0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنان زیرک
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنان زیرک

چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟
نویسنده:
شری آرگو
درباره زنان زیرک

کتاب زنان زیرک نوشته شری آرگو یک راهنمای جامع برای زنانی است که در آغاز یک رابطه هستند و می‌خواهند بفهمند چگونه می‌توانند مرد مورد نظر خود را جذب کنند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چرا مردان به زنانی علاقه دارند که برای حقوق و خواسته‌های خود می‌جنگند، به جای زنانی که به شکل "بله‌گو" از خواسته‌هایشان گذر می‌کنند.

شری آرگو، نویسنده این کتاب، به معرفی دو دسته زنان با رفتارهای مختلف می‌پردازد و با استفاده از راهکارهای کاربردی، شما را در جذب مرد مورد علاقه‌تان هدایت می‌کند. این کتاب برای زنانی که به دنبال رابطه‌ای پایدار هستند، بسیار مفید است و نویسنده به شما توصیه می‌کند که خودتان را قبول کنید و از مقایسه با دیگر زنان دست بردارید. اگر احساس ناامنی در رابطه خود دارید، مطالعه‌ این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره شری آرگو

شری آرگو (Sherry Argov)، نویسنده معروف کتاب‌های روان‌شناسی و روابط عاطفی، در ۵ نوامبر ۱۹۷۷ در فرانسه متولد شد و در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کند. قبل از ورود به عرصه‌ نویسندگی، آرگو به عنوان نویسنده در مجلات مختلف فعالیت می‌کرد و مقالات او همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی خوانندگان مواجه می‌شد. کتاب‌های او بر پایه‌های روان‌شناسانه‌ای نوشته شده‌اند و پیش از تالیف کتاب‌ها، نوشته‌های او در نشریات معتبری مانند "پیپل" و "یو‌اس ویکلی" منتشر شده است.

اثر دیگر شری آرگو، چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ نام دارد که نویسنده در این کتاب در مورد باورهایی که مردها در مورد زن‌ها دارند، حرف می‌زند. این کتاب یک راهنمای عملی برام خانم‌هاست تا در مواجهه با مردان، نه تنها خود را به عنوان یک زن زیرک نشان دهند، بلکه همچنین واکنش‌های مناسبی نشان دهند تا از آسیب‌های مردان اطراف‌شان جلوگیری کنند.

چرا باید کتاب زنان زیرک را بخوانیم

کتاب زنان زیرک یک راهنمای فوق‌العاده مفید و کاربردی برای زنانی است که در مسیر آغاز یک رابطه یا بهبود روابط عاشقانه‌شان قرار دارند. این کتاب ارزشمند با پرداختن به پرسش‌های کلیدی و ارائه راهکارهای عملی، آموزه‌های با ارزشی را منتقل می‌کند. اصلی‌ترین پیام این کتاب این است که مردان به زنانی علاقه دارند که قوی، مستقل، و پایبند به ارزشها و خواسته‌های خود هستند. با مطالعه این کتاب، شما خواهید آموخت چگونه خودتان را به عنوان یک زن زیرک بشناسید و به شیوه‌ای جاذبه‌ای و قدرتمند در روابط عاشقانه‌تان عمل کنید.

نویسنده‌ این کتاب به شما توصیه می‌کند که از مقایسه‌ خود با دیگران خودداری کنید و به اعتماد به نفس و ارزشهایتان پایبند باشید. اگر در رابطه عاشقانه‌تان احساس ناامنی می‌کنید یا به دنبال افزایش جذابیت در چشمان مرد مورد نظرتان هستید، این کتاب به شما دستورالعمل‌های گام به گام و ابزارهای قدرتمندی را ارائه می‌دهد تا روابطتان را تقویت و بهبود بخشید.

در بخشی از کتاب زنان زیرک می‌خوانیم

هر بار که زنی با زنی دیگر رقابت می کند، در حال تحقیر کردن خودش است. مرد باید احساس کند که شما با او بودن را انتخاب کرده اید، نه این که به بودن با او نیاز دارید. افراد واقعا قدرتمند، توضیح نمی دهند که چرا خواستار احترام هستند. آن ها فقط فردی را که به آن ها احترام نمی گذارد، وارد زندگی خود نمی کنند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب زنان زیرک

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهشری آرگو
مترجمسمیرا ساجدی
ناشرنشر دانژه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭Why men love bitches, c۲۰۰۲.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۴۶ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 45 مخاطب
آموزنده 🦉 (5)
پربار 🌳 (5)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
11 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
آموزنده 🦉

شاید از عنوان کتاب اینطور به نظر بیاد که بانوان عزیز باید کارهایی را انجام دهند که مردان را مجذوب خود کنند که شاید در ابتدای کتاب هم اینطور باشد اما وقتی مطالعه‌ی کتاب را ادامه میدهید، متوحه میشوید که آن چیزی که واقعا یک زن را زیرک میکند، گستاخی، ادعا، رفتارهای نابهنجار و غیرمعمول نیست بلکه شخصیت، وقار، استقلال فکری، خودباوری و احترام و مهربانی به موقع و به جای او است. یک بانوی زیرک میداند به چه اندازه، به چه فردی و در کجا مهربانی کند و متقابلا انتظار چنین رفتاری را دارد. در قسمت انتهایی کتاب متنی زیبا نوشته شده بود: یک زن زیرک، از اینکه ۳۰ یا ۴۰ ساله شود نمی‌ترسد. او هر سنی که داشته باشد احساس "بهترین بودن" دارد. او چه مجرد باشد چه متاهل یا بیوه، احساس خوبی در مورد خود دارد. و این یعنی یک بانوی زیرک، در هر شرایطی خود را میپذیرد، اجازه‌ی ورود هر فردی را به زندگی خود نمی‌دهد و آن‌قدر عزت نفس دارد که خود را با با استانداردهای خود تعریف میکند اما در عین حال مهربان و احترام‌گذار است.

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بنظر میرسه این کتاب به تنهایی نکات خیلی مهمیو به هر خانومی یاد آوری یا حتی یاددهنده گوشزد میکنه که میتونه تاثیرگزاری خیلی بالایی داشته باشه البته مشروط براینکه: -هوش لازم برای تطبیق این نکات بر زندگی شخصی خودتونو داشته باشید. -شهامت داشته باشید که نکاتشو اجرا کنید. -وابستگیتونو به مردان در سطح مناسب نگه دارید چون تا وقتی نقطه ضعف داشته باشید،عملا نمیتوانید سرخوش و اغواگرانه رفتار کنید.

5
پربار 🌳
آموزنده 🦉
گیرا 🧲

فقط می‌تونم بگم که خوندن این کتاب برای همه خانم‌ها واجبه، بسیار لذت بردم. این کتاب در مورد به دست آوردن مردها با تکنیک‌های عجیب و... نیست. بهتون یاد می‌ده چجوری در رابطه با آقایون ارزش و شخصیت خودتون رو حفظ کنید که به نظرم در این زمینه بهترین کتابی بود که ترجمه شده.

1

مطالعه نمونه خیلی مفید بود:) فقط سه صفحه جلد و مشخصات بود

5

منم اینو خوندم بنظرم همه خانوما میدونیم باید اینطوررفتار کنیم ولی یادمون میره باز برمیگردیم ب همون جلد پرحرفی خودمون ... مندوسه تا ترفندی کگفت رو اجرا کردم واقعا جواب دیدم

5

یکی از بهترین کتاب های بود که اخبرا خوندم به کسانی که به دنبال ارتقا شخصیت خودشون و داشتن یه رابطه موفق هستند پیشنهاد میکنم بارها بخونن ..

5

بهترین کتابی بود ک خوندم شدیدا احتیاج داشتم از حالت پادری دربیام ک این کتاب زندگیمو نجات داد‌.ب نظرم برایعر زنی ک ب زندگی خودش ب شخصیت خودش احترام میذاره واجبه خوندنش.ب خودتون لطف کنید و بخونید

5

سلام به دوستای کتاب خونم ،این کتاب خیلی عالی عااااااالی بود ،ای کاش زودتر بهم معرفی شده بود ،خوندنش رو به خواهرم و بعد به همه توصیه میکنم شدید

1

یکی از بهترین کتاب هایی که تا الان در مورد شناخت مردها خوندم .... واقعا مردا رو الان شناختم و چقدر دیر بود ولی بازم موثر بوددددددد مررررررررسی واقعا

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲

کناب بسیار خوبیه پیشنهاد‌میکنم مطالعه کنید ارزش چندبارخوندن رو داره به‌خصوص برای دختران ایران زمین که ارزش خودشون بدونن 🙌🏼👍🏻

نمایش 8 نقد دیگر
4.2
(63)
پربار 🌳 (5)
36,000
٪50
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنان زیرک
٪50
زنان زیرک
چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟
نشر دانژه
4.2
(63)
پربار 🌳 (5)
36,000
٪50
18,000
تومان