عالم آشنا خواهد ساخت.

درباره‌ی کتاب کهکشان نیستی

کتاب کهشکشان نیستی به قلم محمد هادی اصفهانی برای اولین با ر در سال 1399 منتشر شد. این کتاب بر اساس زندگی آیت الله سید علی قاضی طباطبائی  نوشته شده و روایتی است که زندگی او را به زیبایی تشریح می‌کند. نویسنده داستان را از جوانی مرحوم قاضی و در سن 27 سالگی او آغاز کرده است. همه چیز از سفر آیت الله قاضی به سفر نجف شروع می‌شود و تا پایان عمر پربرکت او را در بر می‌گیرد.

این اثر شامل 75 بخش است که هریک از آنها با آیه‌ای از قرآن آغاز می‌شود. اگر چه داستان ساخته‌ی ذهن نویسنده‌ است اما تلاش شده است تا این مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت الله قاضی طباطبائی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاوردها و ارزش‌های بزرگ و مهم خلق شده توسط ایشان به مخاطبین نشان داده شود.  در انتهای کتاب، بخش‌هایی تحت عنوان سفارش‌ها، دستورات و منابع و مستندات آورده شده است. این بخش‌ها به خواننده کمک زیادی در شناخت ایشان خواهد کرد.  

درباره‌‎ی محمدهادی اصفهانی نویسنده‌ی کهکشان نیستی

محمدهادی اصفهانی نویسنده‌ی جوان ایرانی در سال 1366 به دنیا آمد. کتاب کهکشان نیستی اولین اثر او به شمار می‌آید و حاصل سال‌ها پژوهش و تحقیق در زندگی و سیر و سلوک  آیت الله سید علی قاضی طباطبائی  است. این نویسنده تلاش کرده است در متن کتاب کهکشان نیستی از آیه‌ها قراآنی برای اثر بخشی بیشتر مفاهیم بهره بگیرد. افزون بر این برخی اصطلاحات تخصصی و عرفانی نیز در آن به چشم می‌خورد که برخی از آنها به صورت کامل برای مخاطب توضیح داده شده است.

کتاب کهکشان نیستی برای چه کسانی مناسب است؟

آیت الله سید علی قاضی طباطبائی از بزرگان و شخصیت‌های مهم مذهبی به شمار می‌آیند و در ردیف شخصیت‌هایی نظیر آیت الله بهجت و علامه طباطبائی قرار می‌گیرد. از این رو فراز و فرود زندگی او می‌تواند چراغ راه بسیاری از جوانان علاقمند و پرشور باشد. این اثر را می‌توان رمانی مذهبی، تاریخی و مستند دانست و برای افرادی که به رمان‌های بیوگرافی علاقمندند، یا افرادی که دوست دارند شناخت عمیق‌تری بر روی بزرگان مذهبی ایران پیدا کنند، انتخاب بسیار مناسبی است.

انتشارات فیض فرزان این اثر را در 558 صفحه و در قطع رقعی منتشر کرده است.  در همین صفحه از وبسایت فیدیبو امکان خرید و دانلود کتاب کهکشان نیستی آیت الله قاضی برای شما فراهم شده است. افزون بر این  کتاب کهکشان نیستی صوتی نیز به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در بخشی از کتاب کهکشان نیستی می‌خوانیم

آدم مگر چه می خواهد؟ نانی و آبی و جایی برای خواب! اما گویا آدم ها معنای زندگی را نفهمیده بودند. نان بیشتر، آب بیشتر و جای بیشتر.  آدم هایی که هر روز از کنار حرم می‌گذشتند. هرکدام برای خود دنیایی ساخته بودند و در آن زندگی می‌کردند. چقدر عالمشان حقیر بود. وقتی به من می رسیدند، دست ته جیبشان می‌کردند و دنبال خرده فلس هایشان می‌گشتند؛ تازه اگر به این نتیجه می‌رسیدند که به گدایی آس و پاس چیزی ببخشند.

آن وقت ها معنای زندگی برایم فقط در نگاه به ردپای دیگران و چشم داشتن به دست آنها خلاصه می‌شد. وقتی آدم‌ها می‌آمدند. آسمان برای من رنگارنگ بود و وقتی نبودند. حتی اگر خورشید در بلندای خود قرار می‌داشت، همه جا تاریک به نظر می آمد.

ابتدای محلة مشراق، منتهی به ورودی باب شیخ طوسی، جای بساط من بود؛ زیرانداز پاره ای و لباسی کهنه. با

متکایی رنگ و رورفته که کمک می‌کرد تا همان جا بساطم را پهن کنم و بخورم و بخوابم. احدی حق نداشت

سلطنتم را تصاحب کند.

گداهای دیگر می‌دانستند که نباید به مملکت من نزدیک شوند. اعتقاد داشتم گداهای بی مقدار تازه کار لایق محل های پر رفت و آمد نیستند.

به نظرم گدای نوپا باید کارش را از گوشه ای خلوت آغاز می‌کرد تا به درستی بیاموزد که گدا بودن آداب ویژه خودش را دارد. اگر گدا هستی، نباید به چیز دیگر فکر کنی. وقتی آدم ها دست در جیبشان می‌کنند، باید شروع کنی به دعا کردن برایشان. باید از او ممنون باشی که با دیگران فرق دارد و حاضر شده از خودش بگذرد و روزی رسان تو باشد.

با همه‌ی این اوصاف آدم‌ها با هم فرق داشتند. بسیاری که کمک می‌کردند، از من گداتر بودند. دست در جیبش می‌کرد و با مظلوم نمایی ادای گشتن به دنبال پول را در می‌آورد و در آخر با منت، خرده فلسی در کاسه می‌انداخت و راهش را می‌کشید و می‌رفت و از بادی که به غبغب داده بود، معلوم می‌شد در این فکر است که چه گلی به سر خود زده!

آنچه خواندید، خلاصه‌ای از کتاب داستانی کهکشان نیستی اثر محمد هادی اصفهانی است. شما می‌توانید این اثر را با تخفیف مناسب خریداری کنید. هم‌چنین دانلود کتاب کهکشان نیستی pdf از همین صفحه امکان پذیر است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
558 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۳۶:۰۰
نویسندهمحمدهادی اصفهانی
ناشرفیض فرزان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۸۶ مگابایت
۵۵۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 443 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (15)
پربار 🌳 (14)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
4 ٪
209 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، خداوند متعال علودرجات را به آقای‌اصفهانی و تمام دست‌اندرکاران نگارش‌وتالیف این‌کتاب‌ارزشمند عنایت‌بفرماید. به‌هرکسی‌که این متن‌را می‌خواند، توصیه‌می‌کنم این‌کتاب‌را در عمرشان یک‌بار بخوانند و اگر شروع‌به‌خواندن کردند دیگر نمی‌توانند از آن دست‌بکشد و روزوشب این‌کتاب همراه آن‌ها خواهد، کتابی‌که کتاب نیست بلکه ماورای‌آن هست، کتابی‌که زندگی‌انسان را بطورکل متحول‌ می‌کند و آرمان‌های‌ آن‌ها را شکسته و دوباره می‌سازد، پس بدون‌فکر به‌پول‌آن دست‌درجیب کن و آن‌را بخر... باتشکر

5

کتاب فوق العاده است. تعلل در خریدنش نکنید.‌ من کم کم خوندم تا تموم نشه. مهم‌ترین ویژگی این هست که علاوه بر خط داستانی که داره، مبتنی بر واقعیت هست و اکثر وقایع و متون و توصیه‌ها و نامه‌ها در تاریخ موجوده. هزار ستاره هم براش کمه. خداوند بر توفیقات نویسنده اضافه کنه. شادی روح آیت الله قاضی(ره) صلوات

5

شاید بهترین کتاب رمانی بود که تا بحال خواندم. اگر هالیوود لیاقتش را داشت و با اون تکنولوژی سریالی از این کتاب تولید میکرد، احتمالا بیشترین تعداد اسکار را میگرفت! متاسفانه امروزه ضد ارزشها جایگاه بالاتری در زندگی اکثر مردم دنیا پیدا کرده اند، تا جایی که حتی در ذهن ها آراسته شده و بسیاری تلاش برای رسیدن به آنها میکنند و درصورت داشتن به آن افتخار و الا آرزوی داشتن آن و در حسرت آن... و سرمایه وجودی که این چنین هدر میرود.

5

خود کتا پنج ستاره..... ولی چرا انقدر گرونه کتاب ها؟ نسخه کاغذی نیست که آخه!

5

اگر به دنبال بک عشق حقیقی و الهی هستید داستان زندگی آبت الله قاضی رو در این کتاب با قلم گیرا و فوق العاده استاد اصفهانی مطالعه کنید در جای جای این داستان مفاهیم عالی و بزرگ با قلمی شیوا و قابل فهم گنجانده شده که برای درک و فهم و تامل هر مطلب دوست دارید ساعتها مکث کنید و این کتاب رو جرعه جرعه بنوشید از تمام دست اندر کاران این کتاب مفید برای آشنایی ام با استاد آین الله قاضی تشکر میکنم و دعاگویشان هستم

5

خوشابحالشون...کاشکی الان هم مثل اون زمانها بود همونقدر شیرین، همونقدر روشن...چقدر تاریکی و ظلمت همه جا رو گرفته:((

4

سلام کتاب خیلی فوق العاده ای هست بسیار زیبا ازتون خواهش میکنم با تمام تمرکز خط به خط این کتاب رو بخونید در هر کلمه ی آن هزارن حکمت و معرفت الی الله نهفته است با خلوص نیت و با تامل بسیار این کتاب رو بخونید و از خدا بخواهید محبت و عشق بی انتهایش را توفیق شما کند همین حالا که کتاب را می‌خوانید توفیقی از جانب حق تعالی است چونکه این کتاب یه کتاب معمولی نیست و ژرفایی از حکمت و عرفان در آن نهفته است لطفا این کتاب را به دید یه داستان ساده نگاه نکنید بلکه سیری است به سمت خدا و در هر مرحله از این عالم ربانی دریایی از علم و حکمت نهفته است

5

معرکه ترین کتابی که تو زندگی خودم . واقعا باور نکردنی هست خیلی زحمت براش کشیده شده واقعا معنی زندگی واقعی و هدف آفرینش فهمیده میشه و بعد از این کتاب زندگی متفاوتی دارید

5

از خوندنش خیلی لذت بردم و چیزهای زیادی برای زندگی، یاد گرفتم

5

بی‌نظیر، حتما خوندن این کتاب تحولی در شما ایجاد خواهد کرد ...

نمایش 199 نقد دیگر
4.6
(446)
حال‌خوب‌کن ✨ (15)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کهکشان نیستی
کهکشان نیستی
داستانی بر اساس زندگی آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی (ره)
فیض فرزان
4.6
(446)
حال‌خوب‌کن ✨ (15)
65,000
تومان