0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنی میان ما

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنی میان ما

ناشر:
مجید
درباره زنی میان ما
به‌ هنگام خواندن این کتاب چه‌بسا فرضیه‌های بسیاری برای‌تان پدید آید. شاید تصور کنید کتاب دربارۀ زنی حسود است که مدام در اندیشۀ زنی است که زندگی‌اش را از او گرفته. ممکن است خیال کنید درمورد زنی است که قصد دارد راهی بیابد تا وارد زندگی همسر پیشین خود شود که بسیار دوستش می‌داشته. ممکن است او را تنها، بیماری روانی و الکلی بدانید که در پی آزار دیگران است؛ شاید بپندارید او زنی بدطینت بوده و شوهرش از دستش نجات یافته است. شاید گاهی با او همدردی کنید و گاه از او روبرگردانید. ممکن است گمان کنید که به‌خوبی انگیزه‌ها، تاریخچه و ساختار رابطه‌های داستان را می‌دانید و درنهایت، ممکن است به هیچ‌چیز گمان نبرید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهگرئیر هندریکس
نویسنده دومسارا پکانن
مترجممینا بیگی
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Wife Between us
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 100 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
9 ٪
60 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من دوست داشتم این کتاب رو. خیلی حس همدردی رو در من برانگیخت طوری که باهاش مثل یک داستان واقعی برخورد کردم و وقتی تموم شد هنوز سوالات و نقاط ابهامی تو ذهنم بود که میخواستم از نویسنده بپرسم. فک کنم نیمه دوم کتاب رو قبل خواب شروع کردم و وقتی کتاب تموم شد، به خودم اومدم و اتاق روشن شده بود. سوالاتی که داستان رو لو میدهند در ادامه! .. . . . . . خیلی دوست داشتم بیشتر در مورد مایورین صحبت میشد! اونجا که حلقه نامزدی ریچ و ونسا رو میندازه تو انگشتش! اینکه چرا میخواسته برنامه عکاسی عروسیشون رو کنسل کنه؟ فکر میکرده ونسا مناسب برادرش نیست یا از مشکلات روانی برادرش مطلع بوده یا اون اصلا کسی بود که کمک کرده بود ریچ چنین آدمی بشه. و کیت چه‌طور تونست همسرش رو ترک کنه درحالیکه این آدم راه فرار نمیده؟! و در نهایت He was too good to be true!

4

کند پیش میره. قسمتهای زاید و حرفهای تکراری زیادی هم داره. من بیشتر از یک هفته طول کشید تا خوندمش و این یعنی اونقدری که تو معرفی اومده جذاب نیست! و داستان همون انتقام زنانه ست از یه شوهر بده که تو مقدمه و معرفی گفته شده نیست! با احترام به همه ی سلیقه ها من ازش خوشم نیومد و عمیقا احساس میکنم میتونستم تو این یک هفته و چند روز دو تا کتاب بهتر بخونم.

3

تا نیمه(یا بیشتر) داستانی سطحی و خسته کننده به نظر می رسید,اما کم کم تبدیل به رمانی معمایی و پرکشش شد و لایه های رمزآلود یکی یکی فاش شدند و بر جذابیت کتاب افزوده شد. اما در نهایت و بصورت کلی,کتاب مفاهیم عمیق و بلند آنچنانی نداشت که بتوان توصیه به خواندن کرد. بعلاوه که ابهامات و باگ های مهمی داشت و بنظرم معمای اصلی که بنظر می رسید رازش پشت یکی ازشخصیت های کمتر پرداخته شده بود,هیچ گاه بازگو نشد. ترجمه عالی

1

نزدیک به یک ماه میشه که دارم میخونمش ، ولی به نظرم اصلا کشش نداره ، یا شاید به نظر خیلی کش داده شده . بیشتر از نیمه کتاب رفتم ولی هنوز داره معرفی میکنه لایه های مختلف شخصیت ها رو ... نمیدونم خیلی تعریف شده از کتاب ولی سلیقه من نیست . کتابی که به زور بخونی تا تموم بشه

4

جالب بود .نویسنده خیلی خوب خواننده رو با خودش همراه میکنه.درست زمانی که احساس میکنی داستان خسته کننده شده یه برگ برنده رو میکنه که دوباره خواننده رو جذب میکنه.

5

کتاب از قول زنى گفته شده که تصمیم میگیره بعد از سالها زندگى خودش رو آزاد کنه ، مشکل شوهرش ریشه در مشکلات روانى دوران کودکى هست، داستان جالب و متفاوتى داره که در رمان هاى دیگه نخونده بودم و تکرارى نیست?

4

از دیدگاه زنی که همسرش به او خیانت میکند ، مردی ایده آل گرا با خصوصیات اخلاقی خاصی که از دور جذاب است. قلم نویسنده به قدری شیرین و روان بود که خیلی راحت میشه زبونش رو فهمید .

4

سلام . بسیار زیبا . این کتاب شمارو به دنبال خودش میکشونه .زنی که همسرش اورا به خاطر زن دیگری رها میکنه .ببینید بازیهای این زن را . توضیح زیاد نمیدم .تا خودتان بخونید.با تشکر از فیدیبو.

1

نویسنده ها پیچش خوبی رو خلق کردن ولی انگیزه شخصیت اصلی خیلی مسخره و پیش پا افتاده بود! یجوری رفتار میکرد و نقشه میکشید انگار شوهرش یه جانی بالفطره است! کتابی نیست که به کسی پیشنهاد کنم. ترجمه خوب بود.

4

سلام دوستان اگر میخواهد از یک کتاب مهیج و راز آلود لذت ببرید و پس از پایان کتاب هم هنوز بهش فکر کنید بهتون توصیه میکنم در ضمن این کتاب از بعد روانشناسی هم بسیار حرف دارد...

نمایش 50 نقد دیگر
3.8
(102)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
زنی میان ما
زنی میان ما
گرئیر هندریکس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنی میان ما
زنی میان ما
گرئیر هندریکس
مجید
3.8
(102)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
39,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر