0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک

راهنمای مبتدی‌ها برای یادگیری دستکاری عاطفی پنهان، برنامه‌نویسی عصبی زبانی، روش‌های کنترل ذهن و ...

کتاب متنی
نویسنده:
درباره رازهای روان‌شناسی تاریک


نقد و بررسی کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک

کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک نوشته‌ی ویلیام کوپر، به قلمی شیوا و گیرا، خواننده را به سفری اکتشافی در اعماق ذهن انسان می‌برد. این کتاب با تمرکز بر جنبه‌های تاریک‌تر روان انسان، به بررسی انگیزه‌ها، افکار و رفتارهایی می‌پردازد که اغلب در زیر لایه‌های پنهان شخصیت افراد نهفته‌اند. روانشناسی تاریک، حوزه‌ای از علم روانشناسی است که به بررسی جنبه‌های پنهان و ناشناخته‌ی ذهن انسان می‌پردازد. این شاخه، به کاوش در انگیزه‌ها، افکار و رفتارهایی می‌پردازد که در ظاهر پنهان می‌مانند و درک آن‌ها برای عموم مردم دشوار است. در این کتاب، با مفاهیمی همچون کنترل و دستکاری ذهن آشنا خواهید شد. نویسنده به واکاوی روش‌هایی می‌پردازد که افراد می‌توانند از آن‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن افکار و رفتار دیگران استفاده کنند. با تکنیک‌های متقاعدسازی، ترغیب و وادار کردن افراد به انجام کارهایی که خارج از میل و اراده‌ی آن‌هاست آشنا می‌شوید. کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک به بررسی روش‌های مختلف شستشوی مغزی و تاثیر آن بر ذهن انسان می‌پردازد و همینطور یاد می‌گیرید که چگونه احساسات خود و دیگران را مدیریت و کنترل کنید. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.


ویلیام کوپر، سفری در دنیای متقاعدسازی و روانشناسی

ویلیام کوپر، متولد سال 1967 در بالتیمور آمریکا، متولد شد. پدر او، یک شعبده‌باز ماهر، با حقه‌های خود ذهن تماشاگران را به تسخیر در می‌آورد و این موضوع، جرقه‌ی علاقه‌ی ویلیام به دنیای متقاعدسازی و قدرت ذهن را روشن کرد. در سن 16 سالگی، کتابی از پل اکمن درباره‌ی زبان بدن و تفسیر آن، مسیر زندگی ویلیام را تغییر داد. او شیفته‌ی روانشناسی شد و در 18 سالگی برای فراگیری این علم راهی دانشگاه شد. علاقه‌ی وافر کوپر به متقاعدسازی، او را به سمت سمینارهای ریچارد بندلر، یکی از بنیان‌گذاران ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی-زبانی) رهنمون کرد. این نقطه عطفی در زندگی ویلیام بود و او تا سن 24 سالگی در سمینارهای متعددی در زمینه‌ی متقاعدسازی شرکت کرد. امروزه، ویلیام کوپر به عنوان متخصصی شناخته‌شده در حوزه‌ی متقاعدسازی و روانشناسی، شهرت جهانی دارد. دانش عمیق او در این زمینه، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را در زمینه‌ی بازاریابی به سوی او رهنمون کرده است تا از مشاوره‌ها و دوره‌های آموزشی وی بهره‌مند شوند.


چرا کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک را بخوانیم

کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک به عنوان اولین منبع جامع در زبان فارسی در زمینه‌ی روانشناسی تاریک، دریچه‌ای نو به سوی دنیای ناشناخته‌ی اعماق ذهن انسان می‌گشاید. در این کتاب با مفاهیم بنیادی و کلیدی در حوزه‌ی روانشناسی تاریک، مانند کنترل و دستکاری ذهن، متقاعدسازی، شستشوی مغزی، دستکاری عاطفی و ... آشنا خواهید شد. با مطالعه‌ی رازهای روان‌شناسی تاریک، درک عمیق‌تر و دقیق‌تری از انگیزه‌ها، افکار و رفتارهای پنهان انسان به دست خواهید آورد. این امر موجب خواهد شد تا روابط خود با دیگران را به طور موثرتری تحلیل و مدیریت کنید. آگاهی از تکنیک‌های روانشناسی تاریک، به شما قدرت تشخیص و مقابله با سوءاستفاده‌ها و دستکاری‌های دیگران را می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب، یاد می‌گیرید که چگونه بر افکار و احساسات خود تسلط داشته باشید و در برابر القائات و تلقینات دیگران از قدرت اراده‌ی خود برای انتخاب آزادانه استفاده کنید. رازهای روان‌شناسی تاریک صرفاً به بررسی روش‌های سوءاستفاده و دستکاری نمی‌پردازد، بلکه به شما در یادگیری تکنیک‌های متقاعدسازی اخلاقی و مؤثر نیز کمک می‌کند. دانش حاصل از کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک، می‌تواند در زمینه‌های مختلفی همچون بازاریابی، فروش، مذاکره، روابط اجتماعی و ... به شما یاری رساند. کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک می‌تواند برای متخصصان حوزه‌های مختلفی همچون روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم تربیتی، بازاریابی و ... نیز منبعی ارزشمند و کاربردی باشد.


در بخشی از کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک می‌خوانیم

هنگامی که در مورد روان‌شناسی تاریک صحبت می‌کنیم، معمولاً روش‌هایی همچون شست‌وشوی مغزی و دستکاری روان‌شناختی به ذهن‌مان می‌رسد. اما واقعیت مسئله این است که ما نمی‌دانیم روان‌شناسی تاریک چقدر عمیق است. با وجود این، منطقی مشخص در پسِ آن وجود دارد. ما نمی‌توانیم بپذیریم که روان‌شناسی تاریک، پدیده‌ای تصادفی و برای رسیدن افراد به خواسته‌های‌شان است.

این روشی است که می‌تواند از راه‌های متفاوت اعمال شود.

به همین دلیل است که این فصل به تجزیه و تحلیل مبانی روان‌شناسی تاریک و چگونگی آشکار شدن آن در زندگی روزمره اختصاص دارد. این فصل شما را قادر می‌سازد که از همان آغاز درک درستی در این باره به دست آورید. همچنین، به شما این امکان را می‌دهد تا افرادی را با این خصوصیات در زندگی روزمره‌ی خود مشاهده کنید. اوّل از همه بهتر است، برای تعریف روان‌شناسی و متعاقباً روان‌شناسی تاریک وقت بگذاریم.

به طور کلی، می‌توان روان‌شناسی را مطالعه‌ی رفتار انسان و عملکرد ذهن او دانست. اگرچه تعاریف گسترده‌تر، روان‌شناسی را مطالعه‌ی ذهن و روان تلقی می‌کنند. این تعریف گسترده‌تر، درک روان‌شناسی را کمی سخت‌تر می‌کند، زیرا ما واقعاً نمی‌دانیم روان چیست. به این ترتیب، بهتر است به دیدگاه محدودتر روان‌شناسی که مطالعه‌ی ذهن است، پای بند باشیم.

ذهن یا روان، جایی است که افکار، عقاید و احساسات در آن واقع شده است. توجه به این نکته مهم است، زیرا درک این واقعیت که ذهن انسان‌ها از احساسات و عواطف تشکیل شده است، به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری نسبت به روان‌شناسی تاریک داشته باشید. این فرض بر این واقعیت استوار است که احساسات، اعمال ما را هدایت می‌کنند و در نتیجه بر تصمیماتی که می‌گیریم، تأثیر می‌گذارند. به ندرت می‌توان افرادی را یافت که دیدگاهی واقعی نسبت به زندگی و شرایط پیرامون خود داشته باشند. در نتیجه، اکثر افراد تمایل دارند که مسائل را از دیدگاه خود و احساسات و ارزش‌های شخصی‌شان بینند.

روان‌شناسی تاریک را می‌توان به عنوان مطالعه‌ی شرایط انسان و میل و رغبت ذاتی او به فریب دادن و تحت سلطه در آوردن دیگران برای رسیدن به منافع شخصی خود دانست.

این جنبه‌ی تاریک روان‌شناسی در درون هر یک از ما ذاتی است و بخشی از ناخودآگاه‌ترین قسمت ذهن ماست. هیچ کس مستثنی نیست. اگر قصد دارید از روان‌شناسی برای کمک به دیگران استفاده کنید تا احساسات و عواطف خود را مدیریت نمایید، پس در حوزه‌ی روان‌شناسی «تاریک» نیستید. وقتی به هر چیزی تاریک فکر می‌کنید، باید ذهن خود را روی این واقعیت متمرکز سازید که ما در مورد نفع و سود شخصی صحبت می‌کنیم، نه این که کمک کنیم تا افراد احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. حال، باید توجه داشت که ما لزوماً در مورد آسیب رساندن به دیگران سخن نمی‌گوییم. مسئله فقط استفاده از این روش‌ها برای سود شخصی است.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های توسعه فردی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

زندگی خود را دوباره بیافرینید نویسنده فری ای یانگ، جنِت اس کلونسو انتشارات شمشاد

پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی نویسنده بری داونپرت، استیو اسکات انتشارات نگاه نوین

پشت نقاب ها چه می گذرد؟ نویسنده پیمان آزاد انتشارات ذهن‌آویز


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
796.۰۰ بایت
تعداد صفحات
157 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۴:۰۰
نویسندهویلیام کوپر
مترجمکیانا مصطفوی گرو
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dark psychology
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
111,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۹۶.۰۰ بایت
۱۵۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
90 ٪
4
5 ٪
3
5 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
4.7
(28)
37,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای روان‌شناسی تاریک
راهنمای مبتدی‌ها برای یادگیری دستکاری عاطفی پنهان، برنامه‌نویسی عصبی زبانی، روش‌های کنترل ذهن و ...
انتشارات کتیبه پارسی
4.7
(28)
37,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه