0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آخرین نشان مردی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آخرین نشان مردی

نویسنده:
مهرداد صدقی
ناشر:
سماوا
درباره آخرین نشان مردی
بخشی از کتاب: همه چیز از همان ماجرای چند روز پیش شروع شد. دختر خانمی که ما اصلا نجاتش ندادیم اما دوست داشت ما را قهرمان بداند، اسمش آتنا بود و از مامان شماره گرفته بود. دو روز پیش مادر آتنا تماس گرفت و از مامان تشکر کرد. مامان هم مدام لابه لای حرف‌هایش چشمکی به من می‌زد و می‌گفت: راستش ما که کاری نکردیم همه‌ش کار حامد جان بود که اتفاقا الان داره پایان نامه‌شو می‌نویسه. مامان گوشی را که قطع کرد لبخند زد و گفت: حامد، باور کن ازت خیلی خوششون اومده. من که در این شرایط بیشتر می‌پسندم که استاد راهنماها و داورهای دفاع از پایان نامه از من خوششان بیاید تا بدون ایراد گرفتن‌ها اجازه بدهند دفاع کنم، ترجیح می‌دهم چیزی نگویم. از همان لحظه بابا و مامان به طور مستقیم می خواهند به من پیام بدهند. مثلا بابا موقع نماز بعضی جاهای قنوت را عمدا با صدای بلندی می‌گوید: «ربنا آتنا فی الدنیا حسنه …»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
314.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۱۶:۱۹
نویسندهمهرداد صدقی
راویمیرطاهر مظلومی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۴.۸۶ مگابایت
۰۵:۱۶:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 50 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
12 ٪
41 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب معمولی بود.حقیقتا اتفاق خاصی نمیوفتاد و فقط یه خط داستانی تکراری از زندگی یه خانواده رو تکرار میکرد.و یه جاهایی هم کمی دور از منطق و دلیل..نسبت با مجموعه کتاب ابنباتها بنظرم این کتاب اصلا قابل قیاس با داستانهای جذاب و گیرای اونها نیست.من فقط گوش دادم که تمومش کرده باشم و خیلی جاها واسم خسته کننده بود..

2

خیلی متوسط و معمولی بود. مایه طنزش خیلی کم بود. دوستان اگه میخوان یه دل سیر بخندن کتاب صوتی ماشاالله‌خان در بارگاه هارون‌الرشید رو بهشون پیشنهاد می کنم.

5

کتابی با درون مایه طنز که یک محیط خانوادگی رو به تصویر می کشه، داستانی شیرین با شخصیت های بامزه که باعث میشه با مطالعه کتاب لبخند بر لب خواننده بیاد و حس خوبی تا پایان اون رو همراهی کنه.

3

برای پر کردن اوقات فراغت بد نیست ، قصه ی شیرین و باحالی داره ولی خب اصلا آموزنده نیست برای پشت ماشین یا توی سفر خوبه چون لازم نیست بهش فکر کرد فقط برای همون لحظه است که لبخند کوچیکی بزنید

1

سلام صدا و گویش آقای مظلومی عالی هست آبنباتهای اقای صدقی و غریضه وصلیشون بسیار جذاب بودن ولی متاسفانه من از خرید این کتاب پشیمون شدم راستش خیلی بی نمک بود جذبم نکرد

4

بسیار از صدای آقای مظلومی لذت بردم و مثل همیشه داستان عالی فقط پخش موسیقی با صدای بلند واقعا افتضاحه چون ممکنه زمان خواب بخواید گوش بدید که واقعا ازار دهنده است ...

3

تنها نکته مثبت این کتاب خوانش آقای مظلومی است که شیوا و روان میخونن.داستان خیلی تخیلی و خلاف واقعیته مثل سریال های آبکی تلویزیون از آقای صدقی انتظار بیشتری می رفت.

4

کتاب خوبیه..همچنین به مرور داستان جذاب تر میشه.ضمنا&#۳۴; اجرای بی نظیر جناب مظلومی یکی از نقاط قوت کتاب است.مع الاسف در خصوص معرفی خالق اثر بسیار امساک به خرج رفته .

1

طنز سطح پایین، غیر واقعی و بدون محتوا. آقای مظلومی صدا و گویندگی شما برای این کتاب زیادی خوب بود. کاش کتاب های ارزشمندتری رو بخونید.

5

طنز بسیار بسیار عالی اجرای گوینده عالی همه ی اعضای خانواده با هم می توانند با هم گوش بدهند ولذت ببرند. حتما به همه توصیه می کنم.

نمایش 31 نقد دیگر
4
(50)
اجرای روان 🎙️ (1)
52,000
٪30
36,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آخرین نشانِ مَردی
آخرین نشانِ مَردی
مهرداد صدقی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آخرین نشان مردی
٪30
آخرین نشان مردی
مهرداد صدقی
سماوا
4
(50)
اجرای روان 🎙️ (1)
52,000
٪30
36,400
تومان