0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعۀ پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعۀ پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1

جلد اول

نویسنده:
تری بروکس
ناشر:
ویدا
درباره مجموعۀ پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1

نقد و بررسی کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1

کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1 اثر تری بروکس، اولین جلد از مجموعه پیدایش شانارا است که خوانندگان را به دنیایی فانتزی و حماسی رهنمون می‌شود. داستانی پرماجرا و جذاب که در آن، سرنوشت انسان‌ها به دست گروهی از جوانان شجاع و جسور رقم می‌خورد. داستان در چهار هزار سال پس از فاجعه‌ای هولناک به نام "سقوط" رخ می‌دهد. زمانی که جادو و علم با هم تلاقی کردند و زمین را به ویرانی کشاندند. اگر شما هم به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید حتما به دسته بندی داستان و رمان خارجی بخش فانتزی فیدیبو سر بزنید.

تری بروکس، خالق دنیای جادویی شانارا

تری بروکس (متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۴) نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که بیشتر به خاطر مجموعه داستان‌های فانتزی خود، به خصوص مجموعه شانارا شناخته می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای خود، بیش از ۲۵ رمان منتشر کرده و ۲۲ بار در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بروکس در شهر استرلینگ، ایلینوی متولد شد و در دانشگاه ایالتی آرکانزاس تحصیل کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان وکیل مشغول به کار شد، اما در نهایت به دنبال علاقه‌ی خود به نویسندگی رفت. اگر به دنبال داستان‌های فانتزی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، کتاب‌های تری بروکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جهت مشاهده سایر آثار تری بروکس کلیک کنید.

چرا کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1 را بخوانیم

کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1یکی از آثار برجسته تری بروکس است که مطالب و پیام‌های مهمی به خواننده ارائه می‌دهد. در زیر چند دلیل را برای خواندن این کتاب بررسی می‌کنیم:

  • دنیای فانتزی و حماسی: این کتاب شما را به دنیایی فانتزی و حماسی می‌برد که در آن، جادو، شمشیرزنی، و موجودات خارق‌العاده نقشی اساسی دارند. دنیایی که تری بروکس با ظرافت و دقت تمام خلق کرده است و خواننده را مجذوب خود می‌کند.
  • داستان جذاب و پرماجرا: داستان این کتاب از ابتدا تا انتها شما را درگیر خود می‌کند. شخصیت‌های داستان با چالش‌های متعددی روبرو می‌شوند و در سفری پرمخاطره، برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنند.
  • شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جذاب: هر کدام از شخصیت‌های داستان، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آن‌ها را به شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی و جذاب تبدیل می‌کند. خواننده به راحتی با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کند و برای موفقیتشان آرزو می‌کند.
  • تقابل خیر و شر: در این کتاب، شاهد تقابل همیشگی خیر و شر هستیم. گروهی از انسان‌ها و موجودات جادویی در تلاشند تا با استفاده از جادو، دنیا را به تسخیر خود درآورند. در مقابل، فرزندان شانارا و یارانشان، برای حفظ صلح و عدالت می‌جنگند.
  • آموزنده و الهام‌بخش: این کتاب به خواننده درس‌هایی از شجاعت، فداکاری، امید، و تلاش برای رسیدن به هدف را می‌آموزد.

این کتاب، جلد اول از مجموعه پیدایش شانارا است. اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، می‌توانید جلدهای بعدی این مجموعه را نیز مطالعه کنید. 


در بخشی از کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1 می‌خوانیم 

روز به پایان می‌رسید، نور خورشید به خاکستری گرویده بود و دنیا به قلمرو سایه‌ها و صداهایی اسرارآمیز تبدیل شده بود که آنجل پرز، سرانجام آن‌چه را جستجو می‌کرد، یافت. سرتاسر بعد از ظهر، بچه‌های مجتمع و محافظان آن‌ها را از میان مهی از دود و خاکستر، پای پیاده به‌سمت شمال راه برده بود تا از شهر دورشان کند. فقط زمانی که نفس بچه‌ها از زور خستگی بریده بود و یک بار هم برای تغذیه هول‌هولکی از آذوقه حقیری که به‌همراه داشتند، اجازه توقف داده بود و به‌ جز این، تمام‌مدت آن‌ها را به‌دنبال خود کشانده بود. به بچه‌ها سخت می‌گذشت، به‌خصوص به کوچک‌ترها، بسیاری از آن‌ها را وقتی پیاده‌روی به درازا می‌کشید، باید کول می‌کردند. اما توقف به هر دلیلی خطرناک بود. هنوز خودشان را از جانورانی که در پی شکار آن‌ها بودند، شیاطین و انسان‌گونه‌ها و به‌خصوص آن پیرمرد، زیاد دور نکرده بودند. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مجموعه پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهتری بروکس
مترجم بهرنگ حبعلی موجانی
ناشرویدا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
s'Armageddon children
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
8.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۹ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مجموعه شانارا شامل تعداد زیادی رمان عمدتا چندجلدی و چند تا داستان کوتاهه که درمجموع میشه ۴۲ تا کتاب.ترتیب خوندن شون بر اساس زمان رخ دادن وقایع به این شکله: سه گانه word and void(کلمه و پوچی) که مثل پیش زمینه ای هست برای کل این مجموعه بزرگ, سه گانه پیدایش شانارا(همین مجموعه کتابی که الان تو فیدیبو هست)، دو گانه اسطوره های شانارا، تک جلدی اولین شاه شانارا(که پیش زمینه ای هست برای مجموعه شانارای اوریجینال)، سه گانه شمشیر شانارا که بهش شانارای اوریجینال هم میگن، چهارگانه یادگار شانارا، سه گانه سفر یرل شانارا، سه گانه دروید اعظم شانارا، سه گانه میراث تاریک شانارا، سه گانه مدافعان شانارا و چهارگانه سقوط شانارا همونطور که میبینید شانارا یه مجموعه عظیم از رمانهای فانتزی-پسا آخرالزمانیه که از روش سریال هم ساخته شده اما متاسفانه فقط سه تاش(در واقع یه سه گانه) ترجمه شده و تو فیدیبو موجوده. بهتر بود ناشر اول سه گانه word and void رو ترجمه و منتشر میکرد. بااینحال اون حالت یه جور پیش زمینه و مقدمه چینی داشت و حتی بدون خوندن اون، میشه از همین سه گانه پیدایش شانارا شروع کرد. امیدوارم به زودی شاهد ترجمه جلدهای بعدی هم باشیم. لااقل اگه نمیخوان همه رو ترجمه کنن سه گانه شمشیر شانارا رو ترجمه کنن چون از همه معروفتره و قبل از همه نوشته شده(هرچند از نظر زمان رخ دادن ماجراها مربوط به سالها بعد از این مجموعه پیدایش شانارا هست)

5
(1)
163,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعۀ پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1
مجموعۀ پیدایش شانارا، فرزندان شانارا جلد 1
جلد اول
ویدا
5
(1)
163,000
تومان