0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

سه تا هفت سالگی
درباره پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

بسیاری از خصوصیات شخصی کودکان زیر هفت‌سالگی شکل می‌گیرد. این دوران دورانی است که کودک بیشترین زمان خود را در خانه و با مادر و پدرش می‌گذارند و درنتیجه باید امنیت لازم در او شکل بگیرد تا در سال‌های بعدی زندگی بتواند زندگی شخصی و اجتماعی آرام‌تر و سال‌تری داشته باشد. درباره‌ی اهمیت تربیت کودکان در سنین پیش از دبستان صحبت‌های زیادی شده است و روانشناسان و روان‌پزشکان بسیاری تلاش کرده‌اند راهنمایی‌های مناسبی جهت رفتار با کودکان در ایران دوران بسیار مهم ارائه دهند. دکتر فرهنگ هولاکویی در اولین جلد از مجموعه‌ی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به این موضوع پرداخته و راهنمای مناسبی را در اختیار والدین قرار داده است.

‌درباره‌ی کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی اثر فرهنگ هلاکویی

کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، کتاب صوتی‌ای است که مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و سمینارها و جلسات آموزشی دکتر هلاکویی درباره‌ی موضوع تربیت کودکان سه تا هفت‌ساله در آن گردآوری‌شده است. این مجموعه‌ی 14 ساعته در واقع منبع بسیار خوبی از تعلیمات دکتر هلاکویی درباره‌ی کودکان است. با انتشار این کتاب صوتی در بازار کتاب ایران مخاطب ایرانی نیز این فرصت را پیداکرده است که با صرف کم‌ترین هزینه و وقت از آموزه‌های دکتر هلاکویی استفاده کند و آن‌ها را در زندگی‌اش به کار ببندد.

مروری بر فصل‌های کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی

‌کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان 48 فایل صوتی کوتاه دارد که درباره‌ی مطالب زیر در آن‌ها صحبت شده است:

-دوران سه تا هفت‌سالگی یا دوران کودکی و بازی کودک

- درخواست به جهت خرید اشیا برای کودک

- بهترین ایام زندگانی کودک در پنج‌سالگی، همانندسازی پدر با پسر و دختر با مادر

- رشد ادراکی همراه با شادی، لذت و رضایت، هویت جنسی و...

درباره‌ی فرهنگ هلاکویی نویسنده‌ی کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی

دکتر فرهنگ هلاکویی روانشناس و جامعه‌شناس ایرانی ساکن آمریکا متولد شیراز است. او شهریور سال 1323 در شیراز به دنیا آمد و کودکی و نوجوانی‌اش را در همین شهر گذراند. او سپس برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته روان‌شناسی در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به تهران آمد. دکتر هلاکویی پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه تهران آمریکا را برای ادامه‌ی تحصیل انتخاب کرد و درنهایت دکترای جامعه‌شناسی خود را از دانشگاه یوتا دریافت کرد. دکتر هلاکویی پس‌ازآن در آمریکا ساکن شد و فعالیت حرفه‌ای‌اش را در این کشور آغاز کرد. او در حال حاضر رئیس کلینیک روان‌درمانی بورلی هیلز در کالیفرنیا است.

دکتر هلاکویی به مفهوم خانواده اهمیت زیادی می‌دهد و بسیاری از تحقیقات و آموزه‌هایش درباره‌ی ازدواج، طلاق، خانواده و تربیت فرزند است. او همچنین در زمینه‌هایی مانند اضطراب اجتماعی، ترس از بیهودگی زندگی، هدف و انگیزه و اختلالاتی مانند افسردگی نیز فعالیت می‌کند. بیشتر فعالیت دکتر هلاکویی به‌صورت سمینار، سخنرانی و جلسات گروهی است که باعث شده است افراد بیشتری بتوانند از دانسته‌ها و روش‌های ایشان استفاده کنند. با توجه به عدم حضور دکتر هلاکویی در ایران انتشارات ما و شما با انتشار مجموعه درس‌های ایشان در قالب کتاب صوتی این امکان را فراهم کرده است که مخاطب ایرانی نیز از درس‌های دکتر هلاکویی استفاده کند. از جمله کتاب‌هایی که انتشارات ما و شما از ایشان وارد بازار کتاب ایران کرده است می‌توان به کتاب‌های «خوشبختی»، «علم و شبه‌علم»، «انسان و عشق»، «استرس یا فشار روانی اجتماعی»، «شخصیت ناسالم» و «شخصیت سالم» اشاره کرد.

دکتر هلاکویی سال‌هاست برنامه‌ی رادیویی روزانه‌ای به نام «رازها و نیازها» اجرا می‌کند که تاکنون بیش از 2000 قسمت از آن ساخته‌شده است و در هر جلسه‌ی آن به سؤالات بسیاری از مخاطبان پاسخ داده می‌شود.

چرا باید کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی را خواند؟

سه تا هفت‌سالگی جایی است که شخصیت کودک شما شکل می‌گیرد، ترس‌هایش نهادینه می‌شود و هر امنیت یا ناامنی‌ای که تجربه کند تا آخر عمر با او همراه‌ خواهد ماند. بسیاری از روانشناسان این دوران را مهم‌ترین دوران زندگی می‌دانند و معتقدند رفتار پدر و مادرها در این دوران ارتباط مستقیمی با آینده‌ی کودکشان دارد. این دوران، دورانی است که فرد با هویت شخصی و هویت جنسی خودش آشنا می‌شود و در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد و با توجه به اهمیت این دوران لازم است هر پدر و مادری مطالعه‌ی کافی درباره‌ی حساسیت‌های این دوران و چگونگی رفتار درست با کودک داشته باشد تا حتی ناخواسته آسیبی به روان و اعصاب کودکان وارد نشود. ضمناً مطالبی وجود دارد که بادی به شیوه‌ی درست در این دوران به کودکان آموزش داده شود. دکتر هلاکویی در کتاب پروش، تعلیم و تربیت کودکان مهم‌ترین مطالب مربوط به این دوران را بیان کرده است و سعی کرده درباره‌ی مطالبی که ممکن است از چشم دور بماند نیز صحبت کند. هر پدر و مادری مسئولیت‌پذیری که به سرنوشت فرزندش علاقه‌مند است می‌تواند با گوش دادن به این کتاب مطالب زیادی را بیاموزد که در کمک به تربیت فرزندش تأثیر بسیاری خواهد داشت.

انتشارات ما و شما کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی را فرهنگ هلاکویی به عهده داشته است.

کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان- سه تا هفت‌سالگی اثر فرهنگ هلاکویی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها درزمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
543.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۴۵:۲۸
نویسندهفرهنگ هلاکویی
راویفرهنگ هلاکویی
ناشرانتشارات ما و شما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۳.۰۱ مگابایت
۱۳:۴۵:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 65 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب های دکتر هلاکویی مسایل کدو انسانی را به زبان در عین سادگی علمی و کاربردی مطرح میکند و گره های ذهنی در موضوع را می شکافد و مساله را شفاف سازی میکند. و راههای کلیدی را به شما میدهد. حتما باید یکبار آنرا مطالعه کنید .

4

برای کودکان زیر سه سال هم بذارید لطفا

5

سلام دوستان. کسانی که برای کودک زیر سه سال کتاب میخوان، کتاب رام کردن کودکان نوپا رو بشدت توصیه میکنم البته با ترجمه ی خانم نفیسه معتکف.عااالیه??

5

با خوندن این کتاب ها ،میتونید امروز خودتون رو با تربیتی که شدین مقایسه کنید و به یک نوع خودشناسی برسید.

4

برای کسانی که قصد دادند بچه دار بشن توصیهدمیکنم حتما حتما مطالب دکتر هلاکویی از جمله فلسفه تعلیم و تربیت را دنبال کنند

4

صفر تا سه این کتاب موجود نیست!!!؟

5

سوال دارم.ایا در این کتاب راجع به تربیت نوجوانان ۱۳تا ۱۸ستل چیزی گفتن؟اگر بله می‌خوام بخرم

5

لطفاً قبل از بچه‌دار شدن کمی وقت بگذارید تا بچه‌های خوبی تربیت کنید

1

برای کودکان زیر سه سال هم بگذاریداز دکتر هلاکویی. ممنون

4

چرا زیر سه سال موجود نیست

نمایش 26 نقد دیگر
4.2
(65)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان
٪50
پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان
سه تا هفت سالگی
انتشارات ما و شما
4.2
(65)
40,000
٪50
20,000
تومان