0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمان گیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب کمان گیر

ناشر:
مجید
درباره کمان گیر
کمان‌گیر اثر جدید کوئلیو در عین سادگی، مفاهیمی پیچیده و چندپهلو در خود دارد. نویسنده‌ی معروف برزیلی این‌بار به‌دنبال ارائه‌ی تعاریفی جدیدتر از مفاهیمی قدیمی و آشنا همچون مقام استادی و هدف است؛ اینکه این دو لازم‌وملزوم یکدیگرند. فلسفه‌ی کوئلیو پشت جملات ساده‌اش تا مدت‌ها پس از خواندن کتاب ذهن خواننده را درگیر می‌کند. نقاشی‌های مفهومی کریستف نیمان، هنرمند مشهور، هم کامل‌کننده‌ی جملات استعاره‌ای کوئلیو هستند. درک عمیق کوئلیو از تلاش انسان برای دست‌یابی به حقیقت بارهاوبارها خود را در این اثر نشان می‌دهد؛ اینکه حقیقت زاییده‌ی فلسفه‌ی غرب از شادی یا حتی عشق نیست، بلکه ناشی از تجربه‌ای نامحسوس از کشف روح انسان است به‌وسیله‌ی خود او. در کمانگیر داستان تتسویا را می خوانیم – مردی که زمانی به خاطر استعداد خارق العاده اش در تیراندازی مشهور بوده اما حالا از مردم فاصله گرفته است – و پسرکی که به دنبال او می آید. پسر سوالات فراوانی دارد و تتسویا در پاسخ به این سوالات، راه و رسم تیراندازی و اصول زندگی معنادار و هدفمند را بیان می کند. پیام داستان این است که بدون ارتباط بین اعمال و روح مان نمی توانیم به معنای واقعی کلمه زندگی کنیم، و زندگی در قید و بند هراس از طرد شدن یا شکست خوردن، هیچ ارزشی ندارد. باید ریسک کنیم، شهامت را در خود پرورش دهیم و فراز و نشیب های غیر منتظره فراوانی که سرنوشت پیش پایمان می گذارد را بپذیریم. پائولو کوئلیو با درایت، سخاوت و لطافتی که آثارش را به کتاب هایی پرفروش در سراسر جهان تبدیل کرده است، چارچوبی برای زندگی ارزشمند و رضایت بخش ارائه می کند: سخت کوشی، عشق، تفکر، آمادگی برای شکست، و میل به ایجاد تغییر.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهپائولو کوئلیو
مترجمسونیا سینگ
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Archer
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
88,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۲ مگابایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بعد از کیمیاگر واقعاً لازم هست که کمانگیر هم خوانده شود . برای کسانی که کتاب رو مثل روزنامه میخونن شاید کمتر معنی داشته باشه این کتاب . ولی برای کسی که فکر می‌کنه و دنبال الهام گرفتن و یادگیری هست کتاب بسیار عالی و آموزنده ای هست . شاید بهتر باشه که حداقل دوبار خونده بشه.

5

بنظرم باید این کتاب و قبلا زندگی کرده باشی تا با تک تک سلولات درک کنی چی میگه ، گاهی باید یچیزایی که پشت سر میذاریم برامون یاداوری بشه،خیلی لذت بردم

5

افتضاح داستان که نداره. یک سخنرانی کلیشه ای طولانی جزو ضعیف ترین کارهای پائولو هست

4.4
(7)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
کمان گیر
کمان گیر
پائولو کوئلیو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمان گیر
کمان گیر
پائولو کوئلیو
مجید
4.4
(7)
28,000
تومان