0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تنفس در هوای تازه

معرفی، خرید و دانلود کتاب تنفس در هوای تازه

نویسنده:
جورج اورول
ناشر:
مجید
درباره تنفس در هوای تازه
آرامش! صلح! مهربانی! عواطف! احساسات! زندگی بی‌دغدغه و به‌دور از روزمرّه‌گی! در دنیای مدرنی که ماشین و تکنولوژی بر سر تمامی سنتها و ارزشهای والای انسانی سایه افکنده و آنها را در خود محو و نابود کرده است، آیا جایی برای چنین واژگانی وجود دارد؟ همه ما در لحظات تنهایی و خلوت خود دوست داریم هوایی را تنفس کنیم که از آلودگیهای دغدغه و دودهای دنیای مدرن و ماشین‌زدگی پاک باشد؛ اما در هر گوشه‌ای، زیر هر سقفی و در هر خلوتی، بار زندگی مدرن بر دوشمان چنان سنگینی می‌کند که احساس خفقان می‌کنیم و یک آن هم نمی‌توانیم خودمان را از روزمرّه‌گی وارهانیم. احساسات، عواطف، دوستی، جوانمردی، رأفت و هر صفت والای انسانی‌ای که در وجود آدمی نهادینه بود، با ظهور تجدد و فرهنگ مصرفی ازبین رفته و دیگر نشانی در ذات آدمیان از این ویژگیها یافت نمی‌شود. در این رمان، جورج اورول بیانیه‌ای علیه جنگ که آن را درنتیجه زندگی پیشرفته و مدرن این روزگار می‌داند، صادر می‌کند و انسان وازده امروزی را دعوت به بازگشت به همان آرامش نوستالوژیکی می‌کند که پیش از پیشرفت دنیا و زندگی مدرنیته وجود داشته و انسانی را که توانسته تمامی احساسات و ارزشهای انسانی‌اش را حفظ کند، می‌ستاید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهجورج اورول
مترجمزهره روشنفکر
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Coming up for Air
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۳/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
135,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از استادی شنیدم که یک نویسنده باید هر کتابی رو بخونه !چه خوب چه بد،چه ضعیف و چه قوی ... با این حال تا پایان کتاب باورم نمیشد این اثر از ارول باشه ... وقتی مردی به نام اوه رو میخوندم ،دوست داشتم هیچ وقت تموم نشه ، و حتی موقع تموم شدنش حسابی اشک ریختم ... اما الان خوشحالم که این کتاب خسته کننده بالاخره تموم شد ... خداروشکر ، که تموم شد !!!!

3

سلام. نمی دانم مترجم، این کار را از چه زبانی به فارسی ترجمه کرده است. ولی اگر از انگلیسی بوده (که قاعدتاً با توجه به ملیت نویسنده باید همین گونه باشد) متاسفانه هیچ تسلط مناسبی به زبان انگلیسی نداشته است. این را به راحتی از متن ترجمه و همچنین از آسامی خاص آورده شده در کتاب می توان فهمید. سه ستاره برای اثر اصلی یک ستاره برای ترجمه

5

احساس ساده و لذت بخش نسلی که وقت بچه گی خودش رو به تفریحات خارج از خانه گذرانده به انسان منتقل می کنه حس دوچرخه سواری حس ماهیگیری بوی علف تو تابستان من یاد بازی های دهه ۶۰ خودم افتادم با این نسل از ایران همخونی بیشتری داره .... احساس لطیفی داره حکایت نسلی که گذشته اش به سرعت در حال تغییر است

5

این گتاب مثل دیگر نوشته های جورج اورول عالی بود.خیلی زیاد با حالِ آدمهای الانِ ما همخوانی داره و خیلی باعث میشه که آدم به داشته هاش,به لحظه هاش و چیزهایی که هر لحظه ممکنه از دست بده و همینطور به میزان واقعی بودنِ رنجهاش فکر کنه و بخواد که کیفیتِ زندگیش رو تغییر بده..

5

من خودم آثار اورول مثل ۱۹۸۴ رو خیلی خیلی میپسندم ولی این کتابش متوسط بود بعضی قسمت هاش خیلی عمق دار میشد ولی در کل سطحی بود محتوای داستان. میتونست خیلی خلاصه تر داستانو بگه بدونه این که چیزی کم بشه و البته ریتم کند داستان یکم خسته کننده بود.

5

خوب باید بگم هیچ کتابی از جرج اورول رو نباید جا انداخت ...همهٔ اش رو باید خواند

5

انسان ها زمانی میمیرند که مغز آنها متوقف شود. زمانی که قدرت خلق یک آرزو جدید را از دست می دهند.

5

این یکی از بدترین متن های ترجمه شده ای هست که دیدم و واقعا نمیدونم چطور به عنوان یک کار حرفه ای منتشر شده!؟ متاسفم

5

ترجمه چطوره؟

4.5
(16)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تنفس در هوای تازه
تنفس در هوای تازه
جورج اورول
مجید
4.5
(16)
48,000
تومان