0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاطرات اردی بهشت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خاطرات اردی بهشت

درباره خاطرات اردی بهشت

در کتاب صوتی «خاطرات اردیبهشت» با تصویری از یک انسان کهنسال روبرو هستیم. کسی که هنوز می‌خواهد بجنگد و همه را کله پا کند. در این رمان با تصویری عریان و بی‌تعارف روبرو هستیم از حسرت‌هایی که یک نفر ممکن است آخر عمرش داشته باشد. کارهایی که همیشه دوست داشته انجام دهد اما پشت گوش انداخته. حرف‌هایی که دوست داشته بزند اما هیچ وقت نزده و انبوهی از پشیمانی‌ها. با تصویری بسیار ملموس و دیدنی از انسانی که همه او را لجباز و یک‌دنده و بی‌حوصله می‌بینند و بسیاری کارها را برای او سبک سرانه و دور از شان و سن او می‌دانند اما او به حالتی رسیده که دیگر حرف‌هایش را سبک سنگین نمی‌کند و رفتارش را نمی‌سنجد. انگار کسی او را نمی‌بیند و به او توجهی ندارد. مثل شبح شده. از اینطرف به آنطرف می‌رود و هر خرابکاری‌ای که می‌خواهد می‌کند و کسی چندان کاری به کارش ندارد. او دوست ندارد کسی برایش دلسوزی کند و دوست ندارد پیر باشد و بمیرد اما انگار نمی‌تواند با جامعه بجنگد و با طبیعت. طبیعت دارد قوایش را نرم نرم از او می‌گیرد و جامعه به زور او را روی صندلی چرخدارش می‌نشاند. رفتارهای شخصیت اصلی داستان مثل بازیکنی است که در دقیقه نود، سه هیچ عقب است و حالا دارد به هر دری می‌زند تا خودش را برساند و شتاب زده و سر به هوا می‌خواهد از هر لحظه بیش از حد توانش بهره ببرد. این داستان البته پایان تلخی ندارد و به ما گوشزد می‌کند که شخصیت اصلی همچنان در حال تقلا‌ست چون هنوز نمرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
454.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۱۴:۰۵
نویسنده جعفر مدرس صادقی
راوی جعفر مدرس صادقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۴.۰۰ مگابایت
۰۸:۱۴:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
16 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

صدای خود نویسنده به این اثر ارزش زیادی داده. صدای گرم و لحن منطبق با شخصیت کتاب. اگرچه خط روایی داستان به اندازه آثار قبلی اون کشش و گیرایی رو نداشت. با این وجود هنر مدرس صادقی تو تعریف کردن داستان های معمولی هم باعث میشه آدم تا آخر کتاب گوش کنه.

5

این کتاب را قبلا خوانده ام. مدرس صادقی عالی ست. به نظر من بهترین نویسنده در قید حیات... لطفا کارهای دیگر ایشون رو به شکل صوتی ترجیحا با صدای خودشون منتشر کنید

2

به کارهای دیگر نویسنده کاری ندارم اما محتوا و روایت این کتاب را اصلا دوست نداشتم.

1

دنیای مردانه

3.2
(6)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاطرات اردی بهشت
٪30
خاطرات اردی بهشت
جعفر مدرس صادقی
نوین کتاب
3.2
(6)
68,000
٪30
47,600
تومان