0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رابطه

معرفی، خرید و دانلود کتاب رابطه

نویسنده:
لی چایلد
درباره رابطه
پنتاگون بزرگ‌ترین ساختمان اداری دنیاست، ششصدوبیست هزار مترمربع مساحت، سی هزار نفر پرسنل و بیش از چهل‌و‌چهار کیلومتر کریدور دارد، ولی تنها با سه درِ رو به خیابان ساخته شده که هرکدامشان رو به یک لابی حفاظت‌شده‌ی مخصوص عابران پیاده باز می‌شود. من در جنوبی را انتخاب کردم، یعنی ورودی سالن اصلی، همان که به مترو و ایستگاه اتوبوس نزدیک‌تر است، چون از همه شلوغ‌تر بود و کارکنان غیرنظامی آن را بیشتر از بقیه می‌پسندیدند و من می‌خواستم تعداد زیادی از کارکنان غیرنظامی اطرافم باشند، ترجیحاً صفی طولانی و بی‌پایان از آن‌ها، برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشم، عمدتاً برای جلوگیری از تیر خوردن به محض دیده شدن. در حین بازداشت همیشه اتفاق بدی رخ می‌دهد، گاهی تصادفاً، گاهی هم عمداً، به همین خاطر می‌خواستم شاهد داشته باشم. می‌خواستم نگاه چند نفر از افراد مستقل آنجا رویم باشد، حداقل در ابتدای کار. تاریخ آن روز را به خوبی به یاد دارم. سه‌شنبه یازدهم مارس ۱۹۹۷ بود و آخرین روزی بود که به‌عنوان یکی از کارکنان قانونی افرادی که آن ساختمان را ساخته بودند واردش شدم...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
527 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۴:۰۰
نویسندهلی چایلد
مترجم محمد عباس آبادی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۸ مگابایت
۵۲۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

اگر به مجموعه کتابهای جک ریچر علاقه دارید حتما این کتاب را بخوانید، جزو معدود داستانهایش است که راوی اول شخص دارد، معمای قتل ها پیچیده نیست اما داستان ضرباهنگ سریعی دارد و سرگرم کننده است و از همه مهمتر بعد از پانزده کتاب به این سوال پاسخ می دهد چه شد جک ریچر ارتش را ترک کرد و تبدیل به یک ولگرد ناجی مظلومان شد.

3

در این داستان ما بالاخره می فهمیم چرا جک ریچر مجبور شده ارتش را ترک کند. زنی در شهری کوچک نزدیک به یک پادگان، به طرز فجیعی کشته می شود. جک ریچر با هویت مخفی به آنجا اعزام می شود تا بفهمد قاتل، ارتشی است یا بومی.

5

جذاب و پر کشش

3.4
(5)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رابطه
رابطه
لی چایلد
انتشارات کتابسرای تندیس
3.4
(5)
110,000
تومان