0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وسوسه ی ناممکن
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب وسوسه ی ناممکن

درباره وسوسه ی ناممکن
در بینوایان قضا و قدر آن چیزی نیست که از نامش برمی‌آید یک تصادف، امری پیش‌بینی نشده و استثنایی گسست وضعیت عادی، بلکه پدیده‌ای است دائمی که مدام در زندگی پرسوناژها مداخله می‌کند آن را شکل می‌بخشد و به سمت نیک بختی یا محنت سوق می‌دهد. راوی از زمینه‌چینی‌های مرموز قضا و قدر که به کرات رخ می‌دهند سخن می‌گوید. برخوردهای تصادفی، همزمانی خارق‌العاده رویدادها، الهام‌ها و پیش‌بینی‌های ماورای طبیعی، غریزه‌ای که با تسلط بر عقل یا نفئوذ در آن انسان‌ها را به سمت نیکی یا شر می‌راند و علاوه بر آن گرایش فطری که جامعه را به سوی پیشرفت و انسان را به سوی تقوا رهنمون می‌شود، خصوصیات اصلی این عالم‌اند. در این جهان جبرگرایی ساده‌انگارانه پاورقی‌های رمانتیک، به نحوی عجیب و غریب با مقوله‌ی غامض برآمده از برهان دووجهی ابدی قضا و قدر و ضرورت یا به بیان دیگر مسئولیت بشری در قیاس با تقدیر فردی، هم زیستی دارد. در رساله وسوسه ناممکن، ماریو بارگاس یوسا، با ژرف‌بینی نقادانه و خلاق خویش سراغ بینوایان، شاهکار جاویدان ویکتور هوگو رفته و نکته‌هایی ناگفته را درباره‌ی این رمان سترگ آشکار کرده. کسانی که رساله عیش مدام درباره مادام بوواری را پسندیدند، از این اثر نیز به همان اندازه لذت می‌برند و می‌آموزند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
215 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۰:۰۰
نویسنده ماریو بارگاس یوسا
مترجمکاوه میرعباسی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
La tentacion de lo imposible
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۴/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۹ مگابایت
۲۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یوسا ، هوگو ، کاوه میرعباسی ! «بینوایان» ، «وسوسهٔ ناممکن» ! نقدی دقیق ! رهیافتی به نقد . کتاب بعدی : یوسا ، فلوبر ، عبدالله کوثری ! «مادام بوواری» ، «عیش مدام» ! نقدی دقیق ! غنای روح . (مطالعه نوعی دیگر)

5

عالیه کتابهای خود یوسا که همش خوبه به کنار کتابهایی که درباره نویسنده‌های بزرگ مثل فلوبر و هوگو هم معرکه است و حاوی اطلاعات و جزییات بیشمار از زندگی نویسنده که هیچ جا پیدا نمیکنید

4

فکر میکردم راجع به همزمانی باشه ولی اشتباه میکردم

4
(6)
22,800
٪10
20,520
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وسوسه ی ناممکن
٪10
وسوسه ی ناممکن
ماریو بارگاس یوسا
نشر نیلوفر
4
(6)
22,800
٪10
20,520
تومان