0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پول و شیطان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پول و شیطان

نویسنده:
لئو تولستوی
درباره پول و شیطان
- پول و شیطان کتاب صوتی پول و شیطان اثر لئو تولستوی از آثار اواخر مرگ او به‌شمار می‌آید. این نویسنده بزرگ روسی تبار صاحب آثار ارزشمندی چون «مرگ ایوان ایلیچ» است که نسخه صوتی این اثر را آوانامه تولید و منتشر کرده است. داستان کتاب پول و شیطان از دو بخش تشکیل شده که موضوعیت اصلی آن اجتماعی و اخلاقی است. این اثر برگرفته از مجموعه‌ای به‌‌نام سونات کرویتزر است که شامل نامه‌ها و نوشته‌های انتقادی، یا به‌گفته خیلی‌ها واقعی می‌باشد. نوشته‌های لئوتولستوی اگر چه به سبک داستان نوشته شده است اما این شیوه صرفا جهت داستان سرایی و جذب خواننده یا شنونده نیست؛ و عموما با شنیدن آن مفهوم اثر را لمس خواهیم کرد. - داستان نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات روزنه با صدای میلاد تمدن کتاب صوتی «پول و شیطان» را تولید و منتشر کرده است. - بخشی از کتاب یوگنی مادرش را در وضعیتی یافت که به طرزی مسرت‌بخش شاد بود. خانه را نظم می‌داد و تصمیم داشت به محض رسیدن پسر و زن آینده‌اش، آن‌جا را ترک کند. یوگنی بر سر این موضوع با او مشاجره داشت، این موضوع هنوز حل نشده باقی مانده بود. عصر پس از چای، ماریا پاولونا مثل معمول فال ورق می‌گرفت. یوگنی کنار او نشسته و علاقه‌اش اندکی به بازی جلب شده بود. - زندگی تولستوی لو نیکلایویچ تولستوی یا به عبارتی لئوتولستوی زاده سال ۱۸۲۸ در روسیه است. این نویسنده از فعالان سیاسی و اجتماعی روس به‌شمار می‌رفت. تولستوی اولین اثر خود را به نام «کودکی»، وقتی در ارتش به خدمت در آمده بود نوشت که کمی بعد در مجله‌ی معاصر آن‌زمان به چاپ رسید. تولستوی به‌قدری معروف و مشهور شد که بعد‌ از مرگش، برای بزرگداشت او سکه‌ای از جنس طلا همراه با چهره‌ی تولستوی ضرب کردند. او در سال ۱۹۱۰ درگذشت و در روسیه به خاک سپرده شد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
333.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۲:۴۰
نویسندهلئو تولستوی
مترجمرضا علیزاده
راویمیلاد تمدن
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳۳.۸۶ مگابایت
۰۶:۰۲:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

هر دو داستان به نوعی نظام اخلاقی نویسنده رو ترسیم میکنن که ریشه‌های عمیقی در الهیات مسیحی داره. بخصوص داستان دوم زنجیره اعمال نیک و بد رو به تصویر می‌کشه و نشون میده که هیچ عملی در خودش خلاصه نمیشه و مثل سنگی که در برکه‌ای انداخته میشه امواجش چه بسا تا بی‌نهایت ادامه پیدا کنه. جالبه که در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در حالی که مذهب تا حد زیادی میدان رو در مقابل علم خالی کرده بود در آستانه استیلای کمونیسم یکی از بزرگترین شخصیتهای روشنفکری روسیه تا این اندازه متکی به آموزه‌های مذهبیه هر چند از نقد کلیسای ارتدوکس هم خودداری نمی‌کنه. کتاب خوبی بود و البته آقای تمدن هم اجرای عالی و باصلابتی داشتن

3

در داستان شیطان داستان کم بنیه ولی ساختار محکم است به طوریکه با تشویشها و اضطرابهای شخصیت همراه میشویم داستان پول بر عکس داستان اول تعدد شخصیت و پیچیدگی روایی داریم و این مدل روایت که این کارکترها چگونه به هم وصل میشوند به نظرم در صد سال پیش بسیار پیشرو بوده است ولی اینکه چگونه این شخصیتها از خوب به بد و یا برعکس تعغیر ماهیت میدهند در اکثر مواقع برای من قابل قبول نبود آراسپ

3

من داستان رو نپسندیدم. یه ماجرای خیلی ساده بود. مخصوصا داستان اول، شیطان. ترجمه کتاب خوب بود و راوی عالی. هر چند صدای راوی خیلی باب میل من نبود ولی خیلی استادانه و حرفه‌ای کتاب رو میخوند.

4

دو داستان کوتاه و جذاب از تولستوی که آرمان خود از مسیحیت رو به تصویر میکشد و به ستایش وفاداری،عشق،پاکدامنی و... میپردازد. صدای گوینده هم متین و جذاب ست.

3

دو داستان جالب که ارزش شنیده شدن داره، به خصوص که گویندگی و موسیقی‌ها هم خیلی خوب بودن.

3

داستان های جالب که ارزش شنیدن دارن

4

هردو داستان جالب و آموزنده بود

4

دو داستان عالی از یک اسطوره!

5

داستاناش قشنگ بود جالب بود

4

داستان خوبیه

نمایش 1 نقد دیگر
3.7
(13)
77,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پول و شیطان
پول و شیطان
لئو تولستوی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پول و شیطان
پول و شیطان
لئو تولستوی
آوانامه
3.7
(13)
77,000
تومان