0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی جلد 6
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی جلد 6

مجموعه سخنرانی‌ ها و مقالات کامل همایش ملی اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی (۲۶ - ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱)
نویسنده:
رضا مهدی
درباره اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی جلد 6

گزارش روند علمی - اجرایی همایش / رضا مهدی، دبیر علمی

بسم‌‌الله الرحمن الرحیم. سلام عرض می‌‌کنم خدمت حضّار گرامی و مشارکت‌‌کنندگان عزیز به‌‌ویژه رئیس محترم مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، جناب آقای دکتر غلامی، معاون محترم پژوهشی و آموزشی مؤسسه، جناب آقای دکتر ماحوزی و اعضای محترم کمیتۀ علمی و اجرایی همایش و همۀ همکاران خوبی که در این همایش ملّی افتخار مشارکت دادند و امروز نیز در آن شَرَف حضور دارند و امیدوارم که اوقات خوبی داشته باشید و استفاده و بهرۀ خوبی از این همایش ملّی ببرید. زیاد قصد اطاله ندارم و فقط می‌‌خواستم مختصری راجع به کلّیت همایش و درواقع منشأ شروع کار، خدمت دوستان و همکاران عرایضی داشته باشم.

این همایش در دی‌‌ماه ۱۴۰۰ طبق مصوبۀ شورای مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با عنوان «اخلاق آموزش‌‌وپژوهش سایبری» به دبیری علمی همکار خوبمان جناب آقای دکتر محمدرضا کلاهی، طراحی و برنامه‌‌ریزی شده است. نهایتاً به‌‌دلایل مشغلۀ کاری و فشردگی برنامه‌‌های آقای دکتر کلاهی، از اسفند ۱۴۰۰ دبیری علمی این همایش به اینجانب واگذار گردید. متأسفانه امروز نیز آقای دکتر کلاهی به‌‌دلیل کسالت ناشی از ویروس آنفولانزا در این جلسه حضور ندارند. درواقع بنا بود ایشان هم به‌‌عنوان دبیر پنل اخلاق آموزش حضور داشته باشند که از حضور ایشان محروم هستیم.

بعد از اینکه مسئولیت این همایش به اینجانب واگذار شد، کمیتۀ علمی همایش را تکمیل کردیم. ۱۶نفر از صاحب‌‌نظران حوزه‌‌های آموزش عالی، اخلاق و فضای مجازی در کمیتۀ علمی همایش گردهم‌‌آمدند. در ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ نخستین جلسۀ رسمی کمیتۀ علمی برگزار شد که همۀ اعضا در این نشست به دو ‌‌صورت مجازی و حضوری مشارکت داشتند. در این نشست، عنوان دقیق همایش انتخاب شد: همایش ملّی اخلاق آموزش‌‌وپژوهش در فضای مجازی. علاوه بر عنوان همایش، در این جلسه اهداف، محورهای اصلی و برنامۀ زمان‌‌بندی همایش نیز استخراج و مشخص شد. در جلسۀ کمیتۀ علمی، هدف کانونی همایش، همفکری و هم‌‌آفرینی دربارۀ مبانی و رویکردها، کاربردها، مسائل، چالش‌‌ها، تجربه‌‌ها و سیاست‌‌ها در حوزۀ اخلاق آموزش و پژوهش در فضای دیجیتال به‌‌اضافۀ خلق و ترویج دانش نظری و عملی در زمینۀ اخلاق آموزش و پژوهش مجازی با مشارکت اندیشمندان و صاحب‌‌نظران تصویب شد. همچنین هفت محور اصلی همایش از سوی کمیتۀ علمی مشخص گردید: مبانی، رویکردها، مسائل، چالش‌‌ها، تجربه و سیاست‌‌ها در اخلاق آموزش و پژوهش مجازی، اخلاق آموزش در فضای مجازی و بسترهای الکترونیکی، آموزش حرفه‌‌ای و مهندسی و پزشکی، دروس عملی و کارگاهی و میدانی، اخلاق پژوهش در فضای مجازی، اخلاق داده‌‌ها و ابزارها و بسترهای الکترونیکی، شکاف دیجیتال و نابرابری‌‌ها، شبیه‌‌سازها و پشتیبان‌‌ها، مناسبات اجتماعی و اخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌‌های اجتماعی. علاوه‌‌براین هفت محور اصلی، چندمحور فرعی نیز موردبررسی قرار گرفت که برای سادگی کار و جلوگیری از شلوغی پوستر حذف شده‌‌اند.

-متن از کتاب-

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
276 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۲:۰۰
نویسندهرضا مهدی
ناشرپژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
138,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۷ کیلوبایت
۲۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی جلد 6
٪50
اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی جلد 6
مجموعه سخنرانی‌ ها و مقالات کامل همایش ملی اخلاق آموزش و پژوهش در فضای مجازی (۲۶ - ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱)
پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
0
(بدون نظر)
35,000
٪50
17,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر