0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فروش موفق بیمه عمر

معرفی، خرید و دانلود کتاب فروش موفق بیمه عمر

همه چیز در مورد بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)
نویسنده:
ناصر امینی
درباره فروش موفق بیمه عمر

در جهان امروز که رشد وتوسعه اقتصادی هر کشوری جایگاه بین المللی آن را رقم می‌زند، کشور‌ها برای آنکه بتوانند در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند، در صدد بر می‌آیند تا شاخص‌های توسعه یافتگی خود را بهبود بخشند و از این طریق باقرارگیری در چرخه بهبود وضعیت اقتصادی و بالطبع افزایش نقش موثر خود، موجب تقویت اقتصاد و تأثیرگذار در صحنه جهانی شوند.

صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی از سویی به عنوان یکی از عمده‌ترین نهاد‌های اقتصادی مطرح بوده و از دیگرسو فعالیت دیگر نهاد‌ها را پشتیبانی می‌کند.

به عبارتی صنعت بیمه با گرد‌آوری حق بیمه‌های دریافتی(premium) در توسعه اقتصادی دارای نقش است و از طرف دیگر با ایجاد امنیت و اطمینان برای فعالیت‌های خدماتی، تولیدی و... در جامعه، روند سازندگی، پیشرفت و ترقی را تسهیل می‌کند.

در این کتاب سعی بر آن است که به آموزش انواع بیمه و خصوصا بیمه زندگی و همچنین روش‌های فروش بیمه بپردازیم. از طرفی چون صنعت بیمه جزء سه صنعت پول ساز دنیا است و این صنعت میلیونرهای خود ساخته زیادی به خود دیده است، به خود می‌بالیم که در این صنعت استعدادهای خود را شکوفا کرده و جزء پیشتازان این صنعت در ایران و دنیا باشیم. و به شما دوست و همکار گرامی تبریک می‌گوییم که این فرصت را به دست آوردید که در این صنعت فعالیت رو به رشد خود را آغاز کنید.

مهم‌ترین رسالت و شعار گروه ما «هر ایرانی یک بیمه زندگی» است. تا هر ایرانی با داشتن حداقل یک بیمه عمر در آسایش کامل زندگی کند و یک خانواده بعد از، از دست دادن سرپرست خانوار، تنها غم از دست دادن عزیزش را داشته باشد.

و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با گسترش دادن این فرهنگ به وسیله ما مشاوران بیمه. طبیعتاً فرهنگ‌سازی هر موضوعی چالش‌های فراوان به دنبال دارد و ما نسبت به این چالش‌ها نا آگاه نیستیم. باشد که با استفاده از این کتاب و همراه شدن با هم این چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
980.۰۰ بایت
تعداد صفحات
56 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۵۲:۰۰
نویسندهناصر امینی
ناشراردوی سوره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۰.۰۰ بایت
۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فروش موفق بیمه عمر
فروش موفق بیمه عمر
همه چیز در مورد بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)
اردوی سوره
0
(بدون نظر)
90,000
تومان