0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عاشقی یعنی جدایی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

نویسنده:
گای کارنو
درباره عاشقی یعنی جدایی

کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی نوشته گای کارنو، دربرگیرنده تدابیر و روش‌های سودمندی برای خوانندگان و شنوندگان به منظور بهبود و ترقی روابط عاطفی و زناشویی‌شان، و رسیدن به یک فرآیند تکامل فردی است. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب ارائه دیدگاهی گسترده‌تر و کامل‌تر درباره روابط و تعارضات افراد، و شناخت بهتر محیط اطراف و افراد در اطرافشان بوده است. او در این کتاب به بیان این مطلب می‌پردازد که چگونه با نگاهی عمیق‌تر به رابطه خود، می‌توان به درک بهتری از مسائل رسیده و به تدریج به زندگی مشترک مثمرثمر و شناخت دقیق‌تری از همسر آینده‌ خود دست یافت.

نویسنده در این اثر به طور جامع به موضوع عشق و جدایی پرداخته و به خوانندگان کمک می‌کند تا ارتباط خود را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهند، و نیز به نحوه کسب شناختی عمیق‌تر برای زندگی مشترک و تداوم رابطه با شریک آینده خود پرداخته است. کارنو همچنین به خوانندگان تبیین می‌کند که مفهوم عشق حد و مرز ندارد. در هنگام مواجهه با مشکلات در روابط، می‌توانیم از تجربیات گذشته خود آموخته و راه‌حل‌های آن را پیدا کنیم. همچنین، نحوه برخورد والدین با فرزندانشان تاثیر بزرگی بر روابط بزرگسالانه آن‌ها دارد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره گای کارنو

گای کارنو، متخصص تربیتی، سخنران و روانکاوی از مکتب یونگ، در سال ۱۹۵۱ در کبک کانادا به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی مردان از موسسه یونگ در زوریخ آلمان و یکی از بنیان‌گذاران حلقه یونگ در شهر مونترال بود. کارنو در سال ۱۹۸۹ کتاب "پدران غایب" را نوشت و منتشر کرد، این اثر در بیش از ۱۲ زبان جهان ترجمه و منتشر شد. او طی سال‌های فعالیت خود سخنرانی‌ها و کارگاه‌های متعددی در زمینه روانشناسی خانواده انجام داد. گای کارنو در سال ۲۰۱۷ و در سن ۶۶ سالگی از دنیا رفت.

از دیگر آثار گای کارنو به کتاب پدران غایب می‌توان اشاره کرد که در آن کارنو به این موضوع اشاره می‌کند که منظور از پدر غایب نه تنها از نظر فیزیکی و روحی بلکه از نظر عدم وجود رابطه‌ای دلچسب میان پدر و فرزند است. او این کتاب را در رابطه با افرادی نوشته که ارتباط خوب و خوشایندی را با پدر خپد تجربه نکرده‌اند و در عین حال خود می‌خواهند پدرانی خوب برای فرزندانشان باشند.

چرا باید کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی را بشنویم

این کتاب صوتی مناسب با افرادی است که قصد دارند به شناخت بهتری از خود و دیگران برسند و تجربه داشتن روابط پایدارتر بر مبنای صداقت و محبت را داشته باشند.

کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی با راهنمایی‌ها و راهکارهای موثر، به بهبود روابط عاطفی و زناشویی می‌پردازد. این کتاب تاکید دارد که با شناخت عمیق‌تر از خود و همسر آینده، می‌توان زندگی مشترک پایداری را بسازیم و از تجارب گذشته بهره‌برداری کنیم. همچنین، تأثیر والدین بر رشد فرزندان و تأثیر آن بر روابط بزرگسالانه نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. این کتاب به گسترش دیدگاه در مورد روابط و بهتر شناختن خود و دیگران کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی می‌شنویم

ما با جهان به صورت مداوم در ارتباط هستیم و جدایی در این ارتباط وجود ندارد. وجود ما به طور کامل با آن تنفس می‌کند و هر قسمت از وجودمان در این تار و پود جهانی تعبیر می‌شود. ما جزئی از طبیعت هستیم و به همان اصول اساسی متصلیم. از این جهت، با توجه به آگاهی‌مان، می‌توانیم از ارتباط عمیق با این واقعیت‌ها لذت ببریم. آگاهی‌ای که می‌تواند به عنوان ویژگی برجسته زندگی‌امان تلقی شود. چالش‌های عشق و ایجاد صمیمیت همواره در مسیر ما قرار دارند تا ما را به سوی شادی و پویایی این ارتباطات هدایت کنند. این چالش‌ها مستقل از اینکه دو نفر باشیم یا تعداد بیشتر، با اهمیت هستند. وقتی به آگاهی کامل از تمام جوانب واقعیت‌ها دست یابیم، خواهیم فهمید که در آفرینش آگاهانه، جذابیت‌های هیجان‌انگیز طبیعت را تجربه می‌کنیم. به جای اینکه طبق مراد خدایان یا شیاطین باشیم، انسان‌هایی خواهیم شد که مسئولیت تشکیل سرنوشت خود را بر عهده خواهیم گرفت.

 پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

اگر شما هم به خواندن کتاب های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب کار باید تشکیلاتی باشد نویسنده محمود زارعی

ü    کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی نویسنده دارن هاردی

ü    کتاب رک و راست نویسنده استیو هاروی


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
558.۲۶ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۲۸:۵۰
نویسندهگای کارنو
مترجمناهید سپهرپور
راوی بهرام سروری نژاد
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۵۸.۲۶ مگابایت
۱۳:۲۸:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبی بود ولی کاملا هویدا بود که این تعریف از عشق از سمت یه مرد پابه سن گذاشته هست که تن به ازدواج نداده یه مقدار بدبین میکنه مخاطب رو ولی به دور از حقیقت هم نیست مخصوصا اون قسمتایی که راجع به نقش پدر در زندگیه دختر و نقش مادر در زندگیه پسر میگه خیلی با حقیقت همخوانی داره و ریشه خیلی از مشکلات ما آدمهاست که تا آخر عمرمون به دوش میکشیم

5

خیلی عالیه هم قبل از ازدواج هم بعد از ازدواج باید خوند

5

حتما قبل از ازدواج خوانده شود...

4.5
(4)
72,000
٪30
50,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
عاشقی یعنی جدایی
عاشقی یعنی جدایی
اگر کسی را واقعا دوست دارید باید زودتر از او جدا شوید!

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عاشقی یعنی جدایی
٪30
عاشقی یعنی جدایی
گای کارنو
استودیو نوار
4.5
(4)
72,000
٪30
50,400
تومان