0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی

درباره مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی

کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی نوشته ابراهیم علی دوست قهفرخی، مجید جلالی فراهانی، به صورت جامع و دقیق به مباحث مختلف مرتبط با مدیریت و برگزاری رویدادهای ورزشی می‌پردازد. این کتاب در ابتدا با تعریف و شرح مفهوم رویدادها آغاز می‌شود، سپس به بررسی انواع مختلف رویدادهای ورزشی و تاثیراتی که برگزاری آنها بر یک شهر یا کشور می‌تواند داشته باشد، می‌پردازد. همچنین، در این کتاب به جزئیات مرتبط با محل برگزاری رویدادهای ورزشی، برنامه‌ریزی برای نامزدی و برگزاری این رویدادها نیز پرداخته می‌شود.

یکی از جنبه‌های مهم کتاب، مطالب مرتبط با توسعه پایدار در رویدادهای ورزشی است. با تأکید بر اهمیت حفظ محیط زیست، مدیریت منابع و اثرات اجتماعی، نویسنده به بررسی راه‌هایی می‌پردازد که می‌توان در برگزاری رویدادهای ورزشی از اصول توسعه پایدار پیروی کرد. همچنین، نقش داوطلبان در موفقیت یک رویداد ورزشی نیز به عنوان موضوعی مهم در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های دانشگاهی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی دانشگاهی فیدیبو سر بزنید.


درباره ابراهیم علی دوست قهفرخی و مجید جلالی فراهانی

ابراهیم علیدوست قهفرخی، دانشیار دانشگاه تهران، با تخصص در علوم ورزشی، از شخصیت‌های مهم و برجسته در حوزه تربیت بدنی و ورزش در ایران است. وی به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی بسیج، با داشتن پیش‌زمینه‌ای علمی گسترده، به ترویج تحقیقات و پژوهش‌های علمی در این حوزه می‌پردازد. علاوه بر آن، او به عنوان عضو هیات رئیسه کنگره ملی تخصصی علوم ورزشی و همچنین هیات رئیسه همایش ملی نقش ورزش در نظام سلامت و توسعه پایدار، در ایجاد فضایی برای تبادل ایده‌ها و تجربیات در خصوص نقش و اهمیت ورزش در توسعه سلامت جامعه نقش دارد.

کتاب آمادگی جسمانی از دیگر آثار معروف ابراهیم علی دوست قهفرخی است. این کتاب با هدف کمک به معلمان ورزش، ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش و با یک ساختار کاربردی و ساده برای انتقال مفاهیم تمرین و آمادگی جسمانی تهیه شده است.

دکتر مجید جلالی فراهانی، متولد 1333 در تهران، پس از دریافت دیپلم در سال 1352، وارد دانشکده ورزش دانشگاه تهران شد. در بهمن 1356 با بورس تحقیقاتی دولت آلمان، به آلمان سفر کرد و پس از یک سال تحقیقاتی، به دانشکده ورزش کلن پیوست و در زمینه تربیت بدنی و ورزش معلولان مدرک کارشناسی ارشد را اخذ نمود. وی در سال‌های اخیر، علاوه بر تدریس دروس مدیریتی، به تدریس درس ورزش معلولان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ادامه داده و به مدت سه سال و نیم به مدیریت گروه طب ورزشی دانشکده پرداخت. وی تاکنون 22 عنوان کتاب تألیف و ترجمه را به چاپ رسانده است.

از دیگر کتاب‌های مطرح مجید جلالی فراهانی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

ü    کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل: موضوع این کتاب چگونگی تصمیم‌گیری مدیران در خصوص این که چه کارهایی درست است و همین طور نحوه انجام دادن این کارها است.

ü    کتاب اصول، مبانی و اهداف ورزش معلولان: در این کتاب خواننده علاوه بر آشنایی با تعريف معلول و معلوليت، تقسيم‌بند‌ي معلولان و علل بروز معلوليت‌ها، با اهد‌اف و اصول ورزش معلولان و نيز ورزش‌هاي تفريحي معلولان آشنا می‌شوند.

جهت مشاهده سایر آثار مجید جلالی فراهانی کلیک کنید.


چرا باید کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی را بخوانیم

کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی یک منبع برجسته و ارزشمند از دانش و تجربیات در زمینه مدیریت رویدادهای ورزشی است. خواندن این کتاب برای همه علاقه‌مندان به حوزه ورزش و تفریح، از دانشجویان و متخصصان تا افراد عادی، مفبد و مثمرثمر است. با خواندن این کتاب، از راهنمایی‌های عملی و استراتژی‌های موثر در برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی رویدادهای ورزشی بهره‌مند خواهید شد. این کتاب نه تنها به خوانندگان اطلاعات اساسی راجع به انواع رویدادهای ورزشی و مراحل برگزاری آنها ارائه می‌دهد، بلکه به شیوه‌های بهبود مهارت‌های مدیریتی و تفکر استراتژیک در این زمینه نیز می‌پردازد. به همین دلیل، خواندن این کتاب برای کسانی که قصد دارند در زمینه مدیریت و برگزاری رویدادهای ورزشی پیشرفت کنند، ضروری و موثر است.


موضوعاتی که در کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی می‌خوانیم

مباحث و موضوعاتی که نویسندگان این کتاب به آن‌ها پرداخته‌اند عبارتند از:

تعریف رویدادها ،رویدادهای ورزشی و انواع آن‌ها

تاثیرات برگزاری رویدادهای ورزشی بر شهر یا کشور محل برگزاری

برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای ورزشی

رویدادهای ورزشی و توسعه پایدار

رویدادهای ورزشی و داوطلبان

مدیریت ایمنی رویدادهای ورزشی

رویدادهای ورزشی و بازاریایی

مدیریت بلیط فروشی در رویدادهای ورزشی

رویدادهای ورزشی معلولان

رابطه حقوقی برگزارکننده، شرکت‌کننده و تماشاگر رویداد ورزشی

مدیریت اردوهای ورزشی

سرپرستی کاروان‌های ورزشی

سازماندهی رویدادهای ورزشی


پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های دانشگاهی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب حرکت شناسی نویسنده آر تی. فلوید

ü    کتاب دود در ساختمان نویسنده داریوش فرجی

ü    کتاب ماکت سازی نویسنده سید مجید ابریشمی


شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
11.۶۲ مگابایت
تعداد صفحات
430 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۰:۰۰
نویسنده ابراهیم علی دوست قهفرخی
نویسنده دوم مجید جلالی فراهانی
ناشرانتشارات دانشگاه تهران
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
16,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۱.۶۲ مگابایت
۴۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خوبه.پیشنهاد خرید میدهم.

5
(3)
9,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی
مدیریت رویدادها و اردوهای ورزشی
ابراهیم علی دوست قهفرخی
انتشارات دانشگاه تهران
5
(3)
9,600
تومان