0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همۀ زیبایی های غم انگیز

معرفی، خرید و دانلود کتاب همۀ زیبایی های غم انگیز

ناشر:
نشر خوب
درباره همۀ زیبایی های غم انگیز

«آن کس که خود را مقید به یافتن لذتی خاص کرده است

زندگی و عمر گذرایش را تباه می کند؛

اما آن کس که دم را غنیمت می شمارد

در طلوع ابدی خوشبختی زندگی می کند.» ویلیام بلیک

نقد و بررسی کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز

کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز The Sadness of Beautiful Things توسط سایمون ون‌بوی نوشته شده‌است. این کتاب در سال 2018 به زبان انگلیسی منتشر شد. کتاب پیش‌رو نوعی کتاب خاطرات است. ون‌بوی به بسیاری از نقاط جهان سفر کرده‌است. وی داستان‌های این کتاب را به نقل از تمامی افرادی که با آن‌ها روبرو شده نوشته‌است. داستان‌های این کتاب خیالی نیستند. بلکه سرگذشت بسیاری از انسان‌های معمولی در سراسر جهان‌اند. این کتاب شش داستان به نام‌های قربانی، پتوی سبزرنگ، عروسک‌بازی، کبوتر، مسافر بین‌راهی و لایموت دارد. هر کدام از داستان‌ها شما را به مردم همان منطقه‌ نزدیک می‌کند. این داستان‌ها با اینکه تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. اما وجه تشابه آن‌ها پایان دنیا است. ون‌بوی با داستان‌های این کتاب می‌خواهد رشته‌های ارتباطی بین انسان‌ها را نشان دهد. طی یک دهه گذشته، سیمون ون‌بوی به داستان‌های مردم گوش داده‌است. او با این کار، مجموعه‌ای قدرتمند از داستان کوتاه ساخته است که خوانندگان را به زندگی درونی افراد روزمره می‌کشاند. از یک خانواده نجات یافته توسط یک نیکوکار مرموز تا یک بوکسورکه تمامی زندگی خود را فدا کرده همگی باعث انقلابی درون خواننده می‌شوند. این داستان‌های استادانه نوشته شده، تعادل مطلوبی را بین غم و شادی در زندگی ما برقرار می‌کنند.

افراد بسیاری در مورد این کتاب به اظهار نظر پرداخته‌اند. شیلا کهلر، نویسنده کتاب «جین ایر شدن» گفت:«سایمون ون‌بوی داستان‌های شگفت انگیزی می‌نویسد که تعجب آور و خیره‌کننده است. او توجه همگان را با افشاگری‌های ظریف در مورد زندگی و تناقضات جلب می‌کند.»

سایمون ون‌بوی در این کتاب، مجموعه‌ای از داستان‌های پرتحرک درباره مردم را ارائه می‌دهد. چگونه زندگی می‌کنند، چه کسی را دوست دارند، چرا غصه می‌خورند و چگونه زنده مانده‌اند. یک کتاب کم حجم اما قدرتمند، که در آن غم و اندوه را به صورتی هیجان انگیز لمس خواهید کرد.

ترجمه کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز به زبان فارسی

کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز توسط مترجم خوب کشورمان رویا مهرگان راد ترجمه شده‌است. این کتاب در سال 1398 توسط انتشارات نشر خوب به چاپ رسیده و منتشر شد. متن این کتاب ساده و روان است. این مترجم اصالت متن را حفظ کرده‌است. به علاوه به زیبایی هرچه تمام فاصله‌ها و تفاوت‌های فرهنگی را برطرف ساخته‌است. این کتاب اولین اثر منتشر شده از رویا مهرگان راد است. شما می‌توانید کتاب الکترونیکی همه زیبایی‌های غم‌انگیز به قلم سایمون ون‌بوی و ترجمه رویا مهرگان راد و انتشارات نشر خوب را از همین صفحه در فیدیبود دانلود و تهیه نمایید.

درباره‌ی نویسنده کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز، سایمون ون‌بوی

سایمون ون‌بوی Simon Van Booy در سال 1975 چشم به جهان گشود. وی در لندن متولد شد. او نژادی انگلیسی آمریکایی دارد. سایمون ون‌بوی سه مجموعه داستانی کوتاه نوشته‌است. اولین مجموعه او با نام «زندگی مخفی مردم عاشق» در لیست نامزدهای جایزه ویلچک Vilcek  در سال 2011 قرار گرفت. مجموعه دوم ون‌بوی « عشق در زمستان آغاز می‌شود» است. این مجموعه برنده جایزه بین المللی فرانک اوکانر Frank O'Connor شد. سومین مجموعه او به نام «داستان‌های نبوغ تصادفی» در سال 2015 به چاپ رسید. اولین رمان سایمون ون‌بوی، با نام «همه چیز زیبا آغاز شد» در سال 2011 منتشر شد. این کتاب در لیست نهایی نامزدهای جایزه ایندیز Indies در سال 2012 قرار گرفت. رمان دوم وی به نام «توهم جدایی» در سال 2013 به چاپ رسید. یکی از دلنشین‌ترین و جذاب‌ترین رمان‌های این نویسنده رمانی با عنوان « روز پدر » است. در سال 2010 ون‌بوی اولین کتاب داستانی کودک خود را به نام « راه پابلز» Pobble's Way منتشر کرد.

ون‌بوی ویراستار سه جلد کتاب فلسفی، تحت عنوان «چرا می‌جنگیم، چرا به عشق احتیاج داریم و چرا تصمیمات ما اهمیتی ندارند.» است. مقاله‌های او در روزنامه‌های بین المللی بسیاری از جمله نیویورک تایمز، نیویورک پست، دیلی تلگراف و گاردین منتشر می‌شود. این مقالات همچنین از رادیو عمومی ملی پخش شده‌اند. داستان‌ها و مقالات ون‌بوی به بیش از 18 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است. ون‌بوی به صورت مرتب در مدارس، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های ایالات متحده، انگلستان و چین سخنرانی می‌کند. او به صورت نیمه وقت در مدرسه هنرهای تجسمی شهر نیویورک و در دانشگاه لانگ آیلند تدریس می‌کند. ون‌بوی از سال 2009 برای حمایت از تحقیقات در مناطق قطب جنوب و افزایش آگاهی برای موسسه تحقیقات اسکات قطبی در دانشگاه کمبریج فعالیت می‌کند.

بخشی از کتاب همه زیبایی‌های غم‌انگیز

نزدیک غروب، بن فهمید که به شمال بیرمنگام رسیده است؛ بعد از برج‌هایی که مثل تاجی از سنگ خاکستری، شهر را احاطه کرده‌اند. تقریبا غیرممکن بود که در شب، ماشین گیرش بیاید. مردم فقط در آخرین لحظه متوجهة او می‌شدند؛ بی‌آنکه فرصتی برای تصمیم گیری داشته باشند.

هیچ وقت چنین راه درازی را پیاده نرفته بود. او در راه برگشت به خانه، بین روستاها دست بلند می‌کرد تا کسی سوارش کند. فقط باید ده دقیقه منتظر می‌ماند تا تراکتوری یا کسی- که او را از دوران مدرسه می‌شناخت - برایش بایستد و سوار شود.

حالا او صدها کیلومتر از دوِن دور بود. بهار با روزهای گرمش شروع شده بود. بوی علف در فضا پیچیده بود.

اگرتا شب کسی سوارش نمی‌کرد، بن نقشه داشت تا پشت ردیفی از درخت‌ها بخزد، کیسه خوابش را از کوله پشتی‌اش درآورد و آن را باز کند. بعد داخل کیسه خواب برود و دراز بکشد تا وقتی سپیده دم او را به تور بیندازد. او باید خودش را خم می‌کرد تا از هجوم نور چراغ ماشین‌ها در امان باشد. مطمئن بود صبح سروكلة کامیون‌های تازه بارگیری شده پیدا می‌شود که تلق تلق کنان به طرف بالای جاده و به سمت منچستر و آن سوی شمال می‌روند.

کمی پول برای خورد و خوراکش داشت. اما کفاف هتل یا کراية قطار تا اسکاتلند را نمی‌داد. قرار بود در اسکاتلند با مردمی کار کند که هم سن وسالش بودند. طولی نکشید که هوا کاملاً تاریک شد. بن با خودش فکر کرد چه می‌شود اگریک روسپی ببیند یا اگر مردم فکر کنند او روسپی است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
180 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۰:۰۰
نویسنده سایمون ون بوی
مترجم رویا مهرگان راد
ناشرنشر خوب
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the sadness of beautiful things : stories
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
39,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۱۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بسیار کتاب سطحی و ضعیفی بود، هیچ گونه جذابیتی برای من نداشت. یک سوم کتاب را خواندم و رهایش کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم.

2.5
(2)
54,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همۀ زیبایی های غم انگیز
همۀ زیبایی های غم انگیز
سایمون ون بوی
نشر خوب
2.5
(2)
54,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر