0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بخواهید تا اجابت شود
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب بخواهید تا اجابت شود

چگونه خواسته های خود را متجلی سازید
درباره بخواهید تا اجابت شود

کتاب «بخواهید تا اجابت شود»، یک کتاب پرفروش خودیاری است که توسط استر هیکس و جری هیکس نوشته شده است. این کتاب عمیقاً به مفهوم قانون جذب می‌پردازد و ابزا‌های عملی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا خواسته‌های خود را آشکار کنند. این کتاب که در سال 2004 منتشر شد، جوایز متعددی از جمله جایزه نقره‌ای ناتیلوس برای رشد شخصی در سال 2005 را به دست آورد و به بیش از 30 زبان ترجمه شده است.

این کتاب توسط ترجمه مهین خالصی در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ خود بخوانید.

معرفی استر هیکس و جری هیکس

 

استر هیکس (متولد 5 مارس 1948، در کوالویل، یوتا) و همسر فقیدش جری هیکس (متولد 22 ژوئیه 1927، در باتسویل، آرکانزاس، و در 18 نوامبر 2011 درگذشت) نویسندگان، معلمان و سخنرانان الهام بخش بودند. آنها در طول زندگی حرفه‌ای خود، جوایز مختلفی را به دست آورده‌اند و چندین کتاب در مورد قانون جذب نوشته‌اند از «سی روز تمرکز برای آشکارسازی رویا»، «بازی برنده‌ها: برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن» و «چگونه بخواهید؟ چگونه برسید؟». استر و جری هیکس،‌ با هم به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده‌اند تا قدرت تفکر و تجلی مثبت را درک کنند.

 

چرا باید کتاب‌ بخواهید تا اجابت شود را بخوانیم؟

 

بخواهید تا اجابت شود، برای هر کسی که به دنبال درک قانون جذب و به کار بردن آن در زندگی خود است، ضروری است. این کتاب راهنمایی‌های عملی و تمرین‌هایی را ارائه می‌دهد تا به خوانندگان کمک کند تا از قدرت درونی خود بهره ببرند و فراوانی، سلامتی و شادی را جذب کنند. با ارائه مثال‌های واقعی و فرآیندهای آسان برای پیگیری، کتاب بخواهید تا اجابت شود، به رشد معنوی، عاطفی و ذهنی خوانندگان کمک می‌کند.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید کتاب‌ بخواهید تا اجابت شود را بخوانید:

 

   ۱. بیاموزید که چگونه خواسته های خود را آشکار کنید: این کتاب، راهنمای گام به گام نحوه استفاده از قانون جذب برای تحقق خواسته‌های خود را ارائه می‌دهد. این به شما می‌آموزد که چگونه افکار و احساسات خود را با آنچه می‌خواهید، هماهنگ کنید، که می تواند به شما در تحقق اهداف و رویاهای خود، کمک کند.

  ۲.  ذهنیت خود را بهبود بخشید: کتاب‌ بخواهید تا اجابت شود، بر اهمیت داشتن ذهنیت مثبت تأکید می کند. به خوانندگان می‌آموزد که چگونه به‌جای آنچه که نمی خواهند، روی آنچه می‌خواهند، تمرکز کنند و چگونه نسبت به خواسته‌های خود احساس خوبی داشته باشند. با پیروی از آموزه های کتاب، می‌توانید بیاموزید که چگونه ذهنیت خود را تغییر دهید و رفاه کلی خود را بهبود بخشید.

 

بخشی از کتاب بخواهید تا اجابت شود

 

احساسات شما، نشانگر همسویی شما با منبع درون شما هستند. وقتی احساس خوبی دارید، با منبع خود همسو هستید و در فرآیند جذب، آنچه می‌خواهید، هستید. وقتی احساس بدی دارید، از همسویی خارج شده‌اید و در حال جذب چیزی هستید که نمی خواهید. احساسات شما، سیستم هدایت شما هستند و به شما می‌گویند که آیا به سمت آنچه می خواهید حرکت می کنید یا از آن دور می شوید.

کلید استفاده از احساسات خود به عنوان یک سیستم راهنمایی، توجه به احساس خود و تلاش آگاهانه برای تغییر افکار و احساسات خود به سمت آنچه می‌خواهید است. وقتی متوجه شدید که احساسات منفی دارید، دست از کار بکشید و از خود بپرسید که چه افکاری باعث ایجاد این احساسات می‌شوند. سپس، برای انتخاب افکاری که احساس بهتری دارند و شما را به خواسته‌هایتان نزدیک‌تر می‌کنند، تلاش کنید.

 

پیشنھاد‌ھایی برای دوستداران کتاب بخواهید تا اجابت شود

 

اگر از کتاب «بخواهید تا اجابت شود» لذت می‌برید و به دنبال کتاب‌های مشابه در زمینه رشد شخصی و خودسازی هستید، در اینجا چند توصیه وجود دارد:

 

۱. «نیروی حال» نوشته اکهارت توله: این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه در لحظه حال زندگی کنند و خود را از افکار و احساسات منفی رها کنند.

۲. «راز» اثر روندا برن: مانند کتاب بخواهید تا اجابت شود، «راز» به خوانندگان درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن برای رسیدن به خواسته‌هایشان آموزش می‌دهد.

۳. «بیندیشید و ثروتمند شوید» نوشته ناپلئون هیل: این کتاب کلاسیک به خوانندگان درباره قدرت تفکر مثبت و چگونگی دستیابی به موفقیت و فراوانی می‌آموزد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهاستر هیکس
نویسنده دومجری هیکس
مترجممهین خالصی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ask and it is given : learning to manifest your desires,۲۰۰۴‭.‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۴ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بخواهید تا اجابت شود
٪30
بخواهید تا اجابت شود
چگونه خواسته های خود را متجلی سازید
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان