0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد 2
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد 2

درباره مجموعه ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد 2

کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲، نوشته پدرام حکیم زاده و حیدر شجاعی، یک کتاب غیر داستانی در زمینه فرهنگ عامه است. این کتاب به بررسی نمادهای حیوانات وحشی در فرهنگ ایرانی، از جمله اسطوره‌ها، ادبیات، هنر و زندگی روزمره می‌پردازد. کتاب در ده فصل نوشته شده و نویسندگان هر فصل را به بررسی یک حیوان، سمبل‌ها و نشان‌های آن در فرهنگ و هنر می‌پردازد. همچنین نویسندگان در کتاب به اعتقادات و نقش حیوانات در فرهنگ ایرانیان نیز پرداخته‌اند. این کتاب که توسط انتشارات (شهر پدرام) روانه بازار شده است، می‌تواند منبع مناسبی برای علاقمندان به نقاشی و طراحی باشد.

درباره نویسنده

پدرام حکیم زاده و حیدر شجاعی دو نویسنده و پژوهشگر ایرانی هستند که در زمینه فرهنگ عامه فعالیت می‌کنند. آنها چندین کتاب و مقاله در این زمینه منتشر کرده‌اند. پدرام حکیم زاده متولد سال 1355 در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. او در زمینه فرهنگ عامه ایرانی، به ویژه نمادها و باورهای عامیانه، تحقیق می‌کند. حیدر شجاعی متولد سال 1360 در تهران است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تهران است. آثار پدرام حکیم زاده و حیدر شجاعی به زبان فارسی منتشر شده‌اند. برخی از مهمترین آثار آنها عبارتند از:

●     نماد و معنا در فرهنگ عامه ایرانی

●     اسطوره‌های ایرانی

آثار پدرام حکیم زاده و حیدر شجاعی مورد توجه منتقدان و پژوهشگران قرار گرفته‌اند. آنها به عنوان منابع ارزشمندی برای مطالعه فرهنگ عامه ایرانی شناخته می‌شوند.

چرا باید کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲ را بخوانیم؟

کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲ یک منبع ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فرهنگ عامه ایرانی است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا درک بهتری از نمادهای حیوانات وحشی در فرهنگ ایرانی داشته باشند. کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی به بررسی آخرین تحقیقات در زمینه فرهنگ عامه ایرانی می‌پردازد و به زبانی ساده و قابل فهم نوشته شده است. به خاطر داشته باشید نویسندگان در این کتاب کوشیده‌اند تا با بررسی دقیق تاریخ و فرهنگ، به ارائه تحلیل‌های دقیق و عمیق از نمادهای حیوانات وحشی در فرهنگ ایرانی بپردازد. در فرهنگ ایرانی، حیوانات وحشی نمادهای مهمی هستند. آنها اغلب در اسطوره‌ها، ادبیات، هنر و زندگی روزمره دیده می‌شوند. دانستن نماد هر حیوان می‌تواند به ما کمک کند تا این آثار فرهنگی را بهتر درک کنیم.

در بخشی از کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲ می‌خوانیم

کودکان پیش از آنکه خواندن و نوشتن بیاموزند، تفاوت میان طرح یک خط و یک حرف را نمی‌دانند. هنگامی که طراحی‌های A-P-P-L-E (س-ی-ب) با یکدیگر ترکیب شده‌اند که قادرند دیگر تصاویری را که نمایندگی آن را بر عهده دارند، در ذهن ما برانگیزانند ما بعدها یاد می‌گیریم که این تصاویر- واژه‌ها می‌توانند با دیگر تصاویر- واژه‌ها ترکیب شوند و تصاویر- جمله‌ها را بسازند. برای کودک تفاوتی میان واژه‌ها و تصاویر وجود ندارند و همه اینها یکی و مشابه هستند. اما به زودی می‌آموزیم که میان واژه‌ها و تصاویر تفاوت قائل شویم و درباره آنها یکسان نیندیشیم. ما می‌آموزیم که گرچه می‌توانیم از هر دو عنصر معنا به دست آوریم، خواندن واژه‌ها بیش از خواندن تصاویر ارزش دارد. ما می‌آموزیم که تصاویر نقشی مجزا و کم اهمیت نسبت به واژه‌ها ایفا می‌کنند و گرچه می‌آموزیم که چگونه با استفاده از مداد رنگی و آب‌رنگ، خود تصاویری بیافرینیم، پیشتر می‌آموزیم.

 پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد ۲ هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.


●     فرهنگ تصویری نمادها و اسطوره‌های جهان، پدرام حکیم‌زاده

●     تاریخ تصویری پوشاک از آغاز تا امروز، کلودیا مولر

●     شکل، کلمه و رنگ، فرید ادگو


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
111 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۲:۰۰
نویسندهحیدر شجاعی
نویسنده دومپدرام حکیم زاده
ناشرشهر پدرام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۹ مگابایت
۱۱۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
35,000
٪40
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد 2
٪40
مجموعه ده نماد صد نشان، حیوانات وحشی جلد 2
حیدر شجاعی
شهر پدرام
1
(1)
35,000
٪40
21,000
تومان