0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تابستان پانزده سالگی من

معرفی، خرید و دانلود کتاب تابستان پانزده سالگی من

ناشر:
کوشنده
درباره تابستان پانزده سالگی من
در سی‌وپنج سالگی، گذشته‌ام را مرور می‌کنم. ناچارم بگویم خانواده و اقوام نازنین و دوست‌داشتنی‌ام ساده‌لوح بودند و تصمیم‌های احمقانه‌ می‌گرفتند که متأسفانه نقطه‌ اوجش، تابستان پانزده‌سالگی من و مرضیه بود. منظور از فامیل، خانواده پدری و مادری است که چون مادر و پدرم دختردایی و پسرعمه بودند، تفاوتی بین آن‌ها قائل نمی‌شوم. ویژگی‌های اصلی فامیل من، مهرورزی، انسانیت، پای‌بندی کامل به اصول و احکام دین و مذهب، ازدواج در سن پایین و ترجیحاً با فامیل بود. تابستان ۱۳۷۵ یعنی تابستان پانزده‌سالگی من، مهمان‌نوازی‌ها با حضور هم‌زمان سه دلال تبهکار در خانه‌هایمان قوت گرفت؛ دلال مواد غذایی، دلال روابط اداری و دلال اشیاء عتیقه که همه مهمان سفره‌های بی‌پیرایه و ساده‌لوحانه ما شدند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
572.۹۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسنده ساناز قاسم زاده
ناشرکوشنده
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
28,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۷۲.۹۵ کیلوبایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خواندن این کتاب رو به دوستان عزیز توصیه می‌کنم به دلیل نقاط قوت زیر: ۱. کتاب خیلی خوب موقعیتها رو توصیف کرده در هر لحظه و وقتی میخواد یه موقعیت رو بگه خوب خواننده رو در اون موقعیت قرار میده، شخصا موقع خوندن بعضی از جاهای کتاب مثل دیدن یک فیلم هیجان زده می شدم و برام جالب بود بخونم برم جلو ببینم چطور میشه. ۲. شخصیت پردازی درستی انجام شده و شخصیتها برای خواننده قابل درک و تصورند. ۳. یک اصل مهمی که نویسنده رعایت کرده و به نظرم مهمترین نقطه قوت کتاب هست این بوده که در جای جای کتاب از یک سری جمله ها که تفکرات خودش بوده استفاده کرده و از قول شخصیت اول داستان بیان کرده، این جمله ها در واقع پیامهای اصلی کتاب هستند که نشان دهنده تفکرات خود نویسنده می باشند. این مساله تقریبا در تمام فصلهای کتاب رعایت شده و به خوبی هم از عهده این کار براومده. زیر هر کدام از این جمله ها باید خط کشید و گاه و بیگاه مطالعه کرد. ۴. طرح روی جلد هم خیلی خوب بود، نشاندهنده و توصیف کننده حال و هوای کتاب بود. ۵. متن پشت کتاب یکی از اون پیامهای نویسنده و شاید بهترین بود، عکس نویسنده هم پشت جلد بسیار مناسب و خوب بود.

5

من این کتاب رومطالعه کردم. کتاب خوبیه وارزش خوندن داره. به شخصه معتقدم بایددیدگاه فراجنسی داشته باشیم وقبول کنیم همه ماانسانیم و میتونیم احساسات دیگران رودرک وروایت کنیم. اینکه نویسنده راوی احساسات جنس مخالفه ازنظرمن نقطه قوت داستانه و تلاش ارزنده ایست ازجانب نویسنده، که به خوبی نتیجه داده ونویسنده ازعهده این کاربراومده. باداستان که همراه بشی اوقات خوشی روتجربه خواهی کرد. برای نویسنده ارزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به تلاششون درعرصه نویسندگی ادامه بدن. فراموش نکنیم که این اولین تجربه نویسنده ست وبایدبااولین تجربیات دیگرنویسنده ها مقایسه بشه.

1

طرح کلی داستان خوب بود ولی قلم نویسنده ضعیف بود و به شدت لنگ می زد. ضمن این که از نظر من راوی از جنس مخالف نویسنده، هیچ گاه نمی تونه احساسات و عواطف اون جنس رو بیان کنه.

5

به نظرم کتاب قشنگیه. خیلی روان و راحت. داستانی ساده و خودمونی. خواندن این کتاب رو توصیه می کنم. حتما لبخند به لبتون میاره.

5

برخی جملات این کتاب، برخلاف انتظاری که از یک کتاب اولی میره کاملا درگیر کننده ذهن و روح بود و به یادم میمونه

5

داستان جذابی داره و ادم رو با خودش همراه میکنه???

4.6
(9)
16,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تابستان پانزده سالگی من
تابستان پانزده سالگی من
ساناز قاسم زاده
کوشنده
4.6
(9)
16,800
تومان