0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز جذب پول در ایران جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راز جذب پول در ایران جلد 1

فقط با صدتا اسکناس ۱۰۰۰تومانی
نویسنده:
علی اکبری
درباره راز جذب پول در ایران جلد 1

واقعیت این است که همه‌ی ما برای بقا به درآمد و پول نیاز داریم. هیچ راه دیگری برای زندگی‌کردن در دنیای مدرن وجود ندارد و هرکسی بالاخره باید راهی برای تأمین خودش پیدا کند. این فرایند از سن کم و با آموختن مهارت‌های لازم برای حضور در عرصه‌های کاری و اجتماعی آغاز می‌شود. این روزها کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که به پولدار شدن علاقه‌ای نداشته باشد و آسایش اقتصادی برایش اهمیت نداشته باشد. همین گسترش میل به درآمد بالا و رسیدن به خواسته‌ها، باعث شده است مربیان زیادی در سراسر دنیا تلاش کنند در کنار افراد قرار بگیرند و روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی را برای موفق شدن در اختیارشان بگذارند. یکی از کتاب‌هایی که می‌توانید در این حوزه بخوانید کتاب راز جذب پول در ایران جلد اول است. این مجموعه تا جلد هشتم ادامه دارد و می‌توانید بعدها به سراغ جلدهای بعدی بروید.

راز جذب پول در ایران - فقط با صد تا اسکناس هزار تومانی

مجموعه کتاب‌های راز جذب پول در ایران را علی اکبری، یکی از نویسندگان کتاب‌های انگیزشی در ایران که به گفته‌ی خودش توانسته است از شاگردی در کارواش و کارتون خوابی به موقعیت بالای اقتصادی برسد، نوشته است. او با این دیدگاه که یکی ایران یکی از بهترین نقاط دنیا برای پول در آوردن است این مجموعه را نوشته و توانسته است مخاطبان زیادی را هم به خود جلب کند. جلد اول این مجموعه که در اینجا از آن صحبت می‌کنیم «راز جذب پول در ایران ۱- فقط با صد تا اسکناس ۱۰۰۰ تومانی» نام دارد. لحن این کتاب کاملاً محاوره‌ای است و نویسنده تلاش کرده است از داستان‌ها و تجربیات روزمره‌ی خودش و دیگران برای نوشتن آن استفاده کند. راز جذب پول در ایران -۱ یازده فصل مختلف دارد و نویسنده در هر فصل موضوعات مختلفی را بررسی کرده است. او با باور افراد نسبت به خودشان شروع کرده و این وعده را می‌دهد که هرکسی می‌تواند ثروتمند شود. در ادامه او از راهکارها می‌گوید و ذهن مخاطب را برای کارکردن آماده می‌کند، او از فعالیت اقتصادی مؤثر می‌گوید، از چگونگی انتخاب شغل حرف می‌زند و معتقد است باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

مجموعه کتاب راز جذب پول در ایران را انتشارات بهار سبز منتشر کرده است و جلد اول آن بیش از هفده بار تجدید چاپ شده است.

انتشار نسخه صوتی راز جذب پول در ایران

این روزها نسخه‌های صوتی بسیار پرطرفدارند و خیلی از افرادی که وقت کافی برای کتاب خواندن ندارند به سراغ نسخه‌های صوتی می‌روند تا در هنگام رانندگی یا انجام کارهای غیر فکری آن‌ها را بشنوند. نسخه‌ی صوتی راز جذب پول در ایران هم از سوی بهار سبز و با صدای خود نویسنده یعنی علی اکبری منتشر شده است. این نسخه‌ی صوتی گیرایی زیادی دارد و لحن صمیمی آن مخاطب را کاملاً به خود جذب می‌کند. نسخه صوتی کتاب راز جذب پول را در ایران -۱ را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو خریداری کرده و دانلود کنید. نسخه صوتی سایر جلدهای این کتاب هم در صفحه آقای علی اکبری در فیدیبو در دسترس است.

محتوای کتاب راز پول در ایران در قالب فصل‌بندی‌های نسخه‌ی چاپی منتشر شده است و شنیدن‌ آن چیزی حدود ۴ ساعت و نیم زمان نیاز دارد و می‌توانید برای شنیدن آن در طی یک مدت‌زمان کوتاه برنامه‌ریزی کنید.

راز جذب پول در ایران -۱ برای چه کسانی مناسب است؟

راز جذب پول در ایران از آن دسته کتاب‌هایی است که می‌تواند شما را وادار کند کمی بیشتر به وضعیت اقتصادی خود و راهکارهای موجود فکر کنید. این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند بهتر زندگی کنند و پیشرفت اقتصادی داشته باشند کاربردی است. فرقی نمی‌کند نوجوانی هستید که تازه مدرسه را تمام کرده است، یک زن خانه‌دار، یا کارمندی که سال‌هاست در یک اداره مشغول است، درهرصورت این کتاب حرف‌های زیادی برای شما دارد.

پس از کتاب راز جذب پول در ایران چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

اگر جلد اول راز جذب پول در ایران برای شما مفید بوده است سایر جلدهای این کتاب انتخاب بسیار خوبی برای مطالعه به‌حساب می‌آیند. این کتاب به دلیل داشتن نویسنده ایرانی بسیار محبوب است اما کتاب‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید:

در بخشی از کتاب صوتی راز جذب پول در ایران -۱ می‌شنویم

 برای اینکه ذهنتون را برای این فصل آماده کنم ابتدا ۴ شماره‌ای که بهت می‌گم رو خوب گوش کن.

۱-اول از همه باید تو در اون کار دنبال عشقت باشی

۲-اول از همه باید تو اون کار دنبال تفریحت باشی

۳- اول از همه باید تو اون کار دنبال راحتی‌ات باشی

۴- اول از همه باید دنبال کار موردعلاقه‌ات باشی

یه نکته بگم، الان اگه روی همین چهارتا شماره فکر کنین، خیلی‌هاتون پشیمون میشین از کاری که انتخاب کردین، یعنی عشق و تفریح و راحتی و علاقه رو هرکسی باید تو کارش پیدا کنه و این راز آدم‌های موفقه. یعنی یک ساعت تفکر بهتر است از هفتاد سال عبادت. درد اینه که نه تو خونه یادمون دادن، نه خودمون یاد گرفتیم این کارها رو بکنیم، این فکرها رو بکنیم و این‌طوری انتخاب کنیم، پس بنابراین صبح تا شب آدم‌هایی رو می‌بینید که دچار استهلاک زندگی‌ان. همینطور دارن مستهلک می‌شن، چرا؟ خب کاره رو دوست نداره. شما هم در حالت عادی اگه ۷۵ سال عمر کنین، ۲۵ سالش خوابی، ۲۵ سالش سرکاری، ۲۵ سالش هم داری زندگی می‌کنی. حالا فکر کن یه ۲۵ سال داری زجر می‌کشی ... خب معلومه ناراضی ای، معلومه که به درد و دیوار می‌زنی. من عاشق کارم باشم دیگه انقد به اره، اوره، شمسی کوره کار ندارم، غر نمی‌زنم، زندگی‌مو می‌کنم.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
343.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۵:۴۰
نویسندهعلی اکبری
راویعلی اکبری
ناشرانتشارات بهار سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
6.۵ دلار
قیمت چاپی
69,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۳.۹۶ مگابایت
۰۶:۰۵:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 91 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (7)
آموزنده 🦉 (7)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
6 ٪
55 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوب خیلی کمه همه کتاب مینویسند که پولدار بشوند وگرنه چرا آدمهای موفق و ثروتمند کتاب و روش ثروت رو چاپ و نشر نمی‌کنند به جز معدودی مثبت کتاب پدر پولدار رابرت کیوساکی یا ثروتمند ترین مرد بابل واقعا کتاب اموزده و خوبی بودن من صدها کتاب خواندم همه شون میگن با انگیزه باش شاد باش شعار شعار شعار اما هیچ کدام راه کار عملی ندارن بهتر از کتاب سفر است وقتی جای هستی که نمی تونی کاری کنی باید جابجا سی بری جای که دوست داری اینجوری قدم اول رو برداشتی واسه من که جواب داد در کل ۹۹ درصد کتابها همه چرت و پرتی محض است از شهر وا مونده که همه چیزی واست شده مقایسه فاصله بگیر از اون آدم ها سمی فاصله بگیر تنها شو دور شو بعد تازه متوجه میشی من چی میگم در هر صورت این واسه من که خیلی خوب بوده و موفق هم شدم تا حدودی و روز به روز هم بهتر میشه

1

از سال هشتادوشش تا قبل از سال نودودو ، نودوسه حتی خوره ی این جور کتابها بودم ولی هیچی نیستند این کتابها جز شارلاتان بازی . حیف از عمری که صرف خوندن یش از پنجاه شصت جلد از این دست کتابا کردم . مستمر تموم اون سالها کتاب تاریخی می‌خواندم الان پژوهشگر تاریخ میشدم

5

خواندن فقط مهم نیست انجام دادن به اصولی که به شما میگن خیلی مهمه وگرنه همه میدونن دروغ گویی بده چرا بازم دروغ میگن راه درست رو نشونت میدن بعد خودت دوست داری راه دیگه رو انتخاب کنی مقصر کتابایی که خوندی و نتیجه نگرفتیه ؟

5

کتاب های استاد اکبری فوق العاده هستند و در آن ها نکاتی کاربردی و ارزشمند است که دنیای فکر و کسب و کار شما رو متحول می کند به همه عزیزان همیشه مطالعه کتاب های استاد رو توصیه کرده ام و ده ها جلد اون رو تا کنون هدیه داده ام.

3

سلام خانم نفیسه آیا شما در این سالها که کتاب هارو مطالعه میکردید به نوشته های آن ها عمل کردید؟

5

سلام بر شما ،علی اکبری هستم و در واتساپم منتظر نظرات شما هستم....شماره من در کتاب موجود است

4

یه فردبا انرژی وفعال که هیچی روفدای آموزش دادن نمیکنن. از نزدیک چندتا ازشاگردهای موفقشو دیدم اگه با آقای اکبری باشی وپیشرفت نکنی مشکل از خودته ..یه ستاره کم گذاشتم.نه بابت ضعف توکتابشون بابت سخت جواب دادنشون.

1

گوینده گی این اثر را اصلا دوست نداشتم به شدت عامیانه بیان شده و در حین صحبت قسم میخوره و یا ضرب المثل های بیجا بیان میکنه. اینقدر از نکات منفی صحبت میکنه که ناخوداگاه روی روان آدم تاثیر می گذارد. من واقعا از این اثر رضایت ندارم .

5

سلام و درود .قاسم ابویی هستم از یزد .من کتاب های استاد را از ۱تا ۸ را خوندم .اگه کسی بازیش نیاد و به دنبال تنبلی نباشه تو کتاباشون میشه از فرش به عرش رسید .البته عمل کردن شرطه اصلی هست بعد از خوندن

4

به نظرم باید اول کتاب ثروتمند ترین مرد بابل رو خواند و بعد این کتاب رو خواند

نمایش 45 نقد دیگر
4.5
(93)
آموزنده 🦉 (7)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز جذب پول در ایران جلد 1
راز جذب پول در ایران جلد 1
فقط با صدتا اسکناس ۱۰۰۰تومانی
انتشارات بهار سبز
4.5
(93)
آموزنده 🦉 (7)
48,000
تومان