0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آنان که توفان درو می‌ کنند

معرفی، خرید و دانلود کتاب آنان که توفان درو می‌ کنند

چگونه غرب سوریه را به‌سوی هرج‌ومرج کشاند

درباره آنان که توفان درو می‌ کنند

«میشائیل لودرز در کتاب بسیار پرفروش «کسی که باد می‌کارد» نتایج نابودکنندۀ دخالت‌های نظامی غرب در شرق را تشریح کرد. کتاب جدید او زیربنای جنگ در سوریه را روشن می‌کند. لودرز بخش ناشناختۀ داستان را تعریف می‌کند که سیاست و وسایل ارتباط جمعی کمتر به آن علاقه دارند؛ بخشی که همه‌چیز را در شعاع دیگری درخشان می‌سازد.»

این نوشتۀ پشت جلد کتاب آنان که «توفان درو می‌کنند: غرب چگونه سوریه را به‌ هرج‌و‌مرج کشاند» به زبان آلمانی است. لودرز، به‌عنوان نویسنده و شرق¬شناس، مدت‌‌ها در هفته‌نامۀ آلمانی‌زبان دی‌تسایت در هامبورگ مشغول به کار بوده است. او که کشورهای خاور نزدیک و خاورمیانه را از نزدیک می‌شناسد و پس از مرگ پتر شول-لاتور، ریاست «انجمن آلمانی-عربی» را به‌عهده گرفته، بار‌ها به‌عنوان متخصص جهان اسلام در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی شرکت کرده است. از این نویسندۀ کتاب‌های متعددی در باب مطالعات خاورمیانه و نیز رمانِ هرگز چیزی نگو چاپ شده است.

از آثار لودرز تاکنون کتاب‌های «کسی که باد می‌کارد» و «آنان که توفان درو می‌کنند» دربارۀ بحران سوریه و نیز «آرماگدون در مشرق‌زمین: چگونه پیوندهای سعودی ایران را هدف گرفت»، با همین قلم، به فارسی ترجمه شده است. مترجم کتاب، مرجانه فشاهی، زادۀ ۱۳۳۲ در تهران، تحصیلات خود را در رشتۀ علوم سیاسی و اجتماعی از دانشگاه تهران و سپس دانشگاه گوتینگن در آلمان دنبال کرده و به کار ترجمه مشغول است. از خانم فشاهی، علاوه بر کتاب‌های گفته‌شده، کتاب «گاندی»، نوشتۀ سوسمیتا آرپ، در نشر مکتوب به چاپ دوم رسیده است و دیگر کتاب‌ها در نشر افکار منتشر خواهد شد.

از مجموعۀ «مطالعات خاورمیانه» در نشر افکار، همچنین به‌تازگی کتاب ناتوی جهانی و شکست فاجعه‌بار در لیبی از هوراس کمپبِل با ترجمۀ علیرضا جباری‌ ‌(آذرنگ) منتشر شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهمیشائیل لودرز
مترجممرجانه فشاهی
ناشرنشر افکار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Die den Sturm ernten : wie der Westen Syrien ins Chaos stur̈zte
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
150,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ کیلوبایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
41,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آنان که توفان درو می‌ کنند
آنان که توفان درو می‌ کنند
چگونه غرب سوریه را به‌سوی هرج‌ومرج کشاند
نشر افکار
0
(بدون نظر)
41,000
تومان