0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اشتباهات یک مرد
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اشتباهات یک مرد

نویسنده:
ام سوسا
ناشر:
مجید
درباره اشتباهات یک مرد

کتاب اشتباهات یک مرد اثری از نویسنده معروف آمریکایی، ام. سوسا است. این کتاب به بررسی موضوعات مرتبط با روابط عاطفی و زندگی زناشویی مردان می‌پردازد. نویسنده با توجه به تجربیات و مصاحبه‌های خود با بیش از 202 مرد، سعی دارد به اشتباهات رایجی که مردان در روابط عاطفی می‌کنند، پرداخته و راهکارهایی برای بهبود روابط آن‌ها ارائه دهد. این کتاب به موضوعاتی مانند توسعه فردی، تعاملات انسانی، و بهترین راه‌های ایجاد روابط عاطفی موفق اختصاص دارد.

اشتباهات یک مرد نقش مردان در روابط عاطفی را تحت مجهریت مطالعات روانشناسی و تجربیات واقعی بررسی می‌کند. نویسنده به خوبی مشکلات و چالش‌هایی که مردان در این زمینه ممکن است روبرو شوند، تشریح می‌کند. او از طریق نگاهی دقیق به تصورات رایج و تصاویر ایده‌آلی که درباره مردان و روابطشان وجود دارد، توانسته است به خوانندگان خود نشان دهد که واقعیت ممکن است با تصورات ذهنی تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

پیام اصلی کتاب این است که خودشناسی و درک عمیق از نیازها و احساسات مردان و همچنین شناخت درستی از روابط عاطفی، به ایجاد روابط موفق و پایدار کمک می‌کند. نویسنده از خوانندگان خود می‌خواهد که از تصاویر ایده‌آلی که در ذهن دارند دست بکشند و واقعیت را به دقت بشناسند.

آشنایی با ام سوسا

ام. سوسا، با نوشتن این کتاب، دغدغه اصلی‌اش را در بهبود روابط عاطفی و زندگی زناشویی مردان قرار داده است. او می‌خواهد مردان را به خودشناسی و درک بهتر از نیازها و احساسات خود ترغیب کند تا روابط بهتری با شریک‌های زندگی‌شان بسازند. هدف او از نوشتن این کتاب افزایش آگاهی مردان از نقش و مسئولیت‌هایشان در روابط عاطفی و ایجاد روابطی متقابل و پایدار است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم

·      اگر به بهبود رابطه‌های عاطفی خود علاقه دارید و می‌خواهید درک عمیقی از نقش و مسئولیت‌های مردان در روابط برقرار کنید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

·      ام. سوسا با روشی ساده و عملی، تصویری واقعی از روابط عاطفی مردان را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا راهکارهای بهبود رابطه‌های عاطفی‌تان را بشناسید.

·      این کتاب برای هر کسی که به بهبود خودشناسی و درک بهتر از مسائل عاطفی علاقه دارد، مفید و آموزنده است.


سایر کتب ام. سوسا:

·      اشتباهات یک زن (The Mistakes Of A Woman)

·      رها کردن آسان نیست

·      چیزهایی که می‌توانستم به او بگویم (Things I Wish I Could Tell Her)

·      رهایی

در بخشی از کتاب اشتباهات یک مرد می‌خوانیم

وقتی نمی‌دانید از زندگی چه می‌خواهید با زبان بی‌زبانی به او می‌گویید که او هم نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد. این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. وقتی نمی‌دانید چه می‌خواهید نمی‌توانید راهی برای بهبود رابطه‌تان پیدا کنید. نمی‌توانید برای رشدش پیشنهادی ارائه دهید. این رفتار باعث می‌شود او فکر کند شاید شما حتی نمی‌دانید چه همسری برایتان بهتر است. کسی که در زندگی هدف و خواسته‌ی مشخصی ندارد ممکن است راضی به چیزی شود که تنها در کوتاه‌مدت برایش مناسب است. لزوماً نمی‌داند چه چیزی در درازمدت برایش مناسب است؛ درنتیجه به هرچیزی که در این میان از مسیرش رد شود چنگ می‌اندازد. شاید سال‌ها با کسی بمانید چون نمی‌دانید تعهد واقعی چیست.

چیزهایی مشابه این موارد باعث می‌شوند که نامزدتان درمورد آینده رابطه‌ی ‌شما مردد شود؛ چون نمی‌داند این رابطه قرار است به کجا برسد و ممکن است این عدم اطمینان را با بی‌علاقگی شما به رابطه‌تان در نظر بگیرد و فکر کند اینکه هنوز در رابطه با او مانده‌اید به‌خاطر توجهی است که او به شما دارد و امکاناتی است که برایتان فراهم کرده است. این موضوع همین‌طور می‌تواند باعث شود او احساس بی‌اهمیت‌بودن و شکست کند؛ چون احساس می‌کند نتوانسته به شما کمک کند به بالاترین آرزوهایتان برسید و عمیق‌ترین تمایلاتتان را ارضا کند. مشکل اینجاست که شما بر موارد اشتباه تمرکز کرده‌اید. شما فرصت تشخیص رؤیاهایتان را با این منفعل‌بودن و بی‌تحرک‌بودنتان از دست می‌دهید. اگر ندانید چطور از احساساتتان حرف بزنید و ایده‌ای برای بهتر‌شدن اوضاع ارائه ندهید، هیچ‌وقت در زندگی از روابطی که دارید راضی نخواهید بود ...

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب اشتباهات یک مرد

اگر از خواندن کتب حوزه کتاب‌های ازدواج، خانواده و زناشویی لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·       کتاب والدین سمی

·      کتاب زن ها مردها را از دست می دهند،چرا؟

·      کتاب فوت و فن های عشق ورزیدن

·      کتاب هنر عشق ­ورزیدن

·      چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

·      کتاب عشق ویرانگر

 

 

 



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
414.۵۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهام سوسا
مترجمسونیا سینگ
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭The mistakes of a man
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
29,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۱۴.۵۳ کیلوبایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

وقتی شخصی اینستاگرام نداره نباید کتاب رایگان دریافت بکنه؟!!! آیا این روش صحیح است؟

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

عالی بود

3.6
(7)
خوش‌خوان 🪶 (1)
39,000
٪50
19,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اشتباهات یک مرد
٪50
اشتباهات یک مرد
ام سوسا
مجید
3.6
(7)
خوش‌خوان 🪶 (1)
39,000
٪50
19,500
تومان