0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ظرف‌های وجودتان را پر کنید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

دانش روح‌افزا، شگفت، خرد عملی
درباره ظرف‌های وجودتان را پر کنید

جاناتان فیلدز در کتاب “ظرف‎های وجودتان را پر کنید”، راهی عملی برای این مسئله به ما نشان ‎می‎دهد. او می‎گوید برای رسیدن به شادی و خوشبختی، باید ظرف‎های وجودمان را پر کنیم. فیلدز سه ظرف را در این ارتباط معرفی می‎کند. ظرف انرژی حیاتی، ظرف ارتباطات، و ظرف مشارکت در جهان. او در قالب سی تمرین روزانه به ما یاد می‎دهد که چطور این ظرف‎های وجودمان را سرشار کنیم و به شادی و بهروزی برسیم؛ هر روز یک تمرین برای پر کردن یکی از ظرف‎های سه-گانه.

هر تمرین با روایتی ساده از زندگی شروع می‎شود، روایتی که با زندگی بسیاری از ماها همخوانی دارد و در دل این روایت، ما بخشی فراموش شده و حیاتی از زندگیمان را به یاد می آوریم.

در هـر فصـل، ۱۰ بخـش کوتـاه و شـیرین داریـد که فعالیـت‌هــای روزانـه و درواقــع تمـرین‌هــای شماســت. هـر کــدام از ایـن بخــش‌هــای جزئی، صرفًا به یک ایده یا موضوع می‌پردازد؛ موضوعی کـه یکـی از عوامـل پرکننده‌ی ظرف مدنظر است و سپس، آزمایش و تمرین روزانـه ارائه مـی‌شـود. برخـی از این تمرین‌ها فعالیت‌های یکباره هستند یا شامل گزینه‌هایی است کـه باید به آن‌ها فکر کنید. بقیه‌ی تمرین‌ها شامل نکته‌هایی است که باید آن‌ها را شـروع کنید و بعد به‌صورت تدریجی در آن‌ها دقیق شوید.

ظرف‎های زندگی خوب چارچوبی ساده و محسوس را در اختیار شما قرار می‎دهد. این چارچوب، شهودی و مستقیم است و به‌آسانی به خاطر سپرده می‎شود. احتمالاً بعد از آشنایی با این ابزار و کار با آن‌ها، به جایی برسید که در مقاطع مختلف از خود بپرسید: در حال حاضر کدام ظرف به پر کردن نیاز دارد؟ این عالی است. همین سؤال ساده به شما قدرت زیادی می‎بخشد و به‌صورت آنی مشخص می‎کند که انرژی‌تان را باید کجا خالی کنید تا بهترین لحظات، بهترین روز و به‌تدریج بهترین زندگی را برای خود بسازید.

با این‌حال، می‎خواهم تا حد ممکن این چارچوب را ساده‌تر کنم که نه‌تنها آن را به‌خوبی یاد بگیرید، بلکه آن چیزی را که فراگرفته‌اید در عمل پیاده کنید و فوراً کار خود را شروع کنید. در این فصل، مراحل آماده‌سازی برای استفاده از ظرف‎های زندگی خوب ارائه می‎شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
284 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۸:۰۰
نویسندهجاناتان فیلدز
مترجمحسین حسینی مهر
ناشرانتشارات نقش و نگار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
how to live a good life
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۴۹ کیلوبایت
۲۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ظرف‌های وجودتان را پر کنید
٪50
ظرف‌های وجودتان را پر کنید
دانش روح‌افزا، شگفت، خرد عملی
انتشارات نقش و نگار
0
(بدون نظر)
45,000
٪50
22,500
تومان