0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خشم و عصبانیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خشم و عصبانیت

درباره خشم و عصبانیت

خشم یا عصبانیت یک وضعیت روانی است که وجود آن می‌تواند بسیار تخریب‌گر باشد و سلامت روح و جسم افراد را تحت تأثیر قرار دهد. استرس، مسائل و مشکلات مالی و بسیاری موارد دیگر ازجمله دلایل به وجود آمدن خشم یا عصبانیت هستند که روزانه تعداد زیادی از افراد با آن‌ها درگیر هستند. کنترل و جلوگیری از بروز این حالت روانی بسیار سخت است و نیازمند مهارت‌های اصولی است تا افراد بتوانند بدون آن با سلامت روحی و جسمی زندگی‌شان را ادامه دهند. «فرهنگ هلاکویی»، چهره‌ی آشنای اصول موفقیت و تربیتی در راستای این موضوع سخنرانی «خشم و عصبانیت» را منتشر کرده است که نسخه‌ی صوتی آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

درباره‌ی کتاب صوتی خشم و عصبانیت اثر فرهنگ هلاکویی

کتاب صوتی «خشم و عصبانیت» اثر «فرهنگ هلاکویی» شامل شانزده بخش است که درباره‌ی نکات مهم و کلیدی خشم و عصبانیت، انواع و روش‌های درمان آن صحبت می‌کند. خشم یک رفتار و حالت طبیعی است که در مواقع عصبانیت و استرس‌زا ایجاد می‌شود و حداقل چندین بار انسان در زندگی‌اش با آن روبه‌رو شده است. کودکان هم از همان سن کم این موضوع را تجربه می‌کنند و در برابر بایدها و نبایدهای خانواده‌شان عصبانی می‌شوند و از سر خشم ممکن است فریاد بزنند یا گریه کنند. مسئله مهم پیدا کردن یک رویکرد اصولی برای شناسایی این زمان‌ها و کنترل عصبانیت است زیرا ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری را برای افراد ایجاد کند. بسیاری از جرایم به هنگام خشم و عصبانیت رخ داده است.

کتاب صوتی «خشم و عصبانیت» اثر «فرهنگ هلاکویی» درباره‌ی کنترل خشم راهکارهای عملی و ساده‌ای ارائه می‌دهد تا همه‌ی افراد بتوانند در سلامت کافی مسیر زندگی‌شان را ادامه بدهند. در این اثر درباره‌ی ویژگی‌های فرد عصبی صحبت شده و راه‌های مؤثر برای کنترل خشم و عصبانیت ارائه شده است. مقابله باخشم احتیاج به چندین تغییر در روش زندگی دارد، بهتر است افکار منفی را دور بریزید، از محیط‌های استرس‌زا دور شوید، برای انجام‌ کارهای روزانه‌تان برنامه‌ریزی کنید، مسائل مالی‌تان را کنترل کنید و زمان مفیدی را با افرادی که دوست دارید بگذرانید.

فایل‌های کتاب صوتی «خشم و عصبانیت» اثر «فرهنگ هلاکویی» میانگین حدود پانزده دقیقه هستند و افراد می‌توانند در هنگام کار، ورزش، رانندگی و ... به آن‌ها گوش دهند و رفتارهای نادرست را اصلاح کنند.

درباره فرهنگ هلاکویی

«فرهنگ هلاکوئی نایینی» روان‌شناس و روان‌درمانگر معروف ایرانی در شهریور سال 1323 در شیراز به دنیا آمد. او در جوانی تحصیل در رشته‌های روان‌شناسی و اقتصاد دانشگاه تهران را آغاز کرد و پس از آن برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه یوتا رفت و به مشاوره و برگزاری سمینار در حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مشغول شد. او سال‌ها درزمینه‌ی مشاوره‌‌ی ازدواج، خانواده و کودکان فعالیت کرده و سخنرانی و سمینارهای زیادی در این حوزه منتشر کرده است. او در آمریکا به‌عنوان سرپرست کلینیک بورلی هیلز در کالیفرنیای مدتی را فعالیت کرد و تا امروز بیش از دو هزار برنامه‌ی رادیویی «رازها و نیازها» را اجرا کرده است. او از طریق این برنامه با افراد در ارتباط است و به سؤال‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد. نسخه‌ی صوتی این برنامه‌ها منتشر می‌شوند تا افراد دیگر نیز از آن‌ها بهره ببرند.

 «فرهنگ هلاکوئی» به‌عنوان زوج درمانگر و مشاور ازدواج هم فعالیت می‌کند و راهکار برای بهبود روابط به افراد ارائه می‌دهد. او همچنین چندین اثر در ارتباط باتربیت و راهنمایی کودکان هم منتشر کرده است که عبارت‌اند از «تریپت فرزندان از سه تا هفت‌سالگی»، «تربیت فرزندان از هفت‌تا سیزده‌سالگی» و «تربیت فرزندان از سیزده‌تا نوزده‌سالگی». آثار این مشاور پرکار به‌صورت صوتی و تصویری منتشر می‌شوند و انتشارات «ما و شما» آن‌ها را در ایران منتشر می‌کند. «خوشبختی»، «شخصیت ناسالم»، «علم و شبه علم»، «استرس یا فشار روانی اجتماعی» «ترس و اضطراب و وحشت»، «تهی و پوچ دیدن دنیا»، «هدف و تلاش»، «اهداف مهم در زندگی» و «معنی و هدف زندگی» برخی از آن‌ها هستند.

چرا باید کتاب صوتی خشم و عصبانیت را شنید؟

کمتر کسی را می‌توان در دنیای شلوغ امروز پیدا کرد که روزانه خشمگین نشود. همه‌ی افراد در برخورد با همکار، رئیس و حتی دوست و خانواده ممکن است عصبانی شوند و از خوشان رفتارهای جبران‌ناپذیری را بروز دهند. «دکتر هلاکویی» در سمینار «خشم و عصبانیت»، مسائل مهمی در ارتباط با کنترل و کاهش خشم ارائه می‌دهد و به‌سلامت روحی افراد کمک می‌کند. صحبت‌های دکتر هلاکویی در این سخنرانی براساس سال‌ها تجربه‌اش در حوزه‌ی موفقیت است به همین دلیل گوش دادن این اثر می‌تواند مشکل‌گشا باشد. او براساس شواهد علمی این سمینار را برای افرادی که می‌خواهند از خشم و عصبانیت رها شوند تهیه کرده است.

برای مطالعه‌ و گوش دادن به دیگر کتاب‌های دکتر «فرهنگ هلاکویی» درزمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به سایت و اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
177.۸۵ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۹:۰۰
نویسندهفرهنگ هلاکویی
راویفرهنگ هلاکویی
ناشرانتشارات ما و شما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۷.۸۵ مگابایت
۰۴:۱۹:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 126 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
49 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
10 ٪
71 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

به شخصه دکتر هلاکویی رو بسیار دوست دارم و معتقدم انسان پخته و باسوادی هستن. اما لحن ایشون گاها بسیار عصبی و پر از خشونت هست. و ضمنا خوب به موضوع نپرداختند و وقت زیادی رو صرف شناسایی افراد عصبی کردند. و ویژگی هایی که میگن افراد عصبی دارند، افراد غیرعصبی هم دارند. انتظار محتوای مفیدتری از ایشون میرفت.

4

توضیحات خوبی داشت برای شناخت عوامل خشم و عصبانیت ولی به نظر من توضیحات کافی در جهت آرام کردن فرد عصبانی نداشت، هرچند که کلید اصلی رو در دست مخاطب گذاشتند آقای دکتر اما ادامه راه و تلاش برای رفع این خشم و عصبانیت با خود مخاطب هست. در کل سخنان مفیدی بود و متشکرم

5

به طور خلاصه میشه گفت خشونت یه توهم هست که اگر واژه انتظار رو از زندگی حذف کنیم دیگر وجود نخواهد داشت.

2

به نظرمن جالب نبودداره خشم راتوضیح میده خشم که خشمه باید کنترل خشموبگه اصلاجالب نبود آدم نظرهارامیخونه که بدونه کتابوبخره یانه کاش فقط کسایی که کتابومیخرن اجازه ثبت نظروداشته باشن نه بقیه الکی برای امتیازبیان بزنن عالیه عالی نیست

4

متاسفانه به شیوه مدیریت خشم و برخورد با آدم های خشمگین خیلی نپرداخته و اساسا بنظر میرسه بخش های پایانی در این فایل صوتی وجود نداره. مثل قصه ی ناتمام شده.

5

۹ ساعت زمان گذاشتم به اندازه ۹۰ سال استفاده کردم یک دنیا سپاس از جناب آقای دکتر هولاکویی با این صدای دلنشین و توضیح زیبای روانشناختی خشم .واقعا هر فردی باید این سی دی رو با دقت گوش بده

5
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

این صحبت ها به قدری پرباره که هر بخش از اون میتونه شما رو به فکر فرو ببره. از اون کتاب صوتی هاییه که مجبور میشید همش بزنید عقب چون غرق میشید داخلش! مطمئنا این صحبت ها رو باید بارها گوش داد

4

دکتر هلاکویی حرفهاش تند و تیز اما سازنده است. من راجع بهشون فکر میکنم و سعی میکنم در زندگیم بکار بگیرمشون

3

در مجموع خوبه. ولی نتیجه گیری و راهکاری نیز جهت کنترل خشم باید بیان می شد که روشن و مبسوط توضیح داده نشده. ولی راجع به علل و عوامل خشم صحبت کرده که به نظر شنیدنش خالی از لطف نیست.

4

فایل‌های اصلی انتشارات ما و شما ۷ ساعته. چرا این فایل‌ها فقط ۴ ساعته و ۱۶ بخش؟؟؟؟؟

نمایش 61 نقد دیگر
3.9
(127)
آموزنده 🦉 (1)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خشم و عصبانیت
خشم و عصبانیت
فرهنگ هلاکویی
انتشارات ما و شما
3.9
(127)
آموزنده 🦉 (1)
40,000
تومان