0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب کلمات جادویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کلمات جادویی

استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران

کتاب متنی
نویسنده:
درباره کلمات جادویی


نقد و بررسی کتاب کلمات جادویی

 کتاب کلمات جادویی نوشته جونا برگر، راهکارهای علمی و عملی برای غلبه بر چالش‌های ارتباط در دنیای امروزی  ارائه می‌دهد. در دنیایی که مملو از سر و صدا و اطلاعات است، جلب توجه و متقاعد کردن دیگران به کاری دشوار تبدیل شده است. برگر، استاد بازاریابی در دانشگاه پنسیلوانیا، در این کتاب به بررسی علم پشت سر مسری شدن ایده‌ها می‌پردازد. او توضیح می‌دهد که چگونه برخی ایده‌ها به سرعت و به طور گسترده در بین مردم منتشر می‌شوند، در حالی که برخی دیگر به سرعت به فراموشی سپرده می‌شوند. برگر در کلمات جادویی از تحقیقات علمی و نمونه‌های واقعی از دنیای واقعی برای نشان دادن نحوه عملکرد این اصول استفاده می‌کند. او همچنین به خوانندگان در مورد نحوه استفاده از این اصول برای متقاعد کردن و ترغیب دیگران، چه در زمینه بازاریابی، فروش، آموزش یا هر زمینه دیگری، راهنمایی عملی ارائه می‌دهد. کلمات جادویی کتابی پرمحتوا و کاربردی است که برای هر کسی که به دنبال راه‌هایی برای جلب توجه و متقاعد کردن دیگران است، مفید خواهد بود. این کتاب به ویژه برای بازاریابان، فروشندگان، مربیان، رهبران و هر کسی که در زمینه ارتباطات فعالیت می‌کند، ارزشمند خواهد بود. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه روابط اجتماعی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روابط اجتماعی فیدیبو سر بزنید.


جونا برگر، استاد، نویسنده و متخصص نفوذ

جونا برگر استاد بازاریابی در دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او به عنوان متخصصی در زمینه کلمات، بازاریابی ویروسی، نفوذ اجتماعی و علم پشت سر آنچه که باعث می‌شود محصولات، ایده‌ها و رفتارها گیر کنند، شناخته می‌شود. تحقیقات و یافته‌های برگر در ژورنال‌های علمی معتبر به چاپ رسیده است. او همچنین دوره‌های آنلاین محبوبی را در دانشگاه وارتون ارائه می‌دهد و ایده‌هایش به طور مرتب در رسانه‌های برجسته مانند نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و هاروارد بیزینس ریویو بازتاب پیدا می‌کنند.برگر به خاطر نگارش کتاب‌های پرفروش خود  نیز مشهور است، از جمله: مسری: چرا چیزهایی که می‌گیرند که به بررسی علم پشت سر مسری شدن ایده‌ها می‌پردازد. تأثیر نامرئی: نیروهای پنهانی که رفتار را شکل می‌دهند که به بررسی چگونگی تأثیرگذاری افراد و سازمان‌ها بر رفتار دیگران می‌پردازد. علاوه بر این‌ها، برگر مقالات و سخنرانی‌های متعددی در مورد موضوعات مختلف مرتبط با تخصص خود ارائه کرده است.

جهت مشاهده سایر آثار جونا برگر کلیک کنید.


چرا کتاب کلمات جادویی را بخوانیم

در کلمات جادویی، برگر اصولی را معرفی می‌کند که می‌توان از آنها برای افزایش شانس مسری شدن ایده‌ها استفاده کرد. مردم بیشتر در مورد ایده‌هایی صحبت می‌کنند که جنبه اجتماعی داشته باشند، یعنی ایده‌هایی که مربوط به روابط، هویت و تعلق خاطر باشند و ایده‌هایی که مشکلی را حل می‌کنند یا به نفع مردم هستند، به احتمال زیاد مورد توجه و بحث قرار می‌گیرند. همچنین ایده‌هایی که تعجب‌آور، غیرمعمول یا شوکه‌کننده هستند، بیشتر به خاطر سپرده می‌شوند و در مورد آنها صحبت می‌شود و همینطور ایده‌هایی که احساسات قوی را برمی‌انگیزند، مانند شادی، غم، خشم یا ترس، بیشتر در ذهن می‌مانند و به اشتراک گذاشته می‌شوند. ایده‌هایی که از منابع معتبر و قابل اعتماد می‌آیند، به احتمال زیاد پذیرفته می‌شوند و در مورد آنها صحبت می‌شود و حتی ایده‌هایی که به صورت داستان روایت می‌شوند، جذاب‌تر هستند و به خاطر سپرده می‌شوند.علاوه بر این اصول کلیدی، برگر در این کتاب به  موضوعات دیگری مانند: نحوه شناسایی و استفاده از اثرگذارن، نحوه ایجاد محرک‌های گفتگو، نحوه استفاده از قدرت داستان برای متقاعد کردن دیگران و نحوه غلبه بر مقاومت در برابر تغییر نیز می‌پردازد. کلمات جادویی کتابی خواندنی و آموزنده است که به شما کمک می‌کند تا در دنیایی که مملو از سر و صدا و اطلاعات است، صدایتان را به گوش دیگران برسانید. مخاطبان کلمات کلیدی،  بازاریابان، فروشندگان، مربیان، رهبران و هر کسی که در زمینه ارتباطات فعالیت می‌کند، هستند.


در بخشی از کتاب کلمات جادویی می‌خوانیم

زمانی‌که اسم‌ها از فعل‌ها قانع‌کننده‌تر هستند ... راه درست نه گفتن ... زمانی‌که "انجام نمی‌دهم" از "نمی‌توانم" بهتر است ... چطور خلاق‌تر باشیم ... شروع به صحبت کردن با خودتان کنید ... چه زمانی بهتر است از کلمۀ "شما" استفاده کنید در فاصلۀ نه چندان دوری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و پر جنب و جوشی که سیلیکون ولی را تشکیل می‌دهند، در یک خیابان فرعی ساده، یکی از بهترین پیش‌دبستانی‌های ایالات متحده قرار دارد. مهد کودک بینگ رؤیای هر کودکی است. هر کلاس درس دارای نیم جریب فضای بیرونی است که با تپه‌ها و پل‌های ناهموار، استخرهای شنی، لانۀ مرغ و کلبه‌های خرگوش مجهز شده است. کلاس‌های درس، بزرگ و پرنور مملو از لوازم هنری و بلوک‌های خانه‌سازی و وسایل دیگری هستند که برای هیجان‌انگیز کردن و بهبود آن طراحی شده‌اند. حتی خود ساختمان با درنظر گرفتن نیازها و ترجیحات کودکان ساخته شده است؛ پنجره‌ها تا پایین امتداد یافته‌اند تا برای قد کودکان مناسب باشند. تعجبی ندارد که رقابت برای پذیرش فشرده است. هزاران والدین مضطرب فقط برای چند صد ظرفیت خالی، به منظور وارد کردن اسم فرزندشان در لیست انتظار جنجال به‌پا می‌کنند. برخی دیگر سعی می‌کنند مسئولین پذیرش را متقاعد کنند که فرزندشان دارای نبوغ، توانایی‌ زود هنگام موسیقیایی‌ یا شمارش به چندین زبان است.

اما مهدکودک بینگ به دنبال کودکان استثنایی نیست. درواقع، دقیقاً برعکس آن. ترجیح می‌دهد گروه متنوعی از کودکان را جذب کند تا منعکس‌ کنندۀ جمعیت کل باشد. زیرا بینگ فقط یک مدرسه نیست، بلکه یک آزمایشگاه هم هست.

در اوایل دهۀ ۱۹۶۰، دانشگاه استنفورد به دنبال ساخت یک مدرسۀ آزمایشگاهی جدید بود. اساتید و کارکنان به مراقبت از کودکانشان و دانشجویان فارغ‌التحصیل در رشته‌های آموزشی و روانشناسی به فرصت‌های یادگیری تجربی نیاز داشتند، بنابراین با کمک مالی بنیاد ملی علوم، استنفورد مرکز تحقیقاتی پیشرفته‌ای ساخت. علاوه‌بر فضاهای داخلی و خارجی دوست ‌داشتنی که بینگ را به مهدکودکی نمونه تبدیل می‌کنند، آینه‌های یک طرفه در درس و فضاهای جداگانه برای مشاهدهْ بینگ را به مکانی ایده‌آل برای محققان به منظور مطالعۀ رشد کودکان تبدیل کرده‌اند.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کلمات جادویی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

چگونه می توانید با هر کسی در هر شرایطی صحبت کنید؟ نویسنده اما سارجنت، تیم فرون انتشارات شبگیر

ارتباط بدون خشونت زبان زندگی نویسنده مارشال روزنبرگ انتشارات اختران

روان شناسی توده ای و تحلیل اگو نویسنده زیگموند فروید انتشارات نی


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهجونا برگر
مترجمپیمان شیروانی
مترجم دوممریم صفری
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Magic Words
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
199,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ کیلوبایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
0 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
100 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

نویسنده اطلاعات کمی رو لای حجم زیادی از صفحات گذاشته، مثل اینکه یه تیکه پنیر رو لای یک نون کامل بزاری، میشه راحت چند صفحش رو نخوند و چیزی از دست نداد

3
(3)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کلمات جادویی
استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران
نشر نوین
3
(3)
75,000
تومان